Helemaal alsof ze in de trein je rugzak gaan zitten controlerenquote:Op zondag 19 mei 2024 10:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de utopie van ons vrij verkeer van goederen heeft de eu stiekem toch de hoeveelheid tabak tussen landen wel gereguleerd, maximaal 4 sloffen.
Ja maar geen sloffen denk hequote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:12 schreef Filosoofert het volgende:
Ow, en bij ieder tankstation kun je zigaretten halen.
Jawel, ook sloffen, ze zijn der Holländer wel gewend daar.quote:
Eine Stange Zigaretten bitte. Oder zwei, drei, vier...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:09 schreef Gobledygook het volgende:
hoe zeg je eigenlijk een slof sigaretten in het engels/duits?
denk dat kleef de beste optie is, is ong. 1 uur en 45 min rijden vanaf mijn woonplaats
Die "vage" merken verkopen ze ook gewoon bij tankstations.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:59 schreef Gobledygook het volgende:
Nou ben geweest hoor. Ik in soort half nederlands half duits vragen wat de goedkoopste peuken zijn, zegt ie “ik praat gewoon nederlands”. En het goedkoopste merk is blijkbaar L&M. Ik had op internet allerlei vage merken gevonden waar ik nog nooit van gehoord heb, maar denk dat die niet verkocht worden door je gemiddelde tankstation.
Wel een taffes eind rijden, maar hey zo zie je nog eens wat van de wereld. Volgende keer ga ik als het wat beter weer is, dan kan ik er nog een daggie van maken. Vandaag steeds die pleuris regen, dus heen en gelijk weer terug.
Echt? Volgende keer eens naar vragen. Deze waren in ieder geval al een stuk goedkoper dan in Nederland.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Die "vage" merken verkopen ze ook gewoon bij tankstations.
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:59 schreef Gobledygook het volgende:
Nou ben geweest hoor. Ik in soort half nederlands half duits vragen wat de goedkoopste peuken zijn, zegt ie “ik praat gewoon nederlands”.
Ik zweer op de politie auto’s staat POLIZEI maar de helft van het volk wat daar vlak over de grens loopt is gewoon nederlandsquote:
Niets.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:27 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Ik zweer op de politie auto’s staat POLIZEI maar de helft van het volk wat daar vlak over de grens loopt is gewoon nederlands
Er is trouwens geen enkele controle, geen eens een paspoort check ofzo. Het duurde ff voor ik besefte wanneer ik de grens over was. Wat weerhoud iemand ervan z’n achterbak vol te stouwen met sloffen peuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |