quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik kan je de graftyfus aanbevelen. Die kun je - itt een taalcursus - gratis krijgen. Zelfs met een uitkering.
Wat bedoel jequote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je
Het ging over Chelsea-Man U. En de fouten die hij maakt.
Ik hoop dat je Van Gaal bedoelt en niet kale Jan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je
Het ging over Chelsea-Man U. En de fouten die hij maakt.
Stoer. Verder nog internetplaatjes ? Je mag zeggen wat je wil hoor. Ik snoer graag monden dicht.quote:
Oh, shit Ten Hag ja. Ach. Ik heb ooit Cruijfie vergeten in m'n beste Ajax ooit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Van Gaal bedoelt en niet kale Jan.
Kokkie ook, naar het schijnt.quote:
Waren ze op de BBC al aan het voorsorteren op het ontslag van Ten Hag bij United?quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, shit Ten Hag ja. Ach. Ik heb ooit Cruijfie vergeten in m'n beste Ajax ooit.Vandaar dat de Kadavers hun kans grepen daarnet.
Niet met die woorden, maar het was wel onderhuids Tong-in-cheak te voelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waren ze op de BBC al aan het voorsorteren op het ontslag van Ten Hag bij United?
Ik ben ook kaal. Misschien tijd voor een carrièreswitch naar het Ajaxbestuur? Ik heb alvast geen aandelenpakket, dus daarop kan het niet stuk lopen.quote:
Hennieeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 april 2024 08:56 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, en de nieuwe AD wordt bekendgemaakt:
[ afbeelding ]
@:PowerLoungen
Even een kortsluiting van Twente spelersquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, shit Ten Hag ja. Ach. Ik heb ooit Cruijfie vergeten in m'n beste Ajax ooit.Vandaar dat de Kadavers hun kans grepen daarnet.
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Even een kortsluiting van Twente spelers
De figuurlijke graftyfus dan. Ik vind je echt een gigantische zak hooi, maar hoop uiteraard op goed nieuws voor je in mei - en sterkte tot danquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben te verstrooid om gecremeerd te worden. 3 mei krijg ik te horen of de 35 bestralingen hebben geholpen. Zo niet, neem ik je suggestie in overweging. Bedankt voor het meedenken. Zoals ik voor alle Feijenoorders in dit topic respect heb. Hun steun wordt hooglijk gewaardeerd. Daar zijn geen woorden voor. In slechte tijden leer je je echte vrienden kennen. Nu ga ik ff pissen. Hand in hand met een grote eikel.
Het zal me aan m'n reet roesten wat je van me vindt. Het zal me aan m'n reet roesten wat je niet van me vindt. Wie denk je wel dat je bent ? Met je figuurlijke graftyfus. Zak hooi en ander gescheld. Wees blij dat ik deze woorden aan je vuil maak. Normaal spoel ik shit onmiddellijk door. Voor jou maak ik een uitzondering. Ik maak een aparte pisplek voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De figuurlijke graftyfus dan. Ik vind je echt een gigantische zak hooi, maar hoop uiteraard op goed nieuws voor je in mei - en sterkte tot dan
Punt naar voren? Dan ken je het Cruijff evangelie niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan wel de rechtlijnige versie van het evangelie.
De statuten wijzigen naar Baskisch model dat het eerste van Ajax uit zelf opgeleide spelers uit een straal van 30 km rondom Amsterdam moet komen. 433 met de punt naar voren en iedere buitenspeler moet tegen het krijt spelen.
nou nou aardig gebaar toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten wat je van me vindt. Het zal me aan m'n reet roesten wat je niet van me vindt. Wie denk je wel dat je bent ? Met je figuurlijke graftyfus. Zak hooi en ander gescheld. Wees blij dat ik deze woorden aan je vuil maak. Normaal spoel ik shit onmiddellijk door. Voor jou maak ik een uitzondering. Ik maak een aparte pisplek voor je.
FF pissen.
Ruit:quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt naar voren? Dan ken je het Cruijff evangelie niet.
Ik twijfelde al daaraan, eerlijk gezegd. Valse negen veelal toch? Voor mijn tijd allemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt naar voren? Dan ken je het Cruijff evangelie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |