Ja hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand misschien nog die gif die @:greys heeft gemaakt, waar we Joost zijn process trusten?
Zei er iemand gifjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
We staan weer op de 4e plek, maar ik zal maar geen gifje meer posten dan
Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar Nemo heeft ook een boodschap uit te dragen ter steun van LGBTQQIP2SSA+ . En eerlijk gezegd esf is al jaren een kanaal om dit uit te dragen.
Ik zou het meer dan terecht vinden als Nemo wint en ik geloof ook 100% dat Nemo gaat winnen.
Zangtalent,goede song,belangrijke boodschap,artistiek vormgegeven.
Dit maakt meer indruk dan vrolijk gehak en dan ineens dat stukje over zijn overleden ouders. Je ziet ook vaak mensen schrikken op dat moment na een op zich vrolijk klinkend liedje. En ik denk dat dat ook een beetje het gevaar in zit. Mensen kunnen het lied dan ineens prachtig vinden of er totaal op afknappen.
Tuurlijk het is erg als je heel jong je ouders verliest en daarna toch door moet gaan met je verdriet en gemis, maar het is geen strijd over je eigen identiteit waar iedereen een mening over heeft of gewoon niet accepteert en discrimineert.
Mandyquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zei er iemand gifjes.![]()
[ afbeelding ]
Nou we mogen van mening verschillen toch!quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ik snap dat Europapa niet iedereens favoriete kopje thee is, maar deze leedvergelijking is zo onnodig.
Laten we het daar maar op houden inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou we mogen van mening verschillen toch!
Winner vibes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:28 schreef Dave het volgende:
Ja dan hadden we misschien beter Brigitte kunnen sturen.
Nieuwsquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens, blijkbaar heeft Joost achter de schermen al wel contact met wat deelnemers.
Gisteren had Nemo op hun Discord een Q&A en Nemo vertelde dat ze naar Joost een bericht hadden gestuurd dat ze Europapa zo tof vinden, waarop Joost antwoordde “I’ve been hacking websites to your song”.
Haha, leuk! Ik kan ook echt niet wachten totdat Marcus en Martinus Joost ontmoeten, een van die twee (ik kan ze heel moeilijk uit elkaar houden, sorry) heeft ook al meerdere keren aangegeven fan te zijn van Europapa.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens, blijkbaar heeft Joost achter de schermen al wel contact met wat deelnemers.
Gisteren had Nemo op hun Discord een Q&A en Nemo vertelde dat ze naar Joost een bericht hadden gestuurd dat ze Europapa zo tof vinden, waarop Joost antwoordde “I’ve been hacking websites to your song”.
Heeft Windows95man hem al ontmoet?quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Nemo komt zo leuk en enthousiast over ook, tenminste van wat je zag op de filmpjes van Madrid.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:42 schreef Cee het volgende:
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedjequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nemo komt zo leuk en enthousiast over ook, tenminste van wat je zag op de filmpjes van Madrid.
Ik vind zijn nummer heel druk maar tegelijkertijd ook nogal saaiquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedje
Gezellig doen met andere artiesten, ja vreselijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij werkt Nemo een tikkeltje op m'n zenuwen, kan er de vinger niet op leggen. Misschien komt het ook door het ietwat hysterische liedje
Windows95-tijdenquote:Op woensdag 3 april 2024 08:54 schreef Dave het volgende:
songfestivalforum.nl wordt te populair! Traaaaaaaaaaaaaaag.
Sinds ik hen stralend zag klappen en aanmoedigen in hun eentje voor het podium waar Mustii uit België stond te repeteren heeft Nemo m'n hart als persoon wel een beetje gestolen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gezellig doen met andere artiesten, ja vreselijk.
Hahaha ja dat wordt winning twinning.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:18 schreef d_elise het volgende:
De interactie tussen Joost en Windows95man is een van de dingen waar ik het meest naar uitkijk, dat kan alleen maar goede content worden 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |