Het begon met Erik Dekker op de spelen.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies; die reed voor het podium.
Iets dat we de laatste decennia sowieso vaker zien in het fietsen (zowel mannen als vrouwen), in vergelijking met vroeger.
"Ik u aan de zege helpen? Dat ge mij de kloten kust! Ik word nog liever honderdste!"
't Is nu punten pakken plus een soort van 'medaille' gevoel op dat podium.
In het verleden werden bij klassiekers vaak alleen de winnaars gehuldigd.
moest heel lang rijden op de fiets van Benootquote:Op zondag 31 maart 2024 18:18 schreef Faraday01 het volgende:
Van Baarle in de laatste groep binnengekomen. Toch ook flinke tik gehad en nog niet fit.
Fiets was aan andere renner meegegevenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:18 schreef Faraday01 het volgende:
Van Baarle in de laatste groep binnengekomen. Toch ook flinke tik gehad en nog niet fit.
Daar zag je het licht aan uit gaan ja, te hopen voor hem dat hij kan herstellen en volgende week op z’n best is, daar kan hij wel wat laten zien.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:18 schreef Faraday01 het volgende:
Kweenie, in dergelijke gevallen krijg je ook echt een medaille.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begon met Erik Dekker op de spelen.
Klopt. Maar het staat me nog bij. Dat-ie brons won en juichte als een winnaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kweenie, in dergelijke gevallen krijg je ook echt een medaille.
Bovendien waren de Spelen toch vaak anders, een Olympische plak was echt wel iets bijzonderders, ongeacht de sport.
Plus: de Olympische sporters waren - min of meer - amateurs in die tijd. De al eerder genoemde Eric Swinkels was ook dolgelukkig met zilver.
Hij ging wel flink aan de wandel. Na MSR zag ik hem wel aankomenquote:Op zondag 31 maart 2024 18:49 schreef franklop het volgende:
Vinden jullie de declassering van Mattews ook bespottelijk?
Ja, vind het deze keer idd wel te zwaar. Natuurlijk wijkt hij van zijn lijn af, maar vond niet dat hij in dit geval echt hinderde. Hij moest natuurlijk ook al een beweging naar rechts maken vanwege het tweetal daarvoorquote:Op zondag 31 maart 2024 18:49 schreef franklop het volgende:
Vinden jullie de declassering van Mattews ook bespottelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |