abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213097181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 11:04 schreef A-dam het volgende:
Isral en de VS zullen pas ophouden met het pesten en terroriseren van Iran als het land atoomwapens ontwikkelt. Dat recht hebben ze imo verkregen na alle aanvallen, sabotages en moord- en terreuraanslagen op Iraanse bodem.
Kun je uitleggen wat er mis is met de Iraanse staat saboteren?
  vrijdag 5 april 2024 @ 13:32:45 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213097196
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef A-dam het volgende:

[..]
Alleen al deze vraag geeft aan dat je niks weet over wat daar de afgelopen decennia is gebeurt en alleen afgaat op de NOS, en zelfs daarin selectief bent.
Je kunt je claims dus niet onderbouwen, dat viel te verwachten. Van 'Westers terreur' is dan ook geen sprake geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213097275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:01 schreef A-dam het volgende:

[..]
Zelfs in Westerse media lees je vaker over sabotages, aanvallen, moord- en terreuraanslagen gepleegd in Iran door Israel en de VS dan andersom. Het is de VS en Isral die in die regio voor enorm veel ellende zorgen.
Je bent duidelijk niet op de hoogte van het gedrag van de moellahs.
Incelfrikandel
pi_213097435
Wat zouden ze hiermee bedoelen?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213097485
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
In wat voor een wereld leven zij als ze denken dat er ruimte overblijft voor schoollessen tijdens een oorlog met Iran? Of ze zijn met een propagandamissie bezig f ze denken dat ze een ooog binnen korte tijd en met minimale schade kunnen klaren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213097492
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Niet zozeer Iraanse soldaten die Jeruzalem binnen komen marcheren, maar het volledig zuiveren van Jeruzalem van Joden en Christenen.

Voor Iran moet Hamas het vuile werk opknappen. Wie weet kunnen ze luchtdekking geven met duizenden raketten, maar dan doen ze indirect al door die raketten te leveren aan Hamas.

Wat het 8 journaal jou niet vertelt, is dat Hamas gewoon nog elke dag vanuit Gaza (jawel) die raketten op Isral afvuurt.

Isral is een heel klein land. Wat gebeurt er als je zo'n klein land helemaal overrompelt met een bizar aantal raketten? Iets waar Rusland jaloers op zal zijn?
  vrijdag 5 april 2024 @ 14:04:55 #157
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213097519
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zowel Isral als Iran ontkennen dat ze in bezit zijn van kernwapens
Vertrouw beide kanten voor geen meter :6
Als het nieuws dat ik al jaren voorgeschoteld krijg dan is het kernwapenarsenaal van Isral al sinds de jaren 60 een publiek geheim en Iran zit nog in de stiekeme ontwikkeling.
Ik kan het mis hebben hoor, ik ben geen journalist.
Noord-Korea heeft ze pas ook sinds kort dus je weet nooit wat er achter de rug van de wereld is uitgewisseld en gehandeld.
pi_213097609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef A-dam het volgende:

[..]
Alleen al deze vraag geeft aan dat je niks weet over wat daar de afgelopen decennia is gebeurt en alleen afgaat op de NOS, en zelfs daarin selectief bent.
Benieuwd naar het Westers terreur in Nigeria bijvoorbeeld dat de vele terreuraanvallen op kerken rechtvaardigd volgens jou.
pi_213098494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 14:02 schreef Homey het volgende:

[..]
Niet zozeer Iraanse soldaten die Jeruzalem binnen komen marcheren, maar het volledig zuiveren van Jeruzalem van Joden en Christenen.

Voor Iran moet Hamas het vuile werk opknappen. Wie weet kunnen ze luchtdekking geven met duizenden raketten, maar dan doen ze indirect al door die raketten te leveren aan Hamas.

Wat het 8 journaal jou niet vertelt, is dat Hamas gewoon nog elke dag vanuit Gaza (jawel) die raketten op Isral afvuurt.

Isral is een heel klein land. Wat gebeurt er als je zo'n klein land helemaal overrompelt met een bizar aantal raketten? Iets waar Rusland jaloers op zal zijn?
Zo heb ik wel berichten gezien dat Hamas iets van plan zou zijn
En dat ze tijdens Ramadan toe zouden slaan
Kan het alleen niet rijmen met een etnische zuivering
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213098504
16:37
vrijdag 5 april 2024 (GMT+3:30)
Tijd in Teheran, Iran

:wtf:
pi_213099010
Ga je nog wat doen of wat ?

“This Attack marks a Turning Point, there’s what precedes it and has what comes after it.”

twitter
  vrijdag 5 april 2024 @ 16:25:17 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213099072
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
Ga je nog wat doen of wat ?

“This Attack marks a Turning Point, there’s what precedes it and has what comes after it.”

[ x ]
Iran praat al.... 40 jaar zo. Dus nee.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213099192
"In a written message, the Islamic Republic warned America not to fall into Netanyahu's trap, to step aside so as not to get hit." In response, America asked Iran not to hit American targets.

twitter
pi_213099218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef Ali_boo het volgende:
"In a written message, the Islamic Republic warned America not to fall into Netanyahu's trap, to step aside so as not to get hit." In response, America asked Iran not to hit American targets.

[ x ]
Geloof er geen reet van dat Amerika Iran een vrijbrief geeft om Israel aan te vallen als ze Amerikaanse doelen maar niet treffen. :')
pi_213099252
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Iran praat al.... 40 jaar zo. Dus nee.
Normaal gesproken zou ik meegaan in de blaffende honden bijten niet narratief

Het nieuws echter dat er iets zal gebeuren komt van alle kanten. Zowel Isralirs, Iran, de westerse media, pro-Russische accounts als BRICS op X

Om die reden ben ik genoodzaakt om het toch serieus te nemen
pi_213099294
Is Iran al naar hun maagden getorpedeerd?
pi_213099297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Geloof er geen reet van dat Amerika Iran een vrijbrief geeft om Israel aan te vallen als ze Amerikaanse doelen maar niet treffen. :')
Noem je Mohammad Jamshidi nou een leugenaar?
pi_213099313
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Noem je Mohammad Jamshidi nou een leugenaar?
We gaan het meemaken, er is nu geen reden voor Iran om het niet te doen.
pi_213099336
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
We gaan het meemaken, er is nu geen reden voor Iran om het niet te doen.
Aan stoere taal geen gebrek :P

twitter
pi_213099352
Niet het soort actie wat ik had verwacht maar er gebeurt wel iets

twitter
pi_213099358
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Aan stoere taal geen gebrek :P

[ x ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 00:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wel chanant als het nu nog met een sisser afloopt.
pi_213099652
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is je usernaam in combinatie met wat je post.
Je maakt een grammaticafout in "Het is je usernaam in combinatie met wat je post.". Zo is je zin grammaticaal beter: "Ik maakte een verkeerde aanname, sorry".

:7
pi_213099702
Ook die reli malloten in Iran beseffen dat Isral talrijke kernraketten heeft die Iran makkelijk kunnen bereiken. Dan kan je wel stoere taal uitslaan, maar echt iets doen ho maar.
  vrijdag 5 april 2024 @ 17:19:02 #174
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213099760
Is dat niet te ver lopen voor die paardjes en ezeltjes van Iran naar Isral?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 5 april 2024 @ 17:20:22 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_213099772
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
Niet het soort actie wat ik had verwacht maar er gebeurt wel iets

[ x ]
Goh...zouden ze op meerdere fronten vechten? Er was gisteren ook al een DDOS aanval op WoW. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213099834
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 12:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Isral is een atoommacht, Iran, mits ze het goed verborgen hebben weten te houden, bij mijn weten niet.
Doe zelf de wiskunde.
De wiskunde is dat [Israel gooit atoomwapen] = [de hele arabische wereld zal samenwerken om Israel te vernietigen]

Er zijn maar 7 miljoen Isralirs. Zelfs als er 10 arabieren per Isralir de dood vinden, zullen er nog meer dan 100 miljoen arabieren overblijven om door te vechten tot de Israli's weggevaagd zijn.

Maar goed.

Als Iran Isral aanvalt, zal de VS alles daarop moeten gaan concentreren. Dan zal Poetin in Oekrane winnen. Voor ons dus weer een probleem opgelost. Geen oorlog meer in Europa, Oekrane, Oekrane bij de EU (zij het kleiner dan we hadden gehoopt), EU blij, Rusland blij, de Krim blij, een heel groot deel van de Noord-Oekraeners blij, een heel groot deel van de Zuid-Oekraeners blij. Win/win voor iedereen. Behalve voor de Oekraense oligarchen, maar die verdienen toch al de dood imo en moeten blij zijn dat ze hun leven mogen behouden.
pi_213099841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
:') ach het arme Egypte zou nooit een verrassingsaanval doen!!

Dat debiele slachtoffercomplex van moslims heb ik nooit begrepen. Je moet toch wel een heel selectieve blik op de geschiedenis hebben en een compleet gebrek aan zelfreflectie hebben om het bovenstaande uit je toetsenbord te krijgen. Er is een reden dat het MO al honderden jaren het lachertje van de wereld is en je kan hem vinden in de spiegel.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is je usernaam in combinatie met wat je post.
Je moslimobsessie neemt wel groteske vormen aan
Allah Al Watan Al Malik
pi_213099862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:24 schreef RetepV het volgende:

[..]
De wiskunde is dat [Israel gooit atoomwapen] = [de hele arabische wereld zal samenwerken om Israel te vernietigen]

Er zijn maar 7 miljoen Isralirs. Zelfs als er 10 arabieren per Isralir de dood vinden, zullen er nog meer dan 100 miljoen arabieren overblijven om door te vechten tot de Israli's weggevaagd zijn.

Maar goed.

Als Iran Isral aanvalt, zal de VS alles daarop moeten gaan concentreren. Dan zal Poetin in Oekrane winnen. Voor ons dus weer een probleem opgelost. Geen oorlog meer in Europa, Oekrane, Oekrane bij de EU (zij het kleiner dan we hadden gehoopt), EU blij, Rusland blij, de Krim blij, een heel groot deel van de Noord-Oekraeners blij, een heel groot deel van de Zuid-Oekraeners blij. Win/win voor iedereen. Behalve voor de Oekraense oligarchen, maar die verdienen toch al de dood imo en moeten blij zijn dat ze hun leven mogen behouden.
Arabieren? We hebben het over Iran. Wat hebben Arabieren hiermee te maken. De kans is eerder dat Arabieren Israel zullen helpen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_213099991
It's coming
Any day now
Soon you zionist wil pay
Be very afraid
bla bla bla

twitter
pi_213099993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
[..]
Je moslimobsessie neemt wel groteske vormen aan
De beste Hollandsche Drent die pas een account heeft is precies aan het posten wat al vele moslim kloontjes hem voorgingen. Van het grote Joodse complot tot aan een complete witwassing van de vaak dubieuze Arabische geschiedenis. Echt geen idee waar ik het gekke idee van enige islam achtergrond vandaan had :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:07 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je maakt een grammaticafout in "Het is je usernaam in combinatie met wat je post.". Zo is je zin grammaticaal beter: "Ik maakte een verkeerde aanname, sorry".

:7
Maar ik wil helemaal geen sorry zeggen tegen iemand die niet eens mijn aanname ontkent heeft en ik bovendien dingen zie posten die ik stom vind. Ik heb hierboven trouwens een gruwelijk anglicisme gedaan.
pi_213100019
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De beste Hollandsche Drent die pas een account heeft is precies aan het posten wat al vele moslim kloontjes hem voorgingen. Van het grote Joodse complot tot aan een complete witwassing van de vaak dubieuze Arabische geschiedenis. Echt geen idee waar ik het gekke idee van enige islam achtergrond vandaan had :').
[..]
Dat maakt je moslimobsessie niet minder. Andere mensen, specifiek moslims, verwijten stoute dingen over Joden te zeggen en ondertussen hetzelfde doen over moslims. Je bent exact hetzelfde als die lui.
Allah Al Watan Al Malik
pi_213100038
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
It's coming
Any day now
Soon you zionist wil pay
Be very afraid
bla bla bla

[ x ]
Het probleem van verschillende culturen is dat je nooit helemaal zeker weet wanneer iets wel of niet gemeend is. Overdreven hard geroep uit die regio associeer ik in ieder geval met het zal wel meevallen. Maar aan de andere kant als iemand al 30x hel en verdoemenis heeft beloofd en vervolgens twee raketjes afschoot op een weiland, hoe kan die dan ooit nog communiceren dat de andere partij nu echt te ver is gegaan?
pi_213100128
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat maakt je moslimobsessie niet minder. Andere mensen, specifiek moslims, verwijten stoute dingen over Joden te zeggen en ondertussen hetzelfde doen over moslims. Je bent exact hetzelfde als die lui.
Het leuke van woorden als obsessie en fobie in combinatie met islam is dat je dan niet meer hoeft uit te leggen waar de ander fout zat. Of zelfs maar waarom het een obsessie of fobie zou zijn.
pi_213100352
twitter
pi_213100378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het probleem van verschillende culturen is dat je nooit helemaal zeker weet wanneer iets wel of niet gemeend is. Overdreven hard geroep uit die regio associeer ik in ieder geval met het zal wel meevallen. Maar aan de andere kant als iemand al 30x hel en verdoemenis heeft beloofd en vervolgens twee raketjes afschoot op een weiland, hoe kan die dan ooit nog communiceren dat de andere partij nu echt te ver is gegaan?
Twee raketjes zou ik op dit moment toejuichen

Geef me iets ffs })
pi_213100397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 17:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Arabieren? We hebben het over Iran. Wat hebben Arabieren hiermee te maken. De kans is eerder dat Arabieren Israel zullen helpen.
In Saoedi Arabi is meer dan 40% van de mensen Wahhabi, dwz. Salafi, net als 100% van de IS strijders. En 10%-12% van de inwoners van Saoedi Arabi is Shiiet, het zijn lang niet allemaal Soennieten.

Als Isral een atoombom gooit vraag ik me sterk af of ze zich afzijdig zullen gaan houden. En anders is er nog Pakistan, waar Iran de laatste paar jaar een goede relatie mee aan het opbouwen was.

En dan nog Rusland, die met zekerheid Iran zal proberen te steunen met wat ze kunnen, alleen al omdat het hun kansen op het winnen van de oorlog in Oekrane vergroot omdat Amerika afgeleid zal zijn.

Denk ik. Er is natuurlijk helemaal niets zeker. Maar ik vraag me af of de onderlinge religieuze geschillen niet als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zo gauw er een gemeenschappelijke vijand is.
pi_213100444
Zo'n atoombom is eigenlijk ontzettend gevaarlijk om te bezitten. Enerzijds werkt het goed om mensen af te schrikken. Anderzijds werkt het alleen maar versnellend voor je ondergang, wanneer ze mensen niet meer afschrikken. En als je er dan inderdaad eentje gooit, dan heeft iedereen iets van: "het is al gebeurd, we hebben toch niks meer te verliezen" en gaan ze met doodsverachting all-out tegen je. Dan helpt je atoombom helemaal niets meer, kun je alleen nog maar lekker terroristisch bommen op willekeurige steden gaan gooien.

Een atoombom is niet alleen een diplomatiek dreigmiddel aan je tegenstanders, maar ook een diplomatiek dreigmiddel voor jezelf: om niet te ver te gaan met agressie. Want voor je het weet moet je je gelofte standhouden en luidt je je eigen vernietiging in.
pi_213100461
Gaan met die banaan
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 5 april 2024 @ 18:32:42 #189
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_213100553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 18:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
In Saoedi Arabi is meer dan 40% van de mensen Wahhabi, dwz. Salafi, net als 100% van de IS strijders. En 10%-12% van de inwoners van Saoedi Arabi is Shiiet, het zijn lang niet allemaal Soennieten.

Als Isral een atoombom gooit vraag ik me sterk af of ze zich afzijdig zullen gaan houden. En anders is er nog Pakistan, waar Iran de laatste paar jaar een goede relatie mee aan het opbouwen was.

En dan nog Rusland, die met zekerheid Iran zal proberen te steunen met wat ze kunnen, alleen al omdat het hun kansen op het winnen van de oorlog in Oekrane vergroot omdat Amerika afgeleid zal zijn.

Denk ik. Er is natuurlijk helemaal niets zeker. Maar ik vraag me af of de onderlinge religieuze geschillen niet als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen zo gauw er een gemeenschappelijke vijand is.
heel arabie is bang voor iran en haat shiiten, dus nee.
en het zal zowel voor de VS als rusland eenzelfde last zijn. plus, israel kan zichzelf heel goed verdedigen. die hebben genoeg arsenaal en potentie voor een jaartje of 10 zijn buren van de kaart vegen, lijkt me. vergeet niet dat dit al 2 or 3 keer eerder is geprobeerd.
  vrijdag 5 april 2024 @ 18:35:38 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213100582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 18:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je mist zijn punt.

Iran was vroeger Persi en heeft 0,0 met Arabieren te maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213100608
Hopelijk barst het een keer goed los. Ik snap prima dat oorlog niet goed is, maar laat het gewoon een keer goed gebeuren en dat het daarna voor eens en altijd beslecht is (of een totale vernietiging >:) ).

Maar dit halfbakken gedoe zoals nu vind ik niks. ~O>
  vrijdag 5 april 2024 @ 18:48:15 #192
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213100708
Willen wij meer of minder oorlogen 😱
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 april 2024 @ 19:03:11 #193
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213100843
Free Iran!
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 5 april 2024 @ 19:09:21 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213100899
Free beers B:)B
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 april 2024 @ 19:59:19 #195
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213101459
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2024 19:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Free Iran!
From the river to the sea! Weg met de ayatollahs, bevrijd het volk _O_
Please consider the environment before printing this post
pi_213101589
Kom op Abu, doe iets!

twitter
  vrijdag 5 april 2024 @ 20:15:20 #197
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_213101609
Dit zou wel een ideaal scenario voor China zijn omtrent Taiwan. Als de VS moet ingrijpen in het midden-oosten ligt een inname van Taiwan voor de hand.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_213101710
Iran is wel vaker de blaffende hond die niet bijt, maar Isral lijkt wel serieus rekening te houden met een aanval op buitenlandse ambassades.
pi_213101732
CIA 'warns Iran will attack Israel within 48 hours' as revenge for consulate strike'

https://www.the-express.c(...)ack-israel-consulate
pi_213101971
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2024 13:57 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Dat wat er staat. Maar dan puur theoretisch. Praatjesmakers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')