Nee.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:49 schreef franklop het volgende:
Vinden jullie de declassering van Mattews ook bespottelijk?
Die herinnering is niet helemaal goed dan..quote:Op zondag 31 maart 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het staat me nog bij. Dat-ie brons won en juichte als een winnaar.
Hoe zou ie moeten zijn ?quote:Op zondag 31 maart 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die herinnering is niet helemaal goed dan..
Wel overdreven ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:49 schreef franklop het volgende:
Vinden jullie de declassering van Mattews ook bespottelijk?
Ze hadden hem beter bij MSR gedeclasseerd en hier nietquote:Op zondag 31 maart 2024 18:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij ging wel flink aan de wandel. Na MSR zag ik hem wel aankomen
Zilver.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het staat me nog bij. Dat-ie brons won en juichte als een winnaar.
quote:Op zondag 31 maart 2024 19:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zilver.
Maar hij was oprecht blij. En de winnaar (Fabio) was gewoon beter die dag.
20 jaar later kreeg Rigoberto Uran een zak vol geld van Vino, maar was hij oprecht blij met zilver?
Geef mij dan maar De Kneet bij het WK 1978, gewoon ja knikken en "si" zeggen tegen een zak vol Italiaans geld, en Moser er dan alsnog opleggen.![]()
Nou ja, misschien heeft Moser er destijds een mooi cadeautje voor zichzelf van gekocht, een sigaar uit eigen doos ofzo.
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef Klepper272 het volgende:
Voor de liefhebbers van Dylan Teuns interviews
10 koersen deze maand en de laagste klassering is 27equote:Op zondag 31 maart 2024 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Mozzato 2 en Politt 3 is wel een vrij wonderlijk podium, kun je zeggen
Ze had een relatie met haar trainer, maar sinds die relatie voorbij is zet ze zelf haar schema's in elkaar blijkbaar. Wel wonderlijk inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Begreep ik nou goed dat Kopecky geen trainer heeft?
De prestatie van vandaag schreeuwt wel om een nieuwe inval van Europol.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef Klepper272 het volgende:
Voor de liefhebbers van Dylan Teuns interviews
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |