Ochquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaa en een ontzettende boef ook 🤣 Is nu 14 weekjes alweer
ja broer en zusquote:
Oh dat is echt leuk! Zijn ze erg close? Ik was me aan het afvragen of dat uitmaakt. Twee zusjes, broertjes of broer en zus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja broer en zusrooie is de jongen, bruintje meisje
Aawwwquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Och, als alles een beetje meezit dan worden er volgende week kittens geboren die alles goed gaat de boel op stelten komen zetten.
ja nogal, ja, soms is die rode de bruine aan het zoeken mouwen, als ze elkaar vinden dan is het gelijk kopjes geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is echt leuk! Zijn ze erg close? Ik was me aan het afvragen of dat uitmaakt. Twee zusjes, broertjes of broer en zus.
Deed ie zelf hihiquote:
Ohquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattenspam! Mijn dame en meneertje
Awwwquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een knapperdsquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe dit doet mijn kat altijd met visite.quote:
Hahah deze is nu bijna 4 maandjes, dikke boef, handen zitten onder de krassenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Hehe dit doet mijn kat altijd met visite.Maar niemand vindt dat erg en mijn kat vind het geweldig. Maar mijn monster is ook nog maar anderhalf dus is ook nog heel speels.
Mijn kat weet gelukkig wel dat ze geen nagels en tanden moet gebruiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah deze is nu bijna 4 maandjes, dikke boef, handen zitten onder de krassen
Komt vanzelf wel bij die van mij hahahquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat weet gelukkig wel dat ze geen nagels en tanden moet gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |