Dat is ook wel logisch maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Kroes heeft kennelijk wel vertrouwen in zichzelf als ie zoveel aandelen Ajax koopt
Ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Houniet het volgende:
Nou even wachten.. deze man is best slim. Lijkt me niet dat hij dit zo maar gedaan heeft toch? Zo achterlijk zou deze man niet zijn toch?
Toch?
Dit is dusdanig makkelijk te verifiëren dat je er wel vanuit kan gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Houniet het volgende:
Nou even wachten.. deze man is best slim. Lijkt me niet dat hij dit zo maar gedaan heeft toch? Zo achterlijk zou deze man niet zijn toch?
Toch?
Zal Marijn Beuker dan wel op zich nemen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:
Het probleem is ook dat je nu nog steeds geen TD hebt omdat hij dat aankomende zomer zou gaan doen.
Duurde wel 7 maandenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is dusdanig makkelijk te verifiëren dat je er wel vanuit kan gaan.
Die is daar niet voor, heeft ook geen ervaring in het onderhandelen, die is meer voor het algehele voetbalplaatje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zal Marijn Beuker dan wel op zich nemen?
Droeg hij het pak ook zo mooi?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dit is toch die God die met een vingerknip alles op zou komen lossen?
hoi nepjood.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dit is toch die God die met een vingerknip alles op zou komen lossen?
Ja daar heb je wel gelijk in....quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is daar niet voor, heeft ook geen ervaring in het onderhandelen, die is meer voor het algehele voetbalplaatje.
quote:Hij heeft naar verluidt aandelen in Ajax gekocht op het moment dat hij al wist dat hij de nieuwe algemeen directeur van Ajax zou worden.
Als dit zijn manier van winst maken is had ik hem graag op de transfermarkt aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:06 schreef Tarado het volgende:
Nu is de vraag of de aandelen gaan stijgen of dalen, wel dom hoor voor een kleine 2 ton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |