Lekker on topic. Wie is die Arne ?quote:
Daarom ook extra jammer dat het met Kroes niet doorgaat want dat is weer een reden voor Van Praag om langer te blijven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Handig niet nee, al denk ik dat je voor de lange termijn beter af kan zijn zonder fossielen als Van Praag.
En ondanks dat deze kwestie natuurlijk nergens over gaat itt Kroes, is hij natuurlijk totaal niet geloofwaardig meer
Arend Martijn mocht weer aan het katheder prediken over goed en onjuist. Ik vind zijn typering van Taylor te bombastisch, maar hij is inderdaad minder slecht dan we denken. Hij heeft de brains niet om als een controleur te werken, die zowel aanvallend als defensief moet denken. Daar raakt Kenneth overprikkeld van. Met Henderson en Mannsverk in zijn rug, speelt hij beter.quote:
Mijn beste @tong80 ik zou zeggen nodig u zelf eens uit op een ledenvergadering van de vereniging Ajax. Dan begrijpt u dat een overschot aan 65 plussers de wortel van het probleem is.quote:
Ik ben kapot moe en ga naar m'n nest. Morgen hoop ik op deze onzin te kunnen reageren. Verder denk ik dat Ajax gewoon met 1-4 wint van Feijenoord zondag. Dan is het lek niet boven. Maar houden we de ellende even voor ons zelf. Tot morgen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn beste @:tong80 ik zou zeggen nodig u zelf eens uit op een ledenvergadering van de vereniging Ajax. Dan begrijpt u dat een overschot aan 65 plussers de wortel van het probleem is.
Overigens kan ik nog wel beargumenteren dat vrijwel ieder wereldproblemen op zijn minst verergerd wordt door babyboomers.
Tong is zelf bijna een 65plusserquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mijn beste @:tong80 ik zou zeggen nodig u zelf eens uit op een ledenvergadering van de vereniging Ajax. Dan begrijpt u dat een overschot aan 65 plussers de wortel van het probleem is.
Overigens kan ik nog wel beargumenteren dat vrijwel ieder wereldproblemen op zijn minst verergerd wordt door babyboomers.
Lekker slapen, tot morgen!quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe en ga naar m'n nest. Morgen hoop ik op deze onzin te kunnen reageren. Verder denk ik dat Ajax gewoon met 1-4 wint van Feijenoord zondag. Dan is het lek niet boven. Maar houden we de ellende even voor ons zelf. Tot morgen.
Dat wordt zelfs tegen me gebruikt. Je mag niet te veel over het verleden posten. Of het hebben over vroegere helden. Terwijl je als ouwe zeikerd geen topics mag openen over nieuwe of aankomende talenten. Het huidige FOK! in een notendop. FF pissen.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Ajax-bandwagon dendert met alle remmen los het ravijn in. @:maxi-mus
Als je komt moet je hem hebben, was wel wat wild inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat het een les voor alle keepers die er als een juffrouw uit willen komen.
dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je komt moet je hem hebben, was wel wat wild inderdaad.
Het is sowieso wel een showkeepertje die af en toe paniekerig wil meespelen. Zal wel de leeftijd zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je komt moet je hem hebben, was wel wat wild inderdaad.
Hij heeft wel talent, maar ook een beetje die Duitse handbalkeeper stijl, goeie reflexen wel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een showkeepertje die af en toe paniekerig wil meespelen. Zal wel de leeftijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |