Ja maakt het wel zo eerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
Leuk dat zowel de voortvluchtigen als de Hunters vertraging oplopen door het slechte bereik
Als ze even snel zouden lopen als lullen, dan zouden ze al de drie de punten hebben gehaald.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Huh ik dacht dat ze net al zeiden dat ze nog maar 1 km achter Mattias en Sterrin zaten en nu ineens weer 2 km?
Ja same ...maar met dat gekronkel ..hebben de hunters een stukje verkeerd spoor gehad? Of er is verkeerd gekniptquote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Huh ik dacht dat ze net al zeiden dat ze nog maar 1 km achter Mattias en Sterrin zaten en nu ineens weer 2 km?
Dat lag dus niet aan mij... hoorde hetzelfde.quote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Zijn er dit jaar dan veilige plekken?quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat op die codeplekken de Hunters daar niet mogen komen.
Misschien ook niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:22 schreef svann het volgende:
[..]
Zijn er dit jaar dan veilige plekken?
Wel veilige tijden 's avonds en 's nachts.
Gewoon een tent van andere deelnemers denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
Cliffhanger voor kriskros maat met zoveel herrie zou je denken dat ze zo de sjaak zijn
Dat maakt het programma leuk. Ja met dat er niet meer van dit soort koppels zijn dit keer.quote:Op maandag 8 april 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:
Ja die broers hebben echt een super relatie met elkaar
Ten eerste pak je dan ongevraagd een camera van iemand anders, dat mag niet zomaar en in het buitenland zal dat zeker niet zomaar mogen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef svann het volgende:
HQ gaat de eigenaar van de wildcams zoeken?
Wat denk je van het geheugenkaartje uitlezen?
Slecht bereik, dus er zit echt geen zender aan.
Ik doe nooit Into The Wildquote:Op dinsdag 9 april 2024 00:02 schreef svann het volgende:
[..]
Minder tijd door functie elders misschien?
Dit is geen 12/12 project, lijkt me.
Volgend jaar wel weer een gewone Hunted VIPS in het voorjaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |