We moeten ons wel kunnen blijven 'ergeren' hequote:Op dinsdag 9 april 2024 23:13 schreef casita het volgende:
Arrogante trut die Jacobien gadverdamme , Waar zijn mijn koetsie-slippers?
En die Carolien met der k*ttelikker Rrrrrrooooos komt ook mijn strot uit,
Hebben ze geen leukere mensen kunnen vinden.
Kan ze nog net iets beter hebben dan Caroline met haar RRRRRRRRoos.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Gia het volgende:
Stoor me vreselijk aan die dure merken lui. 'Oh, niet met je Loro Piano schoenen!' 'Oh, waar is mijn Gucci?'
Constant tegen een hond praten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
Kan ze nog net iets beter hebben dan Caroline met haar RRRRRRRRoos.
Ingepakt in mijn Chanel. En waar is mijn koetsie?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Gia het volgende:
Stoor me vreselijk aan die dure merken lui. 'Oh, niet met je Loro Piano schoenen!' 'Oh, waar is mijn Gucci?'
ik ben het met je eens, alles om der zonnebril, der tasje, de schoenen en weet ik nog watquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Gia het volgende:
Ze bleef ook maar steeds in haar witte jurkje op het strand lopen/zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:43 schreef bonanza8 het volgende:
ik ben het met je eens, alles om der zonnebril, der tasje, de schoenen en weet ik nog wat
en dan wel in een afgetrapte landrover rijden uit het jaar kruik waar ben hur zijn wagen nog achter heeft gehad omdat ze niets meer kunnen betalen
zeer belangrijk trouwens dat ze chanel of weet ik wat voor luchtje op had naar het strand, 1x in zee en de geur is weg ;')
Dan moet je echt een leeghoofd zijn zonder ziel als dat werkelijk is waar je leven om draait')
Die snapte ik overigens ook niet, er was wel water toevoer maar het werkte niet omdat het verloopje naar de wc (ofzoiets dergelijks) niet paste, en daarom konden ze niet douchen?quote:
Is dat die geen hypotheek kon krijgen? Die kan ik wel hebben. Vind ik eigenlijk wel sneu.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan ze nog net iets beter hebben dan Caroline met haar RRRRRRRRoos.
Verschrikkelijk inderdaad. En dan in die oude knaken Reens Roever. Toen ze het over d'r zonnebril had, noemde ze geen merk, gemiste kans.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ingepakt in mijn Chanel. En waar is mijn koetsie?
En maar dure merken blijven noemen.
Jesus, jij ging even los..quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:47 schreef Kreator het volgende:
Die seniele oude gek uit Oostenrijk met haar hond Roos, die bij elk woord T zegt omdat ze niet kan slikken door de botox in haar lippen is godverdomme ook wel irritant.
ikke wone nue driee weke inne italie mette mijne kinde Peppiiiiinnno. #debby
Zij is wel echt een zeldzaam kutwijf. Wat moet zo'n vent met haarquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef Kreator het volgende:
Jacobien. 33, man van 54. Vier kinderen, heeft met J. de Mol geneukt en met Krabbe junior, wat een aandachtshoer is dat. Ik hou niet van slaan, maar die zou ik uit principe al neerhoeken.
Echt het toppunt van een amsterdamse kutsnol waarvoor niks goed genoeg is.
Voor de rest heerlijk programma. Ergeren aan debbys uitspraak, twee homos en net iets te oud gezin met te jonge kindwren..
Italië wel prachtig.
Nah, naast gezeur altijd vrolijk en optimistisch en de rest kun je wel raden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij is wel echt een zeldzaam kutwijf. Wat moet zo'n vent met haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |