Ik teken voor een gelijkspelquote:Op donderdag 4 april 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja zou mooie oplossing zijn maar niet realistisch denk.
Kunnen we zondag gewoon niet op komen dagen?
Dat vraag ik me af, maar ik zou het prima vinden.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, voor Ten Hag gaat er ook niet veel anders in de markt zijn.
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja zou mooie oplossing zijn maar niet realistisch denk.
Kunnen we zondag gewoon niet op komen dagen?
Feyenoord gaat natuurlijk tot op het bot gemotiveerd die wedstrijd in. Dat gaat gewoon 5 of 6-0 worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.
Ja maar 'De klassieker is een wedstrijd op zich'. Ja, die kennen we vanuit het verleden
Voor Feyenoord zit het seizoen er al een tijdje op, al zal de klassieker nog wel de nodige motivatie geven, zo vaak doet die winkans zich ook weer niet voor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.
Ja maar 'De klassieker is een wedstrijd op zich'. Ja, die kennen we vanuit het verleden
Met een 0-4 in Amsterdam is dat patroon dit seizoen ook wel aardig doorbroken lijkt mij. Ik verwacht nu wel echt een overwinning voor Feyenoord al is het historisch vaak niet zo veel inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moah. Scoren ook weinig laatste wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk tot op het bot gemotiveerd die wedstrijd in. Dat gaat gewoon 5 of 6-0 worden.
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:17 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: Martha en Gooijer hebben werkelijk in niets laten zien dat ze in Ajax 1 thuishoren. Misschien dat ze over een paar jaar bij een club uit het rechterrijtje ballen of de typische Belgiëtransfer maken à la Van Rhijn.
Ik snap wel dat zelfs Gaaei nu voorkeur krijgt boven Gooijer, ook al levert Gaaei nog voldoende ballen zo netjes bij de tegenstander in.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.
Gaaei is echt 10x beter dan Gooijer. Gaaei is daadwerkelijk een profvoetballer. Weliswaar geen Ajax-materiaal maar wel iemand die in de eredivisie meekan. Gooijer zou ook bij Fortuna de slechtste speler zijn. Gooijer en Martha zijn exemplarisch voor de staat van de club als geheel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat zelfs Gaaei nu voorkeur krijgt boven Gooijer, ook al levert Gaaei nog voldoende ballen zo netjes bij de tegenstander in.
Dat lijkt me toch wat stug, al kijk ik het nooit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten.
Hebben een wat bredere (sub)top en onderin betalen ze wat beter. Sowieso gaat daar niemand Martha of Gooijer kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wat stug, al kijk ik het nooit.
Martha vind ik echt niks maar zo'n Gooijer kan nog wel wat worden maar dan mid eredivisie niveau zo'n beetje, al zit Ajax daar zelf nu ook op.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben een wat bredere (sub)top en onderin betalen ze wat beter. Sowieso gaat daar niemand Martha of Gooijer kopen.
De Belgische competitie is nooit beter geweest. Alleen eind jaren 70 gelijkwaardig. Net zoals het nu gelijkwaardig is door een mindere Nederlandse periode. Bij ons is Luuk de Jong straks spits van de landskampioen en bij FC Antwerp momenteel Vincent Jansen. Dat zegt genoeg. Anderlecht is de laatste jaren het huidige Ajax.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.
Qua punten en doelsaldo heeft het er alle schijn van dat het in ieder geval het slechtste Ajax in 60 jaar gaat zijn ja.quote:
De enige spitsen uit de eredivisie die de laatste jaren succesvol zijn in grote competities, zijn Openda en Isak, dat is niet veel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Belgische competitie is nooit beter geweest. Alleen eind jaren 70 gelijkwaardig. Net zoals het nu gelijkwaardig is door een mindere Nederlandse periode. Bij ons is Luuk de Jong straks spits van de landskampioen en bij FC Antwerp momenteel Vincent Jansen. Dat zegt genoeg. Anderlecht is de laatste jaren het huidige Ajax.
Beetje flauwe vergelijking. Laatste 5 jaar (2018-2023) was de Eredivisie absoluut sterker. Dit seizoen, met een genivelleerde Eredivisie en een bizar slecht Ajax is dat inderdaad wat twijfelachtiger. Maar dan nog is het hooguit gelijkwaardig hoor. Laten we niet overdrijven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De enige spitsen uit de eredivisie die de laatste jaren succesvol zijn in grote competities, zijn Openda en Isak, dat is niet veel.
Aantal doelpunten voor is dan weer niet heel slecht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Qua punten en doelsaldo heeft het er alle schijn van dat het in ieder geval het slechtste Ajax in 60 jaar gaat zijn ja.
Absoluut sterker valt zeker niet hard te maken, van 2018-2022 was de eredivisie beter, momenteel is het moeilijk inschatten, maar ik wil er eigenlijk geen Eredivisie-JPL discussie van maken. Het gaat me er meer om dat je de rommel van Ajax aan de straatstenen niet kwijtraakt, spelers als Martha en Gooijer zijn niet te vergelijken met pakweg een Denswil, laat staan Van Rhijn. Ik heb echt betere spelers naar de amateurs zien terugvallen dan Gooijer en Martha.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje flauwe vergelijking. Laatste 5 jaar (2018-2023) was de Eredivisie absoluut sterker. Dit seizoen, met een genivelleerde Eredivisie en een bizar slecht Ajax is dat inderdaad wat twijfelachtiger. Maar dan nog is het hooguit gelijkwaardig hoor. Laten we niet overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |