abonnement Unibet Coolblue
pi_213061843
Ik heb ooit in de begintijd de app Telegram gedownload als alternatief voor Whatsapp. Destijds kwamen er al snel berichten naar buiten over de makers achter de app en de veiligheid etc. waardoor ik er eigenlijk nooit meer wat mee gedaan heb. Dit weekend las ik toevallig wat over iets wat in Telegram-groepen voorbij kwam etc. Dat soort berichten lees ik wel vaker, maar ik verveelde me en besloot weer eens op de app te kijken. Ik was best verbaasd dat er zoveel van m'n contacten actief lijken te zijn op die app, maar vroeg me ook af wat ze dan doen op die app.

Zijn er FOK!kers actief en wat voor groepen of kanalen zitten ze dan in?
pi_213062235
Interessant. Volgens mij wordt er vanalles op gedaan van drugsdeals tot complotters. Ga deze even in de gaten houden.
pi_213062308
Heb/had het wel maar doe er helemaal niks mee. Ga dit inderdaad ook even volgen, ben namelijk wel benieuwd hoe anderen mensen hierover denken hier.
pi_213063620
drugs bestellen
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
Stuk verdriet
pi_213065939
Ik heb het maar ben er niet actief mee, zie het mooie er niet van. Plus veel onzin te vinden wat ik echt niet zoek.
Just say hi!
pi_213065953
Gebruik het gewoon als whatsapp


:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213068432
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Gebruik het gewoon als whatsapp

:')
Waarom Telegram en niet Whatsapp of Signal?
pi_213068462
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
drugs bestellen
Aanbiedingen daarvoor zijn inderdaad eenvoudig te vinden. Maar ik zie ook genoeg mensen uit m'n contacten die het veel lijken te gebruiken en waarvan ik vrijwel zeker weet dat het geen drugsgebruikers zijn.

En nee, ik ga niet aan die mensen zelf vragen wat ze dan op Telegram doen. Als iemand in m'n contactenlijst staat wil dat niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk regelmatig contact mee heb.
pi_213068534
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 09:16 schreef Trekvogel het volgende:

[..]
Waarom Telegram en niet Whatsapp of Signal?
Telegram biedt veel meer functionaliteiten, bijvoorbeeld een bericht pas sturen zodra iemand online komt of zonder geluid of scheduled.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')