Ik benijd je niet Dot,voor mij heb je het goed gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk, maar ik heb mijn best gedaan.
Maar krijg via TR van de ashleyfans wat te horen en via TR van de niet ashleyfans en bij beide doe ik het niet goedMensen zien de TR als een aanspreekpunt naar mij en wat ik wel of niet goed doe.
ALs je eens wist hoeveel ik ash posts heb aangepast, haar naam heb ingevuld en de scheldnamen weggehaald heb.
Maar dat wordt niet gezien, wel als ik het bij andere bewoners doe.
Mensen houden alles in de gaten wat je aanpast, wie je liked, wat je verwijderd, maar het is nooit goed.
Ik ben van mening dat ik de aanvallen naar Ash toe net zo goed heb aangepakt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik benijd je niet Dot,voor mij heb je het goed gedaan.
Maar ik vond het dit seizoen gewoon niet zo fijn in de cos,dus bleef er zoveel mogelijk maar weg
Arme jijquote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef Ireth het volgende:
Collega ziek naar huis, geen vervanging, sta alleen in de winkel, kan niet met pauze, kan niet pissen, de klanten komen ook niet en Ashley heeft gewonnen.
Wat een kutdag
Maandverband ?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef mario390 het volgende:
heb en maandban
@:FreshFruit
ben goed gelegen ...maar
quote:
Ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben zot op zuid-afrikaanse woorden !
Spijtig genoeg niet. Staat op de bucket-list.quote:
Moet je echt doen. Het is een prachtig land. Ik ben er heel lang geleden geweest en het heeft flinke indruk op me gemaakt. We zijn toen naar een broer van mijn moeder geweest die woonde in Durban. Die heeft ons half Z Afrika laten zien. Ook nog naar het Krugerpark geweest, dat moet je echt zien als je daar bent. Het was toen nog wel in de tijd van de apartheid. Schrijnend om te zien was dat. Aparte bushaltes voor blank en zwart. Aparte ingangen in het postkantoor, aparte stadsbussen, aparte bankjes in het park. Heel verdrietig vond ik dat.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niet. Staat op de bucket-list.
Vader wou vroeger emigreren naar zuid-afrika, maar moeder wilde niet.
Thnx voor je lieve berichtjuhquote:Op woensdag 3 april 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben zot op zuid-afrikaanse woorden !
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef mario390 het volgende:
heb en maandban
@:FreshFruit
ben goed gelegen ...maar
Berichten herhalen is niet nodig toch FF is er niet die zal wel slapen.quote:
Ben er 14 jaar terug geweest. Door heel Zuid Afrika gereisd (en Botswana en Zambia)quote:Op woensdag 3 april 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je echt doen. Het is een prachtig land. Ik ben er heel lang geleden geweest en het heeft flinke indruk op me gemaakt. We zijn toen naar een broer van mijn moeder geweest die woonde in Durban. Die heeft ons half Z Afrika laten zien. Ook nog naar het Krugerpark geweest, dat moet je echt zien als je daar bent. Het was toen nog wel in de tijd van de apartheid. Schrijnend om te zien was dat. Aparte bushaltes voor blank en zwart. Aparte ingangen in het postkantoor, aparte stadsbussen, aparte bankjes in het park. Heel verdrietig vond ik dat.
Echt zo'n prachtig land. Ongerepte natuur vind je daar nog en de meest geweldige en indrukwekkendste dieren. We hebben ze allemaal gezien. Maar ook heel veel armoede en haat en nijd. Wij reden ook langs die townships, dan breekt je hart.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben er 14 jaar terug geweest. Door heel Zuid Afrika gereisd (en Botswana en Zambia)
Apartheid is officieel afgeschaft maar is er nog steeds. Prachtig land qua natuur maar schrijnend om te zien hoe mensen op basis van een huidskleur behandeld worden.
Diepe indruk op me gemaakt.
Ja de natuur is prachtigquote:Op woensdag 3 april 2024 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt zo'n prachtig land. Ongerepte natuur vind je daar nog en de meest geweldige en indrukwekkendste dieren. We hebben ze allemaal gezien. Maar ook heel veel armoede en haat en nijd. Wij reden ook langs die townships, dan breekt je hart.
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja de natuur is prachtigZou daarvoor nog eens graag terug willen gaan.
Ben in Kaapstad in een township geweest dan schrik je wel wat je daar aantreft. Sowieso.. Kaapstad bestaat meer uit townships dan uit bebouwde huizen.. pff
Zelf rond gereden daar met alles op slot vanwege de vele overvallen daar.
Schaamde me wel voor de plekken waar ik deed overnachten als je dan ziet hoe het merendeel van de mensen daar woont. Toen zag je : achter de receptie de mensen met de blanke huidskleur, bediening en rot klussen mensen met een donkere huidskleur.
hoorde bv dat iemand zei dat de bazin (blank) de telefoon poetst voor ze ging bellen want er kon wel eens iemand met een donkere huidskleur aangezeten hebben pfff
Of dat de ongelijkheid in stand wordt gehouden door schoolgeld met de daarbij behorende kleding die iemand van de bediening niet voor zijn kind kan kopen.. hij zei: en zo krijgt mijn kind dus ook geen kans..![]()
Oh je hebt ook alle dieren gezien daar. Ja ik ook. Oudshoorn om 5 uur s ochtends naar de meerkatten gaan kijken(schattig om te zien). Ben je daar ook toevallig geweest?
nee en dat was toen al.. iedere dag carjacking, moorden etc Of de wijken achter hoge muren met flinke beveiliging her en der.. pffquote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee en dat was toen al.. iedere dag carjacking, moorden etc Of de wijken achter hoge muren met flinke beveiliging her en der.. pff
Ja voor de natuur zou ik zo terug willen.. maar durf het nu ook niet goed.
en ik snap de opstand..... (niet dat moorden goed is!) maar ze worden klein gehouden, achtergesteld door nog steeds de rijke blanken daar.
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.
Nee ik ook niet. Mijn oom trouwens ook niet meer. Niet veel later is hij terug naar Nederland gekomen en zijn zoon is niet veel later ook naar Nederland gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pff
Ja dat zei het reisburo toen ook. Tot 18 uur mag je buiten zijn en de weg op daarna zorgen dat je ergens binnen bent.
niet echt relaxt zo nu en dan.. en Johannesburg mocht ik niet komen. Stuk buiten die stad een nachtje overnacht om de vlucht te pakken in Johannesburg.
ja die hekken..... groot hek om de wijk.. en dan ramen met hekken... deuren met 2 hekken..
zou er niet willen / kunnen wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA kreeg vandaag post
Wat romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |