Tja, populair of niet. Hij heeft waarschijnlijk een strafbaar feit gepleegd, wat hij zelf ook heeft erkend. Ik ben erg benieuwd hoe dat onderdeel zou kunnen zijn van een vooropgezet plan van de RvC...quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
"Kroes weigerde het KPMG-rapport over de ontslagen Sven Mislintat te steunen. 'Het maakte hem niet bepaald populairder bij zijn toezichthouders. Met zijn snoeiharde kritiek op Mislintat had Kroes impliciet al eerder vernietigend geoordeeld over de Raad van Commissarissen. "
Ajax moet gewoon lekker opnieuw beginnen op een trapveldje in de Watergraafsmeer.
Je kan het die gasten niet eens kwalijk nemen dat ze er een zakcentje mee willen verdienen maar het zegt meer over de talkshow die hun uitnodigt dan over Ajax.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Caland het volgende:
Vroeger had Ajax nog wel enige statuur. Tegenwoordig komen twee obese wappies in de talkshows voorbij om complottheorieën te spuien over 'hun club' en volgen de schandalen elkaar in rap tempo op.
Kale en KokkieGoden.
Het zegt niets over Ajax, het is de tijd waarin we leven.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het die gasten niet eens kwalijk nemen dat ze er een zakcentje mee willen verdienen maar het zegt meer of de talkshow die hun uitnodigt dan over Ajax.
Sjoerd Mossou Ad. wel achter de betaal muurquote:Op woensdag 3 april 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar daar heeft Kroes toch ook niets mee te maken, dat was van voor zijn tijd, en quotes zonder bron kan niet.
Dit valt ook niet recht te praten, waar Van Praag wel makkelijk overheen stapt is dat het volgens hem volledig de schuld van Kroes is maar even vergeet te melden dat zij als RVC dat ook hadden moeten weten een half jaar geleden.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef 297534 het volgende:
[..]
Tja, populair of niet. Hij heeft waarschijnlijk een strafbaar feit gepleegd, wat hij zelf ook heeft erkend. Ik ben erg benieuwd hoe dat onderdeel zou kunnen zijn van een vooropgezet plan van de RvC...
Inderdaad intussen 180 dagen verder omdat de RVC te nonchalant was.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:22 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe dan ook moeten we dan maar blij zijn dat Kroes weg is. Of hij heeft het gedaan en is heel naïef en dom. Als dat zo is, dan lijkt het me niet de juiste man voor de job van Algemeen directeur. Of het is erg doordacht, dan moet je zo'n iemand sowieso niet in je organisatie willen.
Hoop dat ze het nu direct opvangen met Menno Geelen en dan maar even met de mensen die er zitten flink doorpakken om de trainer en selectie tijdig in orde te krijgen. Elke dag telt.
Tuurlijk is dir een vooropgezet plan van de RVCquote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef 297534 het volgende:
[..]
Tja, populair of niet. Hij heeft waarschijnlijk een strafbaar feit gepleegd, wat hij zelf ook heeft erkend. Ik ben erg benieuwd hoe dat onderdeel zou kunnen zijn van een vooropgezet plan van de RvC...
Snap niet dat die Suus er nog steeds zit volgens mij heeft zij bij elk probleem een vinger in de pap gehadquote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuurlijk is dir een vooropgezet plan van de RVC
Ze dreigen macht kwijt te raken
Waarschijnlijk had Kroese in die 2 weken zijn plannen intern bekend gemaakt
Waarschijnlijk strookte die niet met die van de RVC en haalde ze het aandelen verhaal uit de kast
van praag is echt een machtsgeile gek
iedereen van de rvc die er toen ook zat moet echt eigen conclusies trekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit valt ook niet recht te praten, waar Van Praag wel makkelijk overheen stapt is dat het volgens hem volledig de schuld van Kroes is maar even vergeet te melden dat zij als RVC dat ook hadden moeten weten een half jaar geleden.
het zegt echt niks over Ajax iddquote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het die gasten niet eens kwalijk nemen dat ze er een zakcentje mee willen verdienen maar het zegt meer over de talkshow die hun uitnodigt dan over Ajax.
Zij zit alleen niet in de RvC.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:34 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Snap niet dat die Suus er nog steeds zit volgens mij heeft zij bij elk probleem een vinger in de pap gehad
Deze theorie is echt hilarisch dom.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk strookte die niet met die van de RVC en haalde ze het aandelen verhaal uit de kast
Het enige waar een CEO nou echt geen enkele macht over heeft is de RvC.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het voegde ook totaal niks toe.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het die gasten niet eens kwalijk nemen dat ze er een zakcentje mee willen verdienen maar het zegt meer over de talkshow die hun uitnodigt dan over Ajax.
Jij bent zelf een beetje dom als jij denkt dat er andere motieven achter zitten als de RVC als sinds midden vorig jaar weet dat kroes de aandelen heeft gekocht.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze theorie is echt hilarisch dom.
Wat zou de opzet dan zijn?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat veel 'journalisten' of 'analisten' denken dat Kroes echt naïef is geweest, maar meneer was toch zo'n gehaaide zakenman? Dan mag je best zeggen dat hij het geen fout was, maar opzettelijk.
Geld is geld, dat ie een waarde vertegenwoordigt van 14 miljoen wil niet zeggen dat ie niet verder uit is op 'makkelijk geld'. Ik neig eerder naar dat hij hoopte dat het niet opviel omdat hij al aandelen had, dan dat ik neig naar het verhaal dat deze gelouterde zakenman niet wist dat dat niet mocht. Hij had al 20000 aandelen, dus het verhaal dat ie nog even wat vertrouwen wilde tanken door aandelen te kopen klopt ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zou de opzet dan zijn?
Gewoon een domme actie van een man die iets teveel in zichzelf is gaan geloven als de verlosser.
Hij heeft wel meer dan 14 miljoen maar dat maakt verder niet uit, ik denk niet dat hij het voor het gewin gedaan heeft maar ook dat maakt niet uit, het is fout dus klaar.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geld is geld, dat ie een waarde vertegenwoordigt van 14 miljoen wil niet zeggen dat ie niet verder uit is op 'makkelijk geld'. Ik neig eerder naar dat hij hoopte dat het niet opviel omdat hij al aandelen had, dan dat ik neig naar het verhaal dat deze gelouterde zakenman niet wist dat dat niet mocht. Hij had al 20000 aandelen, dus het verhaal dat ie nog even wat vertrouwen wilde tanken door aandelen te kopen klopt ook niet.
Sowieso ongeschikt, of het nu opzettelijk was of niet.
doe toch niet zo gek manquote:Op woensdag 3 april 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zou de opzet dan zijn?
Gewoon een domme actie van een man die iets teveel in zichzelf is gaan geloven als de verlosser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |