Het wordt al gedownplayed door supporters met onrealistische dromen. Overmars is ook ten onrechte weggestuurd, want die 'halen' ze makkelijk even terug.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat leek me ook al, ik (en waarschijnlijk het merendeel van de mensen hier met een contract) mag echt geen aandelen kopen van andere bedrijven in hetzelfde vakgebied als mijn werkgever.

Dit worden gewoon nog 7 extra magere jaren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van dit allemaal. Dit is echt een gitzwarte periode. Nu gaan we richting de zomer zonder een AD, TD en een trainer. Zodoende staan we er nu nog veel slechter voor dan vorig jaar.

Deze meneer had natuurlijk ook geen Ajax-DNA.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van dit allemaal. Dit is echt een gitzwarte periode. Nu gaan we richting de zomer zonder een AD, TD en een trainer. Zodoende staan we er nu nog veel slechter voor dan vorig jaar.

Kluivert aannemen als trainer en alles komt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:

Grootheidswaanzin. Denken dat je zoveel beter bent en de regels niet van toepassing zijn voor jou. Zijn reactie daarna laat dat ook zien. Gewoon bevestigen en dan het nog erger maken. Niets laat zien dat hij realiseert dat het gewoon heel erg fout is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen ik Bedrijfseconomie ging studeren had ik in blok 1 van jaar 1 al een vak waar uitgebreid werd uitgelegd werd hoe ultiem dom dit soort transacties zijn en waarom dat niet kan. Hoe kan iemand met zo'n achtergrond als die Kroes dan zo achterlijk zijn om dit te doen

Dat vroeg ik vanochtend nog. En toen kreeg ik hier te horen dat het magquote:

Je kan ook niemand op het internet meer vertrouwen tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vanochtend nog. En toen kreeg ik hier te horen dat het mag

Het mag waarschijnlijk ook wel, alleen niet volgens de interne regels van AZ.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]

Dat was dan ook een redenatie vanuit de onderbuik. 'Ik vind dat zoiets gewoon moet kunnen'. Net als dat mensen niet begrijpen waarom Overmars weg moest.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan mag het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag waarschijnlijk ook wel, alleen niet volgens de interne regels van AZ.

Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk dat we hier nu ook van het Schalleke en HSV-dna kunnen genieten.

Als ik het allemaal zo snel lees heeft hij alleen aandelen gekocht voordat hij (officieel) toegang kreeg tot vertrouwelijke informatie bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen ik Bedrijfseconomie ging studeren had ik in blok 1 van jaar 1 al een vak waar uitgebreid werd uitgelegd werd hoe ultiem dom dit soort transacties zijn en waarom dat niet kan. Hoe kan iemand met zo'n achtergrond als die Kroes dan zo achterlijk zijn om dit te doen

De gore puinzooi met blunderende idioten en kliekjes die elkaar eruit willen werken . Doet me denken aan die 2 clubs .quote:

Schoolboek 'handelen met voorbedachte rade'.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo snel lees heeft hij alleen aandelen gekocht voordat hij (officieel) toegang kreeg tot vertrouwelijke informatie bij Ajax.
Dat het onhandig staat en dat je als bestuurder het beste roomser dan de paus bent vanwege de uitstraling snap ik. Maar er is toch voor zover we nu weten niks strafbaars gebeurd?

Is bij Ajax toch altijd zo geweest, je kan beter stellen dat het af en toe rustig is, meestal geholpen door de resultaten op het veld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De gore puinzooi met blunderende idioten en kliekjes die elkaar eruit willen werken . Doet me denken aan die 2 clubs .

Welk stukje dan precies?quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Schoolboek 'handelen met voorbedachte rade'.

Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?quote:

Nee, dus ik snap dat het niet handig overkomt. Maar dat dat juridisch gezien echt niet zou mogen verbaast mij wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?

De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?

In wet staat dat het niet uitmaakt of je er winst of verlies op hebt gemaakt. Handelen met voorkennis is verboden. En dat is precies wat Kroes heeft gedaan met zijn laatste aankoop van 17.000 aandelen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.

Hij kan prima de verwachting hebben gehad dat zijn aanstelling het aandeel had laten stijgen. Het maakt verder niet uit wat die aandelen over de langere termijn doen, maar een week voor aanstelling aandelen kopen is wel degelijk 'met voorbedachte rade', want de wereld wist nog niet van zijn aanstelling en hij anticipeerde daar al op.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |