Wat een walgelijk type die Jacobien. Hoe vaak kan je ‘Gucci’ zeggen!? Blijkbaar vindt ze het erg belangrijk om constant allerlei merknamen te noemen. Als je dat nodig hebt stel je niet veel voor. Die vent van haar vind ik trouwens ook een hielenlikker, hoe hij haar ook telkens aanspreekt met ‘liefde’.

Debbie.. tja, ze komt nu wel iets veelzijdiger over dan in B&B maar het blijft toch wel een typetje. Ik vind dat ze haar vriend ook wel vaak in de zeik neemt.
Carolien met stem en over Rrrrroos de hele tijd. Ze heeft dat beest echt nodig als klankbord. Ik ben benieuwd of ze in dit programma nog wat gaat vinden.
Dat homostel is een beetje aso maar wel grappig! Gebruinde koppen en kamp stijl inrichting in het huis. Volgens mij hebben ze het wel naar hun zin in Spanje.
Dat stel van Helemaal het einde Kaapverdië vind ik ook wel positief, dat waren ze toen ook.
Was wel verbaasd dat er ineens een nakomertje bij was gekomen, had het niet gedacht na Senna die inmiddels al 14 is. Ze zitten boordevol ideeen, maar of het er uiteindelijk van gaat komen vraag ik me af.
Ik vind die voice over die het constant over ‘imperium’ dit dat heeft echt irritant. Waarom is het nodig dat zo te benoemen? Je kan toch ook gewoon zeggen dat die mannen een party service hebben ipv een party service imperium.. zo vermoeiend telkens