Gaat lekker met die hijswerkzaamheden de laatste tijd..quote:Een grote hijskraan is vanmorgen aan het Spaansland in Enschede omgevallen. De mobiele kraan stond bij de fastfoodrestaurants McDonald's en de KFC en raakte instabiel waarna de kraan omviel. Wonder boven wonder zijn er geen gewonden gevallen
De kraan ligt over de de busbaan aan de Zuiderval en heeft op een haar na de rijbaan voor het overige verkeer gemist. Het ongeluk gebeurde omstreeks kwart voor tien vanmorgen.
Busbaan
Op foto's is te zien dat de kraanwagen op het gebouw van de KFC viel en op de busbaan terechtkwam. Daar was op het moment dat de kraan omviel geen verkeer. De omgeving is afgezet.
Bron: https://www.rtvoost.nl/ni(...)ijskraan-in-enschede
Juist eerder een paar te weinigquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
Degene in de cabine had ff een paar burgertjes te veel gegeten?
Da's moeilijk, aangezien dit waarschijnlijk een menselijke fout is. Het kan een rekenfoutje in de voorbereiding van het werk zijn, de kraanmachinist die een foutje maakt, een onverwachte windstoot, verkeerd aangepikte lading etc etc.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe gaan we dit voorkomen in het vervolg
Gelukkig drink/hijs ik niet meer. Werken nooit gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gaat lekker met die hijswerkzaamheden de laatste tijd..
Ik schrok. Kannibalisme. Ik las bruggetjes. Arnold Bruggink is namelijk technisch directeur van FC Twente.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
Degene in de cabine had ff een paar burgertjes te veel gegeten?
Bij de rechter.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Preventief alle KFC's platgooienquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
En hijskranen bij de Mc Drive verbieden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Preventief alle KFC's platgooien
Goed personeel kost geld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gaat lekker met die hijswerkzaamheden de laatste tijd..
Ok Karen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
Zijn de kuikens vandaag voor niks door de shredder gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |