Dat dachten we zaterdag ookquote:Op maandag 8 april 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Als je al de polls bekijkt kan er eigenijk niks misgaan...
Ik ook, kan nog van alles gebeuren. Ik las al dat er ashley bom stemmen gaan komen. Misschien bewaren ze die tot het laatst om de Randy stemmers om de tuin te latenquote:
Ik geloof daar echt niet in. De polls hebben het bijna altijd goedquote:Op maandag 8 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, kan nog van alles gebeuren. Ik las al dat er ashley bom stemmen gaan komen. Misschien bewaren ze die tot het laatst om de Randy stemmers om de tuin te laten
quote:
quote:
Je zegt het al bijnaquote:Op maandag 8 april 2024 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt niet in. De polls hebben het bijna altijd goed
Ik snap niets van die post daar?quote:Op maandag 8 april 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/sylvia_gera(...)npPJLvrFiZKe2skfnn7g
Helaas kan ik hem alleen zo posten
Is Charlotte ? ? van vorig jaarquote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niets van die post daar?
Wat heeft dilano verteld wat Jimmy niet zo mogen weten dan?
Moet altijd wel lachen om dat soort mensen hoor met een hoop bravour dit soort dingen posten
Dat zou ook nog kunnen, we gaan het zien...quote:Op maandag 8 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, kan nog van alles gebeuren. Ik las al dat er ashley bom stemmen gaan komen. Misschien bewaren ze die tot het laatst om de Randy stemmers om de tuin te laten
IK heb die naam vaker horen noemen, maar het zegt mij eigenlij k niets meerquote:
Ik klik er op en krijg dit:quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niets van die post daar?
Wat heeft dilano verteld wat Jimmy niet zo mogen weten dan?
Moet altijd wel lachen om dat soort mensen hoor met een hoop bravour dit soort dingen posten
Ach ... denk dat het wel meevalt. De grootste manipulatie vindt plaats in hoe het aan de kijkers wordt getoond. Maar daar is het helaas tv voor. De polls klopten vrijwel altijd. En afgelopen zaterdag was te verklaren, doordat er nog veel officiele stemmen tijdens de uitzending gedaan zullen worden.quote:Op maandag 8 april 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/sylvia_gera(...)npPJLvrFiZKe2skfnn7g
Helaas kan ik hem alleen zo posten
O vreemdquote:Op maandag 8 april 2024 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik klik er op en krijg dit:
Hm ... deze pagina bestaat niet. Zoek iets anders.
Als ashley niet eruit gaat terwijl ze overal ruim 30% achter staat klopt er geen geen reet van. Stambomen die in een keer gedropt worden is denk ik te zien toch in de systemenquote:Op maandag 8 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee Koos, ik lees het alleen maar, we gaan het vanmorgen allemaal zien, hoop ik of vanmiddag dat kan ookquote:Op maandag 8 april 2024 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ashley niet eruit gaat terwijl ze overal ruim 30% achter staat klopt er geen geen reet van. Stambomen die in een keer gedropt worden is denk ik te zien toch in de systemen
Ik weet niet wat er gezegd is, volgens mij kunnen ze er ook niets meer mee. Het nomineren onderling is gebeurdquote:Op maandag 8 april 2024 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een onzin ook .. .wat zou Jimmy er nu nog mee moeten doen? Het spel is wel gespeeld. Het is alleen nog zorgen dat je het laatste vrijstellingsspel wint, en daar kan Dilano 'm echt niet mee helpen.
Uuh dit zijn streamers dus. En zij hebben iets gehoord wat hier niet is opgevallen. Dat lijkt mij toch sterk. Ik denk dat ze dingen gewoon aannemen.quote:
Precies, nu hij er uit is weet hij niets meer dan wat wij weten.quote:Op maandag 8 april 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuh dit zijn streamers dus. En zij hebben iets gehoord wat hier niet is opgevallen. Dat lijkt mij toch sterk. Ik denk dat ze dingen gewoon aannemen.
Want wat is alles?
Bovendien. Wat zou Dilano Jimmy kunnen vertellen waar Jimmy voordeel uit zou kunnen halen om dit te winnen. Niks. Helemaal niks.
Hoogstens misschien dat hij weet dat de kans groot is dat Ashley naar huis gaat. Tja..
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 8 april 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuh dit zijn streamers dus. En zij hebben iets gehoord wat hier niet is opgevallen. Dat lijkt mij toch sterk. Ik denk dat ze dingen gewoon aannemen.
Want wat is alles?
Bovendien. Wat zou Dilano Jimmy kunnen vertellen waar Jimmy voordeel uit zou kunnen halen om dit te winnen. Niks. Helemaal niks.
Hoogstens misschien dat hij weet dat de kans groot is dat Ashley naar huis gaat. Tja..
Heb net filmpje gemonteerd van alles en er is niets boeiends gezegd. Alleen ervaringen van Dilano buiten en Jimmy heeft verteld over de afgelopen dagen in het huis want Dilano heeft niet veel gezien.quote:Op maandag 8 april 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Maar ik heb niet alles gehoord wat er gezegd is vandaar mijn vraag aan degene die wel alles gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |