En volgend seizoen zonder Europees voetbalquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:46 schreef Ronzz het volgende:
Dus nu..
Zonder AD
Zonder TD
Zonder HJO
Zonder trainer
Wtf

in 2020 was het aandeel 2x zoveel waard als nu. Dus ja best wat winst nog te behalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch denkt hij zelf een zaak te hebben als ik zijn LinkedIn post zo lees. Vind het sws niet slim van hem hoor en begrijp dat de RvC ingrijpt, maar ik hoef geen gesprekken met de club te hebben gevoerd om te begrijpen dat de kans dat het aandeel Ajax na het slechtste anderhalve seizoen uit de clubhistorie gaat stijgen nogal groot is.

Les twee volgens Scarface.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja, zelfs als het maar een beetje ruikt naar voorkennis is het strafbaar. Les één als je ook maar iets in de financiële sector doet. Bewust of onbewust maakt niets uit.

selquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
En volgend seizoen zonder Europees voetbal

Dat zal nu wel een stuk soepeler gaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel benieuwd wat dit gaat doen met de ontwikkelingen richting volgend seizoen (en met name het aanstellen van een nieuwe trainer).

Dat wordt een ouderwetse Old Boys Network (van Praag, Van Gaal, Blind, van Wijk) trainer: frank de boerquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel benieuwd wat dit gaat doen met de ontwikkelingen richting volgend seizoen (en met name het aanstellen van een nieuwe trainer).

Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dat wordt een ouderwetse Old Boys Network (van Praag, Van Gaal, Blind, van Wijk) trainer: frank de boer

Maar wel een RvC!quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:46 schreef Ronzz het volgende:
Dus nu..
Zonder AD
Zonder TD
Zonder HJO
Zonder trainer
Wtf

Dat zal het wel worden ja. Mooi kut.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Dat wordt een ouderwetse Old Boys Network (van Praag, Van Gaal, Blind, van Wijk) trainer: frank de boer

Makkelijk derde.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]

Dat had in principe Edgar Davids in zijn eentje gekund.quote:

de lang pakt dat op dan denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:55 schreef XDo het volgende:
Geen technisch directeur tijdens de transfer window vind ik toch zorgelijker dan geen trainer.

quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had in principe Edgar Davids in zijn eentje gekund.
Dan heeft de rest de handen vrij voor de overige functies.

Dat is ook maar de vraag, dat Kroes dit aanvecht lijkt me voor hem zelf geen zin meer hebben maar hij kan nog wel wat mensen meenemen in z'n val.quote:

Hoge pieken, diepe dalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef Document1 het volgende:
Ajax, Ajax, Ajax. Wat zijn jullie afgegleden.

Yes, dat is hem wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:13 schreef GGMM het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming, dit was toch niet diezelfde vent waar iedereen al maanden op zit te wachten zodat hij de boel wel even kon gaan oplossen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |