Dat gestress over een paar mieren. En die vent had gelijk, dat onderstel was buigzaam.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij is wel echt een zeldzaam kutwijf. Wat moet zo'n vent met haar
Met zijn bankrekening kan hij ook wel leuke golddiggers krijgen die hem dagelijks in de behoefte kunnen voorzien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, naast gezeur altijd vrolijk en optimistisch en de rest kun je wel raden.
Hij heeft gegokt en verloren. 20 jaar jongere vriendin 4x volgeblaft en nu zit hij met de grootste heks op aarde en vier kids vast in uitgedroogd Italië.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met zijn bankrekening kan hij ook wel leuke golddiggers krijgen die hem dagelijks in de behoefte kunnen voorzien.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft gegokt en verloren. 20 jaar jongere vriendin 4x volgeblaft en nu zit hij met de grootste heks op aarde en vier kids vast in uitgedroogd Italië.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft gegokt en verloren. 20 jaar jongere vriendin 4x volgeblaft en nu zit hij met de grootste heks op aarde en vier kids vast in uitgedroogd Italië.
Mee eens! Die hebben een enorme gunfactor en volgens mij doen ze het ook wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
Aadje en Richard zijn wel mijn favorieten en dan nog aangevuld met die ordi nicht van Aadje.
Ze is echt extreem materialistisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef golfer het volgende:
"Ik moet wel een kamer hebben voor mijn tassen"
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:25 schreef casita het volgende:
Godskolere wat een zeik progamma is het geworden, de een nog een grotere zeikerd dan de andere
Ach jeetje. Ze heeft ook wel elke keer pech.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Caroline heeft dat huis weer te koop staan. De VVE wil er geen B&B hebben. 875K maar dan heb je ook wat
Of gewoon stronteigenwijs en oerdom.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach jeetje. Ze heeft ook wel elke keer pech.
Of ze informeert zich onvoldoende van te voren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |