quote:“Today I left Sweden and am now in Norway under the protection of the Norwegian authorities,”
“I applied for asylum and international protection in Norway because Sweden does not accept asylum for philosophers and thinkers, but only accepts asylum for terrorists. My love and respect for the Swedish people will remain the same, but the persecution I was subjected to by the Swedish authorities does not represent the Swedes,”
Hij is uit Irak gevlucht vanwege sektarisch/religieus geweld en dan gaat hij het in het land dat hem heeft opgevangen het lopen aanwakkeren. Mag van mij wel een enkeltje terug naar Irak, kan hij daar zijn hobby verder uitoefenen (als blijkt dat hij nog leeft).quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
Beetje FAFO
Je woont in een veilig land en dan ga je provoceren over iets waar je 0 effect op hebt
Debat aangaan? Hoe ga je een "debat" aan met iemand die je moeder blijft uitschelden en totaal geen interesse heeft in wat je te zeggen hebt? Stel als ik dan hierin net als jij zeg: ik heb in dit "debat" "respect" voor degene die jouw moeder steeds uitscheldt. Integendeel, het is geen "debat" en het verdient geen "respect".quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:02 schreef Korenfok het volgende:
Heel triest. ik ben tegen koran verbrandingen, maar iemand als deze man het doet heb ik respect voor, om van binnnen uit te proberen de radicale islam open te breken en debat aan te gaan.
Hij is een atheïst en ex-christen, dus er is geen sprake van 'binnen uit'. Hij is ook nog een ex-militielid (christelijk onderdeel van een sjiitische Iraakse militie). En hij heeft gelogen over zijn asiel vandaar dat hij uit Zweden is vertrokken richting Noorwegen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:02 schreef Korenfok het volgende:
Heel triest. ik ben tegen koran verbrandingen, maar iemand als deze man het doet heb ik respect voor, om van binnnen uit te proberen de radicale islam open te breken en debat aan te gaan.
Maar zelfs regimes als Iran zullen hem laten omleggen om hun eigen macht vast te houden. zoals iran deed in de VS en canada, gewoon moordcontracten uitzetten bij locale criminelen;
https://www.businessinsid(...)sinations-in-the-us/
Je bent ziekquote:
En aangezien er nauwelijks verschil is tussen de radicale en gematigde islam (de een pleegt de aanslag, de ander keurt het "slechts" goed) is het wederom een prima aanwijzing dat de islam niet thuishoort in een land dat beschaving nastreeft.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hij is een atheïst en ex-christen, dus er is geen sprake van 'binnen uit'. Hij is ook nog een ex-militielid (christelijk onderdeel van een sjiitische Iraakse militie). En hij heeft gelogen over zijn asiel vandaar dat hij uit Zweden is vertrokken richting Noorwegen.
Het debat aangaan met de radicale islam d.m.v. een koranverbranding is vergelijkbaar met suicide by cop.
En dat is nou precies wat men ermee wil aantonen, dat zogenaamd gelovigen die een boek meer waarde geven dan een mensenleven niets te zoeken hebben in het westen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:02 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Een boek verbranden met de dood bekopen is niet helemaal proportioneel...
Hij is niet dood.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:02 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Het is niet zomaar 'een boek' het is De Koran.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:02 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Het is wel zomaar een boekquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet zomaar 'een boek' het is De Koran.
Je weet exact wat voor reactie je daarmee oproept wanneer je er eentje publiekelijk in de fik besluit te zetten.
Schuim om de mond van primitievelingen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet zomaar 'een boek' het is De Koran.
Je weet exact wat voor reactie je daarmee oproept wanneer je er eentje publiekelijk in de fik besluit te zetten.
Wat een onzin. De islamitische bronteksten verbieden het doden van onschuldigen. Kan je misschien stoppen met je leugens te verkondigen? Bedankt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En aangezien er nauwelijks verschil is tussen de radicale en gematigde islam (de een pleegt de aanslag, de ander keurt het "slechts" goed) is het wederom een prima aanwijzing dat de islam niet thuishoort in een land dat beschaving nastreeft.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zomaar een boek.
Ja, en dat is dus een totaal belachelijke reactie die 100% bewijst hoe achterlijk de islam is.
Jullie weten best wat ik bedoel. Vrijheid van meningsuiting is een illusie wanneer je eenmaal bepaalde mensen hun god gaat beledigen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schuim om de mond van primitievelingen bedoel je?
Nee, je gaat maar ergens anders Taqiyya-enquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:34 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wat een onzin. De islamitische bronteksten verbieden het doden van onschuldigen. Kan je misschien stoppen met je leugens te verkondigen? Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |