Misschien helpt het filmpje, sommige namen zeiden mij ook niks, maar met de muziek erbij werd het 'oooh die!'quote:Op maandag 1 april 2024 18:53 schreef golfer het volgende:
La Bloemen is de enige van de namen die ik ken.
Og3ne en Nick & Simon, maar als ik me niet vergis deden die laatste 2 de nummers wel solo destijds, geen idee hoe ze dat met Tangarine gaan doen.quote:Op maandag 1 april 2024 19:08 schreef Mike het volgende:
Beetje raar dat er een duo meedoet. Is dat ooit eerder gebeurd?
Hannah wintquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef spapaars het volgende:
Is er al een poll gemaakt wie daar als eerste gaat janken?
Hannah heeft gewonnenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:40 schreef spapaars het volgende:
Is er al een poll gemaakt wie daar als eerste gaat janken?
Claude deed ‘fire’. Echt baggerslecht ja alsof ie in een karaokebar stond te zingen.quote:Op maandag 16 september 2024 01:03 schreef Firuze60 het volgende:
Hmmm, ik vond het best ontroerend wel. Het nummer 'fire' van de point sisters werd behoorlijk slecht vertolkt door geenideemeerwie. Het eigen liedje over haar jeugd wel. Ze is open over het misbruik in haar jeugd. Niks gelogen.
Jammer dat Claude het nr niet hertaald had naar NL/FR zodat het meer in zijn straatje is.quote:Op maandag 16 september 2024 01:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Claude deed ‘fire’. Echt baggerslecht ja alsof ie in een karaokebar stond te zingen.
Hannah Mae was wel goed met ‘geen kind meer’. Die kwam wel ff binnen
Ja precies, maar ik verwacht dat hij dat nog wel gaat doen verder in het seizoenquote:Op maandag 16 september 2024 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer dat Claude het nr niet hertaald had naar NL/FR zodat het meer in zijn straatje is.
Dit was prachtig! Mijn moeder leeft nog, maar dit liedje kwam wel even binnen jaquote:Op maandag 16 september 2024 01:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Hannah Mae was wel goed met ‘geen kind meer’. Die kwam wel ff binnen
Ja mijn moeder dus nietquote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dit was prachtig! Mijn moeder leeft nog, maar dit liedje kwam wel even binnen ja
Volgens mij hebben ze van de productie/regie de opdracht gekregen om bij elk liedje allemaal met hun hoofden mee te knikken.quote:Op maandag 23 september 2024 17:30 schreef _Arual_ het volgende:
Die man die de hele tijd zonder gevoel voor ritme mee stuitert zit ver in mijn irritatiezone.
Vind het nooit zo erg artiesten te zien die ik niet (zo goed) ken. Helemaal niet als die je dan positief weten te verrassen zoals Karzu een paar jaar terug bijvoorbeeld. Dit jaar valt dat tot nu toe wat tegen. Had eerder meer verwacht van Rikki, die net als Anneke van Giersbergen in een eerder seizoen wat tegenvalt naar mijn idee. Maar er zijn dan ook pas 2 afleveringen geweest.quote:Op maandag 23 september 2024 17:30 schreef _Arual_ het volgende:
Ik had Karin Bloemen zo graag gezien in een seizoen met (voor mij) bekendere artiesten en liedjes. Ik ken alleen Claude verder. En Tangerine had ik moeten kennen, concludeer ik na twee afleveringen.
Die man die de hele tijd zonder gevoel voor ritme mee stuitert zit ver in mijn irritatiezone.
quote:Op zondag 29 september 2024 21:41 schreef Anouk83 het volgende:
Niemand gisteren gekeken? Ik vond zelf Karin Bloemen mooi, maar wel een moeilijke aflevering (vond ik dan) omdat ik geen enkel origineel liedje ken weet ik niet hoe de zangers het zich "eigen" hebben gemaakt zeg maar zo
Ik vind dit ook een minder seizoen. Volgens mij het laatste seizoen dat ik écht goed vond was met Floor Janssen, en erna allemaal wat minder.quote:
Ik ben juist gaan kijken doordat Floor mee deed...quote:Op zondag 29 september 2024 21:57 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een minder seizoen. Volgens mij het laatste seizoen dat ik écht goed vond was met Floor Janssen, en erna allemaal wat minder.
Vond dat van Karin Bloemen ook goed, daarna was het allemaal wat saai, sloom en kabbelend. Maakt het niet meteen slecht, maar dat ook ik verder niks van 'm ken helpt dan niet echt mee. Hannah Mea kwam dan met een wat vlotter nummer wat ook niet slecht was, maar vond daaraan eigenlijk vooral prettig dat het daarna klaar was.quote:Op zondag 29 september 2024 21:43 schreef Anouk83 het volgende:
Niemand gisteren gekeken? Ik vond zelf Karin Bloemen mooi, maar wel een moeilijke aflevering (vond ik dan) omdat ik geen enkel origineel liedje ken weet ik niet hoe de zangers het zich "eigen" hebben gemaakt zeg maar zo
Wij kijken nu wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Kijkt er nu ook niemand?
(ik ook niet, kijk later terug, kijk nu de Verraders)
Voetbal nu, Ik kijk ook later terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Kijkt er nu ook niemand?
(ik ook niet, kijk later terug, kijk nu de Verraders)
Die hebben we nu ook doorgespoeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Vorige week ubersaai had nog nooit van die Matthijn en z'n muziek gehoord
Helemaal mee eens! Het kan me maar matig boeienquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:45 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind dit seizoen een beetje saai. Helaas. Misschien ook omdat er, voor mij, relatief veel onbekenden in zitten.
Ik vond Rikki juist een van de verrassingen van dit seizoen. Had gehoord dat ze niet zo'n beste live-reputatie heeft, maar daar vond ik weinig van te merken. Ze heeft een bijzondere stem en een mooie uitstraling op het podium. En daarnaast kwam ze over als een super lieve vrouw.quote:Op zondag 3 november 2024 16:53 schreef Magica het volgende:
Rikki valt wel tegen vind ik. Zit gewoon geen gevoel bij ofzo.
Sera is cuteZou ik ook lesbisch voor worden
![]()
Maar dat nummer had ze beter met Hannah of Claude kunnen zingen
Ze is zeker lief en ze zingt goed maar ik voel het niet (quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vond Rikki juist een van de verrassingen van dit seizoen. Had gehoord dat ze niet zo'n beste live-reputatie heeft, maar daar vond ik weinig van te merken. Ze heeft een bijzondere stem en een mooie uitstraling op het podium. En daarnaast kwam ze over als een super lieve vrouw.
Goede line-up!quote:Op donderdag 17 april 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
De deelnemers aan de editie van 2025 zijn bekend:
[ link | afbeelding ]
Paul de Leeuw, Jacqueline Govaert, Acda en de Munnik, Typhoon, Bente, Snelle en Laetitia Gerards zijn de deelnemers van het 18e seizoen van Beste Zangers.
Dit kan een leuk seizoen worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:57 schreef golfer het volgende:
De deelnemers aan de editie van 2025 zijn bekend:
[ link | afbeelding ]
Paul de Leeuw, Jacqueline Govaert, Acda en de Munnik, Typhoon, Bente, Snelle en Laetitia Gerards zijn de deelnemers van het 18e seizoen van Beste Zangers.
Bij mij zitten ze allemaal hoog in de irritatiezone en toch ga ik weer kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga het overslaan. Te veel artiesten die te hoog in mijn irritatie zone zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |