Morgen na school achter de gymzaal! Ik ben er. Ow wacht ik hou niet zo van geweld...quote:
Rusland wint grondgebied en Oekraine raakt doelen diep in Rusland.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen na school achter de gymzaal! Ik ben er. Ow wacht ik hou niet zo van geweld...
Over geweld gesproken, geen boeiende ontwikkelingen in deze oorlog?
Doet de UA dat met eigen wapens of geleverd door het westen? Kan ook nogal wat teweeg brengen lijkt me zo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland wint grondgebied en Oekraine raakt doelen diep in Rusland.
Dat was het wel eigenlijk.
Eigen wapens zo ver ik weet, ze zijn best vernuftig bezig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet de UA dat met eigen wapens of geleverd door het westen? Kan ook nogal wat teweeg brengen lijkt me zo.
Schakel namelijk pas net in hier, was PSV aan het kijken maar wat zijn die ingestort en wat een kutwedstrijd zit ik naar te kijken.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eigen wapens zo ver ik weet, ze zijn best vernuftig bezig.
Ongetwijfeld wel met hulp van westerse ingenieurs.
Maar alsnog wel knap en zonder bewijs van westerse wapens.
Blijft speculeren natuurlijk of aannames doen zoals sommige het noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schakel namelijk pas net in hier, was PSV aan het kijken maar wat zijn die ingestort en wat een kutwedstrijd zit ik naar te kijken.....
Maar goed, denk ook wel als ze het door het westen geleverde wapenmeuk gaan gebruiken op Rusland's grondgebied Rusland nog harder gaat terugslaan.. Wat ik me wel afvraag, Rusland lijkt met verouderde meuk te vechten in de Oekraine, is er een mogelijkheid dat ze hiermee de wapenvoorraden van het westen uitputten? Ik heb namelijk wel filmpjes gezien dat ze daadwerkelijk wel over moderne wapens beschikken. En daar pochen ze ook graag over.
Nou ja, eigenlijk ben ik juist daar ook bang voor. Waarom sturen ze niet hun "echte" leger als ze zo graag willen. Vooralsnog zijn het geronselde partijen lijkt het wel, met Wagner eerst en nu mobilisaties die eigenlijk ongetrainde mensen naar het front stuurt. Maar wel voor 150k mensen een dienstplicht afroepen die een normale training gaan krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Blijft speculeren natuurlijk of aannames doen zoals sommige het noemen.
Maar ik ben er van overtuigd dat Rusland het meeste achter de hand houdt voor een oorlog tegen de NAVO.
Of misschien heb ik het mis en heeft Rusland enkel oude zooi.
Yep mee eens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk ben ik juist daar ook bang voor. Waarom sturen ze niet hun "echte" leger als ze zo graag willen. Vooralsnog zijn het geronselde partijen lijkt het wel, met Wagner eerst en nu mobilisaties die eigenlijk ongetrainde mensen naar het front stuurt. Maar wel voor 150k mensen een dienstplicht afroepen die een normale training gaan krijgen.
Het zou ongelooflijk dom zijn van Rusland om het betere materiaal achter de hand te houden, daardoor duurt de oorlog langer dan nodig is, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Blijft speculeren natuurlijk of aannames doen zoals sommige het noemen.
Maar ik ben er van overtuigd dat Rusland het meeste achter de hand houdt voor een oorlog tegen de NAVO.
Of misschien heb ik het mis en heeft Rusland enkel oude zooi.
Met eigen wapens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doet de UA dat met eigen wapens of geleverd door het westen? Kan ook nogal wat teweeg brengen lijkt me zo.
Ieder half jaar 150k aan dienstplichtigen oproepen en trainen dan heb je in 2 jaar een gigantisch leger van getrainde soldaten, daarbij dat ze zijn overgeschakeld op een oorlogseconomie kon het wel een stront aan de knikker zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep mee eens.
Rusland houdt zich nu gewoon in zodat ze hun economie en leger in stand kunnen houden.
Ik verwacht nog wel meer ellende de komende jaren.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zou ongelooflijk dom zijn van Rusland om het betere materiaal achter de hand te houden, daardoor duurt de oorlog langer dan nodig is, met alle gevolgen van dien.
En de NAVO gaat Rusland niet aanvallen, want dan krijgen ze een kernkop op hun dak.
Dat weet Rusland ook wel. En dat blijkt ook wel uit de reactie de NAVO op dit conflict.
De landen zijn heel behoudend in hun leveringen, als de dood dat het voor escalatie van de oorlog zorgt.
Maar het is overduidelijk dat ze dat wel doen.quote:Het zou ongelooflijk dom zijn van Rusland om het betere materiaal achter de hand te houden, daardoor duurt de oorlog langer dan nodig is, met alle gevolgen van dien.
Klopt daarom beginnen ze ook proxy oorlogen.quote:En de NAVO gaat Rusland niet aanvallen, want dan krijgen ze een kernkop op hun dak.
Dat weet Rusland ook wel. En dat blijkt ook wel uit de reactie de NAVO op dit conflict.
De landen zijn heel behoudend in hun leveringen, als de dood dat het voor escalatie van de oorlog zorgt.
Nou ja, beetje mosterd na de maaltijd. Want daar had Candy ook al antwoord op gegeven. Maar dan nog, gebruiken ze wel westerse technologie in die wapens?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:
Met eigen wapens.
Oekraïne mag geen westerse wapens inzetten in Rusland.
Yep en ze hebben dan een leger met ervaring.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ieder half jaar 150k aan dienstplichtigen oproepen en trainen dan heb je in 2 jaar een gigantisch leger van getrainde soldaten, daarbij dat ze zijn overgeschakeld op een oorlogseconomie kon het wel een stront aan de knikker zijn.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
Maar het is overduidelijk dat ze dat wel doen.
[..]
Deze oorlog is door Rusland gestart.quote:Klopt daarom beginnen ze ook proxy oorlogen.
Pfff laat maar weer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
[..]
Deze oorlog is door Rusland gestart.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
Maar het is overduidelijk dat ze dat wel doen.
[..]
Deze oorlog is door Rusland gestart.quote:Klopt daarom beginnen ze ook proxy oorlogen.
Waaruit blijkt dat hun 'echte' leger niet aan het vechten is in Rusland.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk ben ik juist daar ook bang voor. Waarom sturen ze niet hun "echte" leger als ze zo graag willen. Vooralsnog zijn het geronselde partijen lijkt het wel, met Wagner eerst en nu mobilisaties die eigenlijk ongetrainde mensen naar het front stuurt. Maar wel voor 150k mensen een dienstplicht afroepen die een normale training gaan krijgen.
Als je dat wilt ontkennen, laat het dan maar inderdaad.quote:
Dat zou best kunnen, Oekraïne wordt niet gesanctioneerd op dat gebied.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, beetje mosterd na de maaltijd. Want daar had Candy ook al antwoord op gegeven. Maar dan nog, gebruiken ze wel westerse technologie in die wapens?
Zou fijn zijn als je dat dan zou onderbouwen...quote:
Waar ligt voor Rusland dan nog enig belang daar?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:13 schreef Wantie het volgende:
Rusland heeft bijvoorbeeld zijn troepen terug gehaald uit Armenië, met als gevolg dat Azerbeidzjan ongehinderd de enclave kon innemen.
Wie zegt dat deze oorlog door de NAVO is gestart?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat wilt ontkennen, laat het dan maar inderdaad.
Eerder werd gesteld dat het zo fijn is dat je in Rusland tenminste weet waar je aan toe bent.
In februari 2020 is deze oorlog aangekondigd door Poetin
Als zelfs dat ontkend wordt en dexe oorlog zogenaamd door de NAVO is gestart....
Onderbouw je post dan in ieder geval en ga niet op deze manier weer door. Daar ontspoort het iedere keer mee. Candymannetje geeft gewoon antwoord naar aanleiding van zijn visie en jij komt gewoon weer een discussie redelijk doen ontsporen. Ik wil je even wijzen naar het BNW/FB topic en de post die @sp3c daar gemaakt heeft op het einde.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat wilt ontkennen, laat het dan maar inderdaad.
Eerder werd gesteld dat het zo fijn is dat je in Rusland tenminste weet waar je aan toe bent.
In februari 2020 is deze oorlog aangekondigd door Poetin
Als zelfs dat ontkend wordt en dexe oorlog zogenaamd door de NAVO is gestart....
Uit niets blijkt dat Rusland zijn 'echte' leger en materiaal achter de hand houdt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je dat dan zou onderbouwen...
[..]
Ja, Armenië is lid van de CSTO, en Rusland had daar een vredesmacht daar gestationeerd om te voorkomen dat Azerbeidzjan het gebied afpakt.quote:Waar ligt voor Rusland dan nog enig belang daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |