Ik ben benieuwd of de voortvluchtigen elkaar ook nog een keer moeten bellen om verder te komen. Anders is er sowieso geen nut van nummers erin zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:09 schreef superkimmi het volgende:
Waarom stonden alle telefoonnummers van de rest eigenlijk in de telefoon? Die heb je toch niet nodig? Wel heel opzichtige manier van productie om die informatie met de hunters te delen
Men deelt vooral hoe men de vluchters op spoort. Geen nieuws is het uitzenden niet waard.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef ThijsTH het volgende:
Het mindere aan dit programma is dat je gewoon weet welke koppels het verst komen aan de hand van hoeveel ze in beeld zijn in de eerste paar afleveringen. Die Pieter en Appie en Sexzusjes zijn het minst in beeld tot nu toe, dus dan weten we genoeg.....
Verder vind ik het erg onoverzichtelijk hoe dat nu allemaal zit met die punten op de kaart enzo, wat mij betreft hadden ze het liever simpeler gehouden.
En ik zag dat er dus toch wel wat autowegen in het gebied zijn met redelijk wat verkeer. Ik vraag me af of de deelnemers mogen liften daar. Dat zou wel enorm handig zijn in dit terrein.
Ja, ik zie ook het voordeel daarvan niet echt zo eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 21:11 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij is een boot nemen het slechtste wat je kunt doen daar
Je gaat daar niet snel mee en je bent erg in zicht ja. Al kan ik begrijpen dat misschien fijn is een break te hebben van al dat wandelenquote:Op maandag 22 april 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook het voordeel daarvan niet echt zo eigenlijk.
quote:Op maandag 22 april 2024 21:24 schreef DaMart het volgende:
Die zusjes zijn toch flink de boot in gegaan zo.
Ja, dat is een voordeel. Geen moeilijke klim- en afdalingen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Je gaat daar niet snel mee en je bent erg in zicht ja. Al kan ik begrijpen dat misschien fijn is een break te hebben van al dat wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |