heeft ashley al eerder gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Joyce-43 het volgende:
oh blijkbaar mocht niemand dat weten van Alice dat je extra wasje kan draaien van muntje van de wasmachine op een speciaal maniertje
het kan toch gevraagd worden?, en blijkbaar het maniertje om 2 wassen te draaien uit een 1 coin was ook niet voor haar oren bedoeldquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley voelt zich weer eens gepasseerd.
Ditmaal met de was, zonder haar te vragen of zij er nog iets bij wilde doen...![]()
Als janken om te janken nog eens beloond gaat worden dan wint zij de hoofdprijs..
En dat mag je dan mooi voor je houden want het is geen commentaar op de streamsquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk Randy, alwaar hij van BB ook een voorstel krijgt om 20 K aan te nemen en te vertrekken.
Yep, en hij moet natuurlijk opgehaald worden, moet ook ff geregeld worden ondanks hij niet ver weg woont.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
dus dikke kans dat Ty daar nog is
want neem aan dat hij op zijn minst zijn jas wel nodig zal hebben
Echt merkbaar he......dacht dat het aan mij lag.......was weer een hint met een koevoet.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
zure BB
Ty was heel heel heel gehecht aan zijn coins
denk dat hij de meeste heeft uitgegeven daar
er is gevraagd geworden, ik vermoed in een groep, blijkbaar was ashley elders maar dan nog zat de trommel al volquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het kan toch gevraagd worden?, en blijkbaar het maniertje om 2 wassen te draaien uit een 1 coin was ook niet voor haar oren bedoeld
Heeft zelf nog nooit gevraagd wie er nog was had van de anderen dan aan Glenn Danny of Karenquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley voelt zich weer eens gepasseerd.
Ditmaal met de was, zonder haar te vragen of zij er nog iets bij wilde doen...![]()
Als janken om te janken nog eens beloond gaat worden dan wint zij de hoofdprijs..
als je een beetje fatsoen hebt doe je dat netjes voor een anderquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
uh mensen Ty gooide zelf gewoon alles in zijn koffer hoor die vouwde niets op dus is niet nodig om netjes te doen![]()
![]()
Zijn vriendin woont in zuidquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Yep, en hij moet natuurlijk opgehaald worden, moet ook ff geregeld worden ondanks hij niet ver weg woont.
ash is regelmatig selectief doofquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:12 schreef danilel het volgende:
[..]
er is gevraagd geworden, ik vermoed in een groep, blijkbaar was ashley elders maar dan nog zat de trommel al vol
of
Moet eerst madame Ashley als eerste gevraagd worden en dan pas de anderene?
Dat is al jaren bekend. Dat je 2x op 40 graden man wassen. Want gaat op tijd. In 2e jaar deden ze 3 wassen per muntquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Joyce-43 het volgende:
oh blijkbaar mocht niemand dat weten van Alice dat je extra wasje kan draaien van muntje van de wasmachine op een speciaal maniertje
dat zei ik toch niet en doe eens niet zo hatelijk ook ik praat gewoon over de andere en ik ben niet zo pro ash meer hoor, valt alleen wel dingen op in huis gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:12 schreef danilel het volgende:
[..]
er is gevraagd geworden, ik vermoed in een groep, blijkbaar was ashley elders maar dan nog zat de trommel al vol
of
Moet eerst madame Ashley als eerste gevraagd worden en dan pas de anderene?
ik doe niet hatelijk, zo vat jij het klaarblijkelijk op, ik schreef in mijn eerste post al dat ze gevraagd is gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik toch niet en doe eens niet zo hatelijk ook ik praat gewoon over de andere en ik ben niet zo pro ash meer hoor, valt alleen wel dingen op in huis gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |