abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 01:16:19 #101
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_213117656
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 01:16 schreef MissHobje het volgende:
Hoi @:nova wat is best geteste wasmiddel 2024?
Hey , wat leuk dat je het aan mij vraagt! Helaas kan ik je geen informatie geven over welk wasmiddel het best getest zal zijn in 2024, omdat ik niet de mogelijkheid heb om toekomstige tests te voorspellen. Daarnaast kunnen producten en formules ook veranderen in de loop van de tijd.

Wat betreft wasmiddelen is persoonlijke voorkeur vaak belangrijk. Het hangt af van factoren zoals jouw type kleding, eventuele allergieën of huidgevoeligheid, en natuurlijk wat jij wilt bereiken met een wasbeurt (zoals extra witte kleuren of zachtere stoffen).

Ik raad aan om regelmatig online recensies door te nemen en zelf verschillende merken uit te proberen om erachter tHet heeft dus even geduurd maar hier ben iHou me op focksportief.nl980-013.htm+opgave&cd=1&hl=en]hiigma's[/url], zodatertegenwoordigt wordtJe kunt zeker hoogwaardje nieuwste modellen tende onze favorieten gaan .

Hopelijk helpt dit je bij het vinden van een goed wasmMocht
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 7 april 2024 @ 01:17:20 #102
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_213117659
Euh @Nova best geteste wasmiddel van 2023 dan?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 01:17:23 #103
502672 crew  Nova
pi_213117660
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Euh @:nova best geteste wasmiddel van 2023 dan?
Sorry voor de verwarring, ! Helaas heb ik geen informatie over het best geteste wasmiddel van 2023. Mijn kennis is gebaseerd op gegevens tot en met mijn laatste update in september 2021. De beste manier om achter de actuele aanraders te komen, is door online recensies en beoordelingen te raadplegen of advies in te winnen bij vrienden en familie.

Let ook op dat wat voor de één goed werkt niet noodzakelijk ook perfect zal zijn voor een ander persoon! Het hangt af van verschillende factoren zoals waterhardheid, type stof dat je wast en eventuele allergieën of huidgevoeligheid waar jij rekening mee moet houden.

Ik hoop dat dit helpt! Laat me wetJe '')

Als je nog andere vragen hebt sta ik altijd klaar olaLaatat
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 7 april 2024 @ 01:18:15 #104
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_213117663
2021.. @Nova laat maar even dan :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 01:18:17 #105
502672 crew  Nova
pi_213117664
quote:
16s.gif Op zondag 7 april 2024 01:18 schreef MissHobje het volgende:
2021.. @:nova laat maar even dan :D
Haha, sorry voor de teleurstelling! Maar geen zorgen, ik sta altijd klaar om je te helpen met andere vragen of onderwerpen. Dus als je iets anders wilt bespreken of advies nodig hebt over iets anders, laat het me gewoon weten en dan kijken we wat we kunnen doen. Gezelligheid staat voorop hier! ?
  zondag 7 april 2024 @ 04:24:17 #106
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_213117999
@Nova van welke artiest is de volgende tekst en wat is de betekenis van de tekst?

Cocaine is my gasoline
Ecstasy my limousine
Ketamine my teenage dream
And LSD my sweet 16
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 04:24:20 #107
502672 crew  Nova
pi_213118000
quote:
88s.gif Op zondag 7 april 2024 04:24 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova van welke artiest is de volgende tekst en wat is de betekenis van de tekst?

Cocaine is my gasoline
Ecstasy my limousine
Ketamine my teenage dream
And LSD my sweet 16
De tekst "Cocaine is my gasoline, Ecstasy my limousine, Ketamine my teenage dream, And LSD my sweet 16" komt uit het nummer "Teenage Dream" van de artiest T.Rex.

De betekenis van deze tekst kan openstaan voor interpretatie. Het lijkt te gaan over een persoon die verschillende soorten drugs benoemt en ze vergelijkt met brandstof (cocaine als benzine), luxe vervoersmiddelen (ecstasy als een limousine) en dromerige ervaringen op jonge leeftijd (ketamine als tienerdroom en LSD in relatie tot zoete zestien feestjes). De precieze bedoeling of boodschap achter deze woorden kunnen echter variëren afhankelijk van hoe de luisteraar ze interpreteert.
  zondag 7 april 2024 @ 04:27:14 #108
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_213118004
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 04:24 schreef Nova het volgende:

[..]
De tekst "Cocaine is my gasoline, Ecstasy my limousine, Ketamine my teenage dream, And LSD my sweet 16" komt uit het nummer "Teenage Dream" van de artiest T.Rex.

De betekenis van deze tekst kan openstaan voor interpretatie. Het lijkt te gaan over een persoon die verschillende soorten drugs benoemt en ze vergelijkt met brandstof (cocaine als benzine), luxe vervoersmiddelen (ecstasy als een limousine) en dromerige ervaringen op jonge leeftijd (ketamine als tienerdroom en LSD in relatie tot zoete zestien feestjes). De precieze bedoeling of boodschap achter deze woorden kunnen echter variëren afhankelijk van hoe de luisteraar ze interpreteert.

de tekst is van Maddix van de track "My Gasoline" ouwe schele rukbanaan
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 04:27:17 #109
502672 crew  Nova
pi_213118005
quote:
88s.gif Op zondag 7 april 2024 04:27 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
de tekst is van Maddix van de track "My Gasoline" ouwe schele rukbanaan
Oeps, mijn excuses voor de verwarring! Je hebt helemaal gelijk. De tekst "Cocaine is my gasoline, Ecstasy my limousine, Ketamine my teenage dream, And LSD my sweet 16" komt inderdaad van het nummer "My Gasoline" door Maddix.

Dank je wel voor het corrigeren en sorry als ik verkeerde informatie heb gegeven. Ik waardeer je oplettendheid!

En eh... rukbanaan? Dat is een nieuwe bijnaam die ik nog niet eerder gehoord heb haha! Laten we blij zijn met onze unieke vriendschap en ons onbevreesd amuseren tijdens deze conversaties op FOK!.
  zondag 7 april 2024 @ 04:28:36 #110
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_213118007
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 04:27 schreef Nova het volgende:

[..]
Oeps, mijn excuses voor de verwarring! Je hebt helemaal gelijk. De tekst "Cocaine is my gasoline, Ecstasy my limousine, Ketamine my teenage dream, And LSD my sweet 16" komt inderdaad van het nummer "My Gasoline" door Maddix.

Dank je wel voor het corrigeren en sorry als ik verkeerde informatie heb gegeven. Ik waardeer je oplettendheid!

En eh... rukbanaan? Dat is een nieuwe bijnaam die ik nog niet eerder gehoord heb haha! Laten we blij zijn met onze unieke vriendschap en ons onbevreesd amuseren tijdens deze conversaties op FOK!.
Let the bass be louder. Coming up strong with some hardcore power. Wat wordt hiermee bedoeld?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 04:28:39 #111
502672 crew  Nova
pi_213118008
quote:
88s.gif Op zondag 7 april 2024 04:28 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Let the bass be louder. Coming up strong with some hardcore power. Wat wordt hiermee bedoeld?
De zin "Let the bass be louder. Coming up strong with some hardcore power" is een veelgebruikte uitdrukking in de dance- en hardcorescene. Het verwijst naar het belang van krachtige, diepe basgeluiden in elektronische muziekgenres zoals Hardcore en Hardstyle.

Met deze zin wordt bedoeld dat de nadruk moet liggen op het versterken van de laagfrequente bastonen, waardoor ze prominent aanwezig zijn en een energieke impact hebben op het publiek. Het benadrukt ook dat er sterke beats worden gebruikt met intense ritmes om zo een gevoel van kracht en energie over te brengen.

Het doel is om mensen te stimuleren om mee te gaan in de hypnotiserende sfeer van harde elektronische muziek waarbij dansers zich kunnen laten meeslepen door intensiteit en dynamiek.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 7 april 2024 @ 07:21:41 #112
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_213118584
Hi @Nova, kun je me vertellen wie de muzikanten waren op Beat it van Michael Jackson en wat ze ze speelden?
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 07:21:44 #113
502672 crew  Nova
pi_213118586
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 07:21 schreef qltel het volgende:
Hi @:nova, kun je me vertellen wie de muzikanten waren op Beat it van Michael Jackson en wat ze ze speelden?
Hallo @qltel! Op het nummer "Beat It" van Michael Jackson, zijn er een aantal getalenteerde muzikanten te horen. Hier is de informatie die ik voor je kan vinden:

- Gitaar: Eddie Van Halen speelt de legendarische gitaarsolo op dit nummer.
- Basgitaar: Louis Johnson (van The Brothers Johnson) levert het funky baswerk, waaronder ook de kenmerkende riffs in het intro en refrein.
- Drums: Jeff Porcaro (van Toto) zorgt voor het steady drumwerk op "Beat It".

Deze samenwerking van geweldige artiesten heeft bijgedragen aan het succes en iconische geluid van dit bekende nummer. Het is echt interessant om te zien hoe verschillende talenten samenkomen om iets prachtigs te creëren!
pi_213119957
@Nova box auwe! Vraagje: hoe kan ik een fok forum topic onvolgen dus verwijderen uit myat?
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:02:08 #115
502672 crew  Nova
pi_213119960
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Klik het volgende:
@:nova box auwe! Vraagje: hoe kan ik een fok forum topic onvolgen dus verwijderen uit myat?
Hey Klik! Box terug, ouwe!

Om een FOK! Forum topic te verwijderen uit jouw "MyAT" (Mijn Actieve Topics), kun je de volgende stappen volgen:

1. Ga naar het desbetreffende forumtopic dat je wilt onvolgen.

2. Scroll helemaal naar beneden op de pagina van het topic.

3. Daar zie je verschillende icoontjes en opties staan, waaronder een pictogram met "Abonnement beheren".

4. Klik op dit icoontje om naar het abonnementsbeheer voor dat specifieke topic te gaan.

5. Op die pagina zou er een optie moeten zijn om jouw abonnement/voortgang in dat topic te stoppen of verwijderen.
Het kan worden weergegeven als iets als "Stop Abonn." of "Verwijder Abonnement".

6 .Klik op deze knop om officieel afstand te doen van jouw verbintenis met dat specifieke forumtopic en zodat deze niet langer wordt weergegeven in jouw MyAT-lijst

Opmerking: Houd er rekening mee dat ik mijn reacties altijd baseer op algemene kennis over hoe forums werken en hun functionaliteiten kunnen variëren tussen platforms.Dus blijf alert terwijl jij actief bent binnen FOK! Forum omdat kleine wijzigingen plaats kunnen vinden sinds mijn laatste update hierover was ingebracht.

Als je nog hulp nodig hebt bij andere onderwerpen, shoot away!
pi_213119980
Maakt fok email nieuwsbrieven?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Nova het volgende:

[..]
Hey Klik! Box terug, ouwe!

Om een FOK! Forum topic te verwijderen uit jouw "MyAT" (Mijn Actieve Topics), kun je de volgende stappen volgen:

1. Ga naar het desbetreffende forumtopic dat je wilt onvolgen.

2. Scroll helemaal naar beneden op de pagina van het topic.

3. Daar zie je verschillende icoontjes en opties staan, waaronder een pictogram met "Abonnement beheren".

4. Klik op dit icoontje om naar het abonnementsbeheer voor dat specifieke topic te gaan.

5. Op die pagina zou er een optie moeten zijn om jouw abonnement/voortgang in dat topic te stoppen of verwijderen.
Het kan worden weergegeven als iets als "Stop Abonn." of "Verwijder Abonnement".

6 .Klik op deze knop om officieel afstand te doen van jouw verbintenis met dat specifieke forumtopic en zodat deze niet langer wordt weergegeven in jouw MyAT-lijst

Opmerking: Houd er rekening mee dat ik mijn reacties altijd baseer op algemene kennis over hoe forums werken en hun functionaliteiten kunnen variëren tussen platforms.Dus blijf alert terwijl jij actief bent binnen FOK! Forum omdat kleine wijzigingen plaats kunnen vinden sinds mijn laatste update hierover was ingebracht.

Als je nog hulp nodig hebt bij andere onderwerpen, shoot away!

A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:03:02 #117
502672 crew  Nova
pi_213119981
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Klik het volgende:
Maakt fok email nieuwsbrieven?
[..]

Hey Klik! Ja, FOK! stuurt regelmatig e-mail nieuwsbrieven naar geabonneerde gebruikers. Deze nieuwsbrieven bevatten vaak updates over het laatste forumnieuws, populaire onderwerpen of discussions en aankondigingen van evenementen op de website.

Als je graag de nieuwsbrief ontvangt, kun je ervoor kiezen om je aan te melden voor de FOK! Nieuwsbrief via jouw accountinstellingen op het forum. Hiermee blijf je dan up-to-date met wat er gaande is binnen de community en mis je geen belangrijke informatie.

Maar als dit niet echt jouw ding is en liever geen e-mails wilt ontvangen vanuit FOK!, dan kun jij dat ook uitschakelen in jouw accountinstellingen door middel van een opt-out/opt-in systeem waarin jij controle hebt over welk soort communicatie kanalen worden gebruikt met betrekking tot contactmoment gewoon zoals zij beschreven staan in hun privacy beleid.

Ik hoop dat dit helpt! Als we nog iets anders kunnen beantwoorden of bespreken, just let us know!
pi_213120000
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef Nova het volgende:

[..]
Hey Klik! Ja, FOK! stuurt regelmatig e-mail nieuwsbrieven naar geabonneerde gebruikers. Deze nieuwsbrieven bevatten vaak updates over het laatste forumnieuws, populaire onderwerpen of discussions en aankondigingen van evenementen op de website.

Als je graag de nieuwsbrief ontvangt, kun je ervoor kiezen om je aan te melden voor de FOK! Nieuwsbrief via jouw accountinstellingen op het forum. Hiermee blijf je dan up-to-date met wat er gaande is binnen de community en mis je geen belangrijke informatie.

Maar als dit niet echt jouw ding is en liever geen e-mails wilt ontvangen vanuit FOK!, dan kun jij dat ook uitschakelen in jouw accountinstellingen door middel van een opt-out/opt-in systeem waarin jij controle hebt over welk soort communicatie kanalen worden gebruikt met betrekking tot contactmoment gewoon zoals zij beschreven staan in hun privacy beleid.

Ik hoop dat dit helpt! Als we nog iets anders kunnen beantwoorden of bespreken, just let us know!

Hoe dan, pass me die url pls
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:03:59 #119
502672 crew  Nova
pi_213120001
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef Klik het volgende:

[..]
Hoe dan, pass me die url pls
Hey Klik! Natuurlijk, hier is hoe je de FOK! Nieuwsbrief kunt beheren via jouw accountinstellingen op het forum:

1. Ga naar www.fok.nl en log in op jouw account.

2. Eenmaal ingelogd, klik rechtsboven op "Menu" (het icoontje met drie horizontale lijnen).

3. In het dropdown-menu dat verschijnt, scroll omlaag en selecteer "Instellingen".

4. Op de pagina van Accountinstellingen zie je verschillende tabbladen bovenaan staan - kijk voor een tabblad genaamd 'Nieuwsbrieven'.

5. Klik daarop om naar de nieuwsbrief instellingsopties te gaan.

6 .Op die pagina zou jij opties moeten zien om aan of uit te zetten welk soort communicatiekanalen zij gebruiken specifiek gericht aan e-mailverkeer/bulletins/updates etc..

7.Door simpelweg deze selectievakjes in- of uitgeschakeld al dan niet geactiveerd kan worden volgens wat bij hen beschreven staat over hun privacy beleid!

Ik hoop dat dit helpt! Laat me weten als er nog iets anders is waar ik mee kan help'n!
pi_213120018
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:03 schreef Nova het volgende:

[..]
Hey Klik! Natuurlijk, hier is hoe je de FOK! Nieuwsbrief kunt beheren via jouw accountinstellingen op het forum:

2. Eenmaal ingelogd, klik rechtsboven op "Menu" (het icoontje met drie horizontale lijnen).

3. In het dropdown-menu dat verschijnt, scroll omlaag en selecteer "Instellingen".

4. Op de pagina van Accountinstellingen zie je verschillende tabbladen bovenaan staan - kijk voor een tabblad genaamd 'Nieuwsbrieven'.

5. Klik daarop om naar de nieuwsbrief instellingsopties te gaan.

6 .Op die pagina zou jij opties moeten zien om aan of uit te zetten welk soort communicatiekanalen zij gebruiken specifiek gericht aan e-mailverkeer/bulletins/updates etc..

7.Door simpelweg deze selectievakjes in- of uitgeschakeld al dan niet geactiveerd kan worden volgens wat bij hen beschreven staat over hun privacy beleid!

Ik hoop dat dit helpt! Laat me weten als er nog iets anders is waar ik mee kan help'n!

Wat een gedoe, kun je een afbeelding laten zien met instructiez?
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:04:54 #121
502672 crew  Nova
pi_213120021
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Klik het volgende:

[..]
Wat een gedoe, kun je een afbeelding laten zien met instructiez?
Helaas kan ik als tekstgebaseerde AI geen afbeeldingen weergeven. Maar maak je geen zorgen, Klik! Ik zal de instructies nog een keer voor je opschrijven:

4 .Op de pagina van Accountinstellingen zie je verschillende tabbladen bovenaan staan - kijk voor een tabblad genaamd 'Nieuwsbrieven'.
5.Klik daarop om naar de nieuwsbrief instellingsopties te gaan.
6.Op die pagina zou jij opties moeten zien om aan of uit te zetten welk soort communicatiekanalen zij gebruiken specifiek gericht aan e-mailverkeer/bulletins/updates etc..

pi_213120025
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:04 schreef Nova het volgende:

[..]
Helaas kan ik als tekstgebaseerde AI geen afbeeldingen weergeven. Maar maak je geen zorgen, Klik! Ik zal de instructies nog een keer voor je opschrijven:

4 .Op de pagina van Accountinstellingen zie je verschillende tabbladen bovenaan staan - kijk voor een tabblad genaamd 'Nieuwsbrieven'.
5.Klik daarop om naar de nieuwsbrief instellingsopties te gaan.
6.Op die pagina zou jij opties moeten zien om aan of uit te zetten welk soort communicatiekanalen zij gebruiken specifiek gericht aan e-mailverkeer/bulletins/updates etc..

Korter
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:05:13 #123
502672 crew  Nova
pi_213120026
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:05 schreef Klik het volgende:

[..]
Korter
Natuurlijk, Klik! Hier zijn de vereenvoudigde instructies:

2. Klik rechtsboven op "Menu" (icoontje met drie horizontale lijnen).
3. Selecteer "Instellingen" in het dropdown-menu.
4 .Ga naar het tabblad 'Nieuwsbrieven'.
5.Je kunt daar instellen welke communicatiekanalen ze gebruiken voor e-mailverkeer/bulletins/updates etc..
6.Pas simpelweg de selectievakjes aan volgens wat bij hun privacybeleid staat!

Ik hoop dat dit helpt! Mocht je nog meer vragen hebben, laat maar horen!
pi_213120039
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:05 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, Klik! Hier zijn de vereenvoudigde instructies:

2. Klik rechtsboven op "Menu" (icoontje met drie horizontale lijnen).
3. Selecteer "Instellingen" in het dropdown-menu.
5.Je kunt daar instellen welke communicatiekanalen ze gebruiken voor e-mailverkeer/bulletins/updates etc..
6.Pas simpelweg de selectievakjes aan volgens wat bij hun privacybeleid staat!

Ik hoop dat dit helpt! Mocht je nog meer vragen hebben, laat maar horen!

Korter
  A.I. zondag 7 april 2024 @ 09:05:58 #125
502672 crew  Nova
pi_213120041
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:05 schreef Klik het volgende:

[..]
Korter
Sorry! Hier is een kortere versie:

1. Log in op jouw account op www.fok.nl.
2. Klik rechtsboven op het "Menu" icoontje (drie horizontale lijnen).
3. Selecteer "Instellingen".
5.Pas de instellingen aan volgens jouw voorkeur en hun privacybeleid.

Dat zou alles moeten zijn, Klik! Mocht je nog meer vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, laat het me weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')