SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
https://www.ajaxshowtime.(...)al-van-vertrek-kroesquote:Robert van Overdijk is in beeld bij Ajax voor een eventuele functie als directeur, zo vertelt Jaap de Groot bij BNR. Het lijkt te gaan om een rol als algemeen directeur en dat zou alleen van toepassing kunnen worden wanneer Alex Kroes definitief vertrekt bij Ajax.
Weer een directeur in het rijtje van aandachtsgeile mannen die zich graag willen profileren in het voetbal en alle beginnersfouten nog moet maken. Mag hopen dat we geleerd hebben van al die kansloze directeuren in de jaren 00.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)al-van-vertrek-kroes
Baudetjesquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar kom ik niet veel meer. Ajax-fans pakken het vaak wat sportiever op, Feyenoorders worden meteen zo agressief. Die willen je op je muil slaan enzo.
Luister, ik vind het allemaal wel lachen, maar op een bepaald moment moet Ajax wel weer een beetje normaal gaan doen, voor de Europese punten. Als dit soort dementen aan de macht blijven gaat dat nog wel even duren vrees ik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
Haha Van Praag in dat NOS-bericht over Mislintat:
[..]
.
Lekker luchtig
Nah . Had dan ook maar die misselijke hockeyer gehouden als we toch lekker naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weer een directeur in het rijtje van aandachtsgeile mannen die zich graag willen profileren in het voetbal en alle beginnersfouten nog moet maken. Mag hopen dat we geleerd hebben van al die kansloze directeuren in de jaren 00.
Racistquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen met Ajax-dna zijn nodig. Wisten jullie dat Charisteas een koffierestaurant heeft in Amsterdam? Die heeft dus al meer ervaring in een Amsterdamse tent te runnen dan Kluivert of Seedorf.
Mensen noemen die namen alleen maar omdat ze ooit iets voor Ajax hebben betekend, waarom dan niet Charisteas?quote:
Ik zou graag Atouba, Sana en Kinkladze willen toevoegen aan de technische stafquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mensen noemen die namen alleen maar omdat ze ooit iets voor Ajax hebben betekend, waarom dan niet Charisteas?
https://www.ad.nl/nederla(...)orgen-over~a6d137ba/quote:Dreigt door kwestie-Kroes grotere sportieve ravage voor Ajax? ‘Daar maak ik me ab-so-luut geen zorgen over’
Geen hoofdtrainer, geen technisch directeur en geen balans in de selectie. Alex Kroes was juist de man die Ajax sportief uit het slop moest trekken. Hoe gaat de club dat na zijn bliksemvertrek nu oplossen? ,,Ik ben ervan overtuigd dat we deze transferperiode goed kunnen handelen.
Over 3-4 maanden is het slecht.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:19 schreef Tarado het volgende:
Dat weten we 1 september wel weer, Ajax blijft de mooiste club van allemaal maar iets voorspellen over hoe het is over 3-4 maanden lijkt me niet verstandig.
"Kroes weigerde het KPMG-rapport over de ontslagen Sven Mislintat te steunen. 'Het maakte hem niet bepaald populairder bij zijn toezichthouders. Met zijn snoeiharde kritiek op Mislintat had Kroes impliciet al eerder vernietigend geoordeeld over de Raad van Commissarissen. "quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef XDo het volgende:
Als er echt nu al een opvolger in beeld is dan is het vooropgezet door de RVC.
Maar daar heeft Kroes toch ook niets mee te maken, dat was van voor zijn tijd, en quotes zonder bron kan niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
"Kroes weigerde het KPMG-rapport over de ontslagen Sven Mislintat te steunen. 'Het maakte hem niet bepaald populairder bij zijn toezichthouders. Met zijn snoeiharde kritiek op Mislintat had Kroes impliciet al eerder vernietigend geoordeeld over de Raad van Commissarissen. "
Ajax moet gewoon lekker opnieuw beginnen op een trapveldje in de Watergraafsmeer.
Lekker boeiend wat die twee aandachtsgeile dramaqueens allemaal uitkramen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 23:55 schreef Vis1980 het volgende:
Die kale en kokkie denken er weer van alles bij, want Kroes was aardig tegen hen. Ik zei eerder al dat ze het gingen downplayen en dat blijkt dus ook zo.
Eerst geven ze nog wel aan dat het niet kan, maar vervolgens ligt het aan al die andere mensen bij Ajax, totaal de tijdstippen van aandelenaankopen negerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |