Je kunt in de tussentijd wel andere dingen doen hoorquote:
Grappig. Ik schreef je net dat 1 op de 10 mensen in Saoedi Arabi Shiiet is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
heel arabie is bang voor iran en haat shiiten, dus nee.
Iran is een moslim land. Het is al lang geleden veroverd door moslims. De moslims die oorspronkelijk uit Saoedi Arabi kwamen. Met hun moslim-geloof, dat Arabisch is. Als puntje bij paaltje komt, zal Saoedi Arabi kiezen om de moslims te helpen en niet de joden. Want Saoedi Arabi is de beschermer van het moslim-geloof, de hoeder van het heilige land van moslims. Dat heilig is voor zowel Soennieten als Shiieten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mist zijn punt.
Iran was vroeger Persi en heeft 0,0 met Arabieren te maken.
Deze mening is precies waarmee oorlogen mogelijk worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:37 schreef fokexpert het volgende:
Hopelijk barst het een keer goed los. Ik snap prima dat oorlog niet goed is, maar laat het gewoon een keer goed gebeuren en dat het daarna voor eens en altijd beslecht is (of een totale vernietiging).
Maar dit halfbakken gedoe zoals nu vind ik niks.
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weapons unknown to the world is natuurlijk een broodje aap verhaal van de bovenste plank. De Amerikanen weten precies wat ze hebben en waartoe ze in staat zijn.
En als ze het al gaan omschrijven als weapoms, dan komt het al helemaal een beetje lachwekkend over.
Niemand schijt in z'n broek voor die bokkenrijdersquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt in de tussentijd wel andere dingen doen hoorIk verwacht niet dat Iran vandaag of morgen aanvalt. Eerst laten ze iedereen 7 kleuren stront schijten, vervolgens heeft iedereen zoiets van: blaffende honden bijten niet, de aandacht verslapt en dan pas komen ze misschien met een verrassingsaanval.
Wat een plottwist zou dat zijn en eerlijk gezegd vind ik het niet eens vergezocht. Heb de hoop opgegeven dat er dit weekend iets zal gebeuren. Wel voorzie ik dat de spanningen in de komende dagen alleen maar groter zullen wordenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt in de tussentijd wel andere dingen doen hoorIk verwacht niet dat Iran vandaag of morgen aanvalt. Eerst laten ze iedereen 7 kleuren stront schijten, vervolgens heeft iedereen zoiets van: blaffende honden bijten niet, de aandacht verslapt en dan pas komen ze misschien met een verrassingsaanval.
Geef het een dagquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mis nog het standaardriedeltje "we gaan de zionisten vernietigen" etc etc
Hmm. Ik dacht dat ze geen steun zouden krijgen van Syri, alleen van Libanon. Maar Syri doet blijkbaar ook mee.quote:
Los van wat je zegt is het ook vreselijk voor de mensen die er daar direct bij betrokken zijn. Het is niet alsof zij een keuze hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:09 schreef BMW1993 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom mensen denken dat een oorlog leuk is...
<knip>
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Los van wat je zegt is het ook vreselijk voor de mensen die er daar direct bij betrokken zijn. Het is niet alsof zij een keuze hebben.
Grappenmaker. Misschien moet je eens een keer op een kaart kijken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:59 schreef RetepV het volgende:
Het zal geen wraakoorlog worden, zoals velen schijnen te denken.
Iran gaat voor een "En nou moet het hele gezeik maar eens afgelopen zijn"-oorlog.
En Isral kan dan wel gaan vechten tot de laatste man, maar dan zal Isral ophouden te bestaan. Beter voor hen zou zijn om te gaan bedenken wat ze willen behouden bij de komende herindeling van hun land. En dan hun verdedigingsmacht concentreren rondom die stukken land die ze tegen elke prijs zullen willen behouden.
Want de Iranirs zijn sterk genoeg om via Libanon grote delen van Isral af te pakken. Isral kan alleen conventioneel tegen Iran vechten, want het is in eigen land.
Isral kan ook een atoombom op Teheran gooien, maar ik denk dat dat gelijk zal staan aan zelfmoord, op zijn minst zal het gelijk staan aan morele zelfmoord. Sowieso lijkt het er op dat Iran dat risico wil nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |