abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2024 @ 14:58:26 #76
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213071987
Wachten op KPMGgoden
graag op anoniem
  woensdag 3 april 2024 @ 15:16:19 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213072107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 14:28 schreef michiel_merk het volgende:
Over namen gesproken
[..]
VP
Boh, dit is geil, met Jordi, Xavi en Lewandowski weer terug naar de wereldtop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213072114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 14:58 schreef KingRoland het volgende:
Wachten op KPMGgoden
Ik wacht hier ook met grote smart op. Eerst nog even de onvermijdelijke verliespartijen tegen GAE en Feyenoord denk ik. Komende week rapportgenot.
pi_213072147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Kroes heeft de gehele jeugd bij Ajax doorlopen. Je bent niet echt in vorm vandaag...
ja goed uithangbord

hij was gekozen omdat hij ooit in de b3 heeft gevoetbald _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 3 april 2024 @ 15:25:13 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072152
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 15:17 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik wacht hier ook met grote smart op. Eerst nog even de onvermijdelijke verliespartijen tegen GAE en Feyenoord denk ik. Komende week rapportgenot.
Zal allemaal wel meevallen, dat Mislintat zonder problemen met Dortmund onderhandelt zegt al veel.
pi_213072190
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 15:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zal allemaal wel meevallen, dat Mislintat zonder problemen met Dortmund onderhandelt zegt al veel.
In dat geval zal het rapport explosief zijn voor de RvC, lijkt mij. Aangezien zij de man met veel bombarie buiten gezet hebben onder insinuatie van allerlei duistere praktijken.
pi_213072288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ja goed uithangbord

hij was gekozen omdat hij ooit in de b3 heeft gevoetbald _O_
:')
pi_213072402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 15:31 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
In dat geval zal het rapport explosief zijn voor de RvC, lijkt mij. Aangezien zij de man met veel bombarie buiten gezet hebben onder insinuatie van allerlei duistere praktijken.
"Het gebrek aan een breed draagvlak binnen de organisatie is de reden voor dit besluit"

Dat was de reden. Dat klopte ook. Waarom krijgt die RvC eigenlijk steeds de zwarte piet toegespeeld?
pi_213072496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
"Het gebrek aan een breed draagvlak binnen de organisatie is de reden voor dit besluit"

Dat was de reden. Dat klopte ook. Waarom krijgt die RvC eigenlijk steeds de zwarte piet toegespeeld?
Vanwege draagvlakissues hoef je geen KPMGOAT in te huren voor een onderzoek toch? Dan zeg je gewoon tabee.
pi_213072502
Ik had Marco van Basten gewoon de leiding gegeven

lijkt mij de enige logische keus op dit moment als je een uithangbord wil hebben met enige intelligentie en voetbalkennis
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_213072515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had Marco van Basten gewoon de leiding gegeven

lijkt mij de enige logische keus op dit moment als je een uithangbord wil hebben met enige intelligentie en voetbalkennis
C5rvlEL.gif
  woensdag 3 april 2024 @ 16:14:50 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072523
quote:

[..]
Het ging in principe toch alleen over "conflict of interest" en vervolgens zijn ze samen akkoord gegaan de arbeidsovereenkomst te beëindigen.
pi_213072532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het ging in principe toch alleen over "conflict of interest" en vervolgens zijn ze samen akkoord gegaan de arbeidsovereenkomst te beëindigen.
Een conflict-of-interest is een serieuze zaak en grond voor ontslag. Als nu, zoals de geruchten gaan, er niks uit het rapport komt dat belastend is voor Mislintat lijkt me die c-o-i onbewezen. En heeft de RvC dus op onterechte gronden iemand de laan uit gebonjourd. Of mis ik iets?
  woensdag 3 april 2024 @ 16:17:35 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213072544
Was die surfer niet eruit gegooid omdat die als een debieltje op De Toekomst tekeer ging terwijl die niet meer op het terrein mocht komen vanwege die schorsing ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_213072554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:12 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Vanwege draagvlakissues hoef je geen KPMGOAT in te huren voor een onderzoek toch? Dan zeg je gewoon tabee.
Volgens mij klopt je tijdlijn niet helemaal. Hij is niet door dat onderzoek ontslagen. Dat zijn draagvlak dankzij verder afbrokkelede is een ander verhaal maar het onderzoek is niet de directe ontslagreden.
  woensdag 3 april 2024 @ 16:20:14 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Een conflict-of-interest is een serieuze zaak en grond voor ontslag. Als nu, zoals de geruchten gaan, er niks uit het rapport komt dat belastend is voor Mislintat lijkt me die c-o-i onbewezen. En heeft de RvC dus op onterechte gronden iemand de laan uit gebonjourd. Of mis ik iets?
Ze hebben hem niet ontslagen, er werd een onderzoek ingesteld omdat hij aandelen had in een bedrijf waar hij een transactie mee deed, het resultaat van het onderzoek is niet afgewacht en in overleg tot beeindiging arbeidsrelatie besloten.
pi_213072563
quote:

[..]
In een vacuum ja, maar nu aan het einde van het seizoen kunnen we concluderen dat ontslag voor Mislintat er altijd aan zat te komen met al die gehaalde kutspelers en dat het wat dat betreft weinig uitmaakt. Volgensmij is die uiteindelijk ook niet echt ontslagen maar meer een gezamenlijke beëindiging van het contract.
pi_213072576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze hebben hem niet ontslagen, er werd een onderzoek ingesteld omdat hij aandelen had in een bedrijf waar hij een transactie mee deed, het resultaat van het onderzoek is niet afgewacht en in overleg tot beeindiging arbeidsrelatie besloten.
Nee. Terwijl als nu blijkt dat er niets aan de hand is. Dan is zijn ontslag toch op zijn minst dubieus te noemen? Of had zijn ontslag niks te maken met die geruchten over schimmige deals?
  woensdag 3 april 2024 @ 16:22:56 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072581
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Was die surfer niet eruit gegooid omdat die als een debieltje op De Toekomst tekeer ging terwijl die niet meer op het terrein mocht komen vanwege die schorsing ?
Dat zal het proces vast versneld hebben.
pi_213072585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 23:55 schreef Vis1980 het volgende:
Die kale en kokkie denken er weer van alles bij, want Kroes was aardig tegen hen. Ik zei eerder al dat ze het gingen downplayen en dat blijkt dus ook zo.

Eerst geven ze nog wel aan dat het niet kan, maar vervolgens ligt het aan al die andere mensen bij Ajax, totaal de tijdstippen van aandelenaankopen negerend.

Ook raar dat er zoveel journalisten zijn die net doen alsof Kroes naïef is geweest, terwijl het net zo goed kan dat hij dit met opzet deed. Het werd ook bijna niet gezien omdat ie al aandelen had (ook gekocht na gesprek met Ajax).
Precies, dat laatste geef je terecht aan. Dat skin in the game argument is flinterdun. Zoals volgens mij Pieter Zwart ook al opmerkte had ie er dan beter voor gekozen om een deel van zijn salaris in de vorm van aandelen te krijgen. Maar dat was misschien iets te veel skin.
pi_213072586
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:22 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Nee. Terwijl als nu blijkt dat er niets aan de hand is. Dan is zijn ontslag toch op zijn minst dubieus te noemen? Of had zijn ontslag niks te maken met die geruchten over schimmige deals?
Zit natuurlijk een verschil tussen de beweegredenen en wat je op papier zet :)
  woensdag 3 april 2024 @ 16:26:25 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:22 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Of er niks aan de hand is weten we niet want je moet het ook maar eens bewijzen maar het ging er eigenlijk meer om of de juiste procedures gevolgd waren door de directie en RVC, dit om decharge te krijgen over de jaarcijfers van 22/23.
pi_213072626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Of er niks aan de hand is weten we niet want je moet het ook maar eens bewijzen maar het ging er eigenlijk meer om of de juiste procedures gevolgd waren door de directie en RVC, dit om decharge te krijgen over de jaarcijfers van 22/23.
Een sporttas cash geld ziet niemand. Sowieso dat je niemand hoort over die Sutalo deal in combinatie met Medic en de link naar Zagreb. Schimmig maar schijnbaar niet ongewoon in de voetbalwereld.
  woensdag 3 april 2024 @ 16:36:06 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213072671
Uiteindelijk gaat het hierom:

quote:
'Sinds 27 september 2023 loopt een onafhankelijk extern onderzoek door een forensisch accountant naar mogelijke belangenverstrengeling bij voetbaltransacties van Ajax waar voormalig directeur voetbalzaken Sven Mislintat bij betrokken was', schrijft Ajax op de clubsite. 'Aangezien de verwachting is dat de resultaten van dit onderzoek niet voor de AVA van 17 november 2023 bekend zijn, vinden directie en RvC het op dit moment ongepast om decharge te vragen aan de AVA.'
Bij het verlenen van decharge kunnen directeuren en commissarissen niet langer hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld voor hun handelswijze. Mocht uit het onderzoek van KPMG blijken dat directieleden en commissarissen van Ajax hebben verzaakt, dan kan Ajax hen aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
pi_213072892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grootste club, meeste aandacht, zo werkt het nu eenmaal, van de anderen misschien wat meer als het slecht gaat.
iedere keer maar dit lulverhaal hier typen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')