Maar dit is nooit voorgekomen in de clubgeschiedenis , zelfs niet met Harmsen/rond 1999 en de Cruyff-revolte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is bij Ajax toch altijd zo geweest, je kan beter stellen dat het af en toe rustig is, meestal geholpen door de resultaten op het veld.

Gewoon, niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
Het kan best handelen met voorkennis zijn. Maar kan iemand mij dan uitleggen wanneer hij dan wel de aandelen mag kopen als hij altijd in het bezit is van voorkennis?

Als hij niet in het bezit is van voorkennisquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
Het kan best handelen met voorkennis zijn. Maar kan iemand mij dan uitleggen wanneer hij dan wel de aandelen mag kopen als hij altijd in het bezit is van voorkennis?

Het gaat er om dat er een gebeurtenis aankomt die een positief effect op de aandelen kan hebben (al ligt het aan je perspectief van wat positief is) en je weet dat die gebeurtenis eraan komt. Maar de wereld weet het nog niet, omdat het nog niet is bekendgemaakt (erg belangrijk bij beursgenoteerde bedrijven). Als je dan 17000 aandelen gaat kopen voor 190.000 euro, dan koop je die dus met weet van de gebeurtenis voordat een ander dat kan weten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:

Misschien is Bodo-uit een lantaarn waar je je aan vast kunt houden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van dit allemaal. Dit is echt een gitzwarte periode. Nu gaan we richting de zomer zonder een AD, TD en een trainer. Zodoende staan we er nu nog veel slechter voor dan vorig jaar.

Alleen cola voor de kleur he vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh? Dat zal ik dan gemist hebben
(Of heb je weer aan de bacos gezeten en weet je het verschil tussen Rotterdam en Eindhoven niet meer?)

En Gorter graag!quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:25 schreef AmenhotepIV het volgende:
Komend seizoen dus weer met Banel, Aertsen, Avila, Martha, Gaaei, Forbs, Manskerk, Sosa en Gooijer in de ED.

Het houdt inderdaad niet op, er was toch een aardige voorsprong opgebouwd zowel sportief als financieel, dat sportieve is al verdampt en dat financiele gaat ook hard op deze manier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dit is nooit voorgekomen in de clubgeschiedenis , zelfs niet met Harmsen/rond 1999 en de Cruyff-revolte.
Dat ze in 2 jaar 4 trainers verslijten, Geen AD of TD en als ze er al zijn niet eens de 6 maanden halen , slechte spelersgroepen waar teveel geld is aan uitgegeven en ga zo maar door.

Jij wordt tenminste per seconde wijzer; Kroes blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[...] en overal waar ik 'met voorbedachte rade' zei vervangen met 'met voorkennis', stop de tijd, twee jokers.

In een grenzeloos dom enthousiasme kan ik het aankopen van de aandelen voor zijn aanstelling ergens nog wel plaatsen. Eigenlijk vind ik het ergens vreemder dat hij dit ook deed toen hij bestuurder van AZ wasquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste per seconde wijzer; Kroes blijkbaar niet.

jij mist wel vaker wat denk ik. Geeft niet verderquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh? Dat zal ik dan gemist hebben
(Of heb je weer aan de bacos gezeten en weet je het verschil tussen Rotterdam en Eindhoven niet meer?)

Hij heeft daar nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij Ajacied was, dus waarschijnlijk daarom geen vragen erover.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In een grenzeloos dom enthousiasme kan ik het aankopen van de aandelen voor zijn aanstelling ergens nog wel plaatsen. Eigenlijk vind ik het ergens vreemder dat hij dit ook deed toen hij bestuurder van AZ was

Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Vanavond een stukje duiding met twee echte supporters.

die is wel echt dik zegquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgen

Dat is ook niet erg, maar dat je jezelf blijkbaar toen al niet afvroeg of het wel mocht is best apart.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft daar nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij Ajacied was, dus waarschijnlijk daarom geen vragen erover.

Als balletjetrap de leidraad in je leven is heb je niks meegemaakt in je leven.quote:

Dan zakt hij door 2 stoelen heen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgen

je mag er toch best de pest in hebben? Heb ik ook maar verder gaat het leven wel door. Dat zal voor hem niet anders zijn tenzij hij tussentijds van een brug is gesprongen natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als balletjetrap de leidraad in je leven is heb je niks meegemaakt in je leven.

Daar zal zijn omgeving een fijn iemand aan hebben, als iemand zijn humeur af laat hangen van een stel miljonairs dat een balletje goed of fout trapt. Een labiel iemand dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je mag er toch best de pest in hebben? Heb ik ook maar verder gaat het leven wel door. Dat zal voor hem niet anders zijn tenzij hij tussentijds van een brug is gesprongen natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit.

Nee godverquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook niemand op het internet meer vertrouwen tegenwoordig
 Zelfs fok al niet meer. Waar gaat het heen met de wereld
 Zelfs fok al niet meer. Waar gaat het heen met de wereld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |