jammer dat het een 1 april garp isquote:Op maandag 1 april 2024 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Heel mooi. Zo is FOK! weer een stukje veiliger
Ze stemt op GroenLinksquote:Op maandag 1 april 2024 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind jou ook veel te links voor hier persoonlijk
Haar account.quote:Op maandag 1 april 2024 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
Zou een goede grap zijn als een A of FA zijn account op basis van deze OP verwijdert
Hij vraagt er immers om.
Ik heb dimmydebimmy ontmoetquote:Op maandag 1 april 2024 14:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Denken dat er vrouwen zitten op fok!
Welke topics over Ikea?quote:Op maandag 1 april 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind FOK! Niet meer leuk er zitten alleen maar rare mensen die teveel over eten en de Ikea praten. Het kost ook veel te veel tijd elke dag dus ik ga daarom mijn. Account per direct opzeggen en laten verwijderen.
Groetjes
Ik app je welquote:Op maandag 1 april 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoeven we je schruft niet meer te zien
quote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
1 APRIL KIKKER IN JE BIL DIE ER NOOIT MEER UIT WIL
Ik vind je alanog erg links voor fokquote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
1 APRIL KIKKER IN JE BIL DIE ER NOOIT MEER UIT WIL
Ok goed verhaal lekker doen we niks meequote:Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Flikker gewoon op, geen woorden maar daden
Dat is mijn mening
Alle buitenlanders terug naar Rabatquote:Op maandag 1 april 2024 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind je alanog erg links voor fok
Kan je daar aan werken?
quote:Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok goed verhaal lekker doen we niks mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |