abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213035411
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ergens-anders-zijn

https://www.telegraaf.nl/(...)ekactie-naar-emile-2

Het speelt zich dan wel in Frankrijk af maar toch een opvallend bericht dat vragen oproept

Hoe kan een 2 jarige zomaar verdwijnen?

Hoe kan het dat voorbijgangers een peuter op de weg zien lopen en het lekker laten lopen, onder het mom van kinderen spelen hier altijd buiten

Is het niet naief om te denken dat een ontvoering in dit kleine gehucht niet kan gebeuren omdat de mensen zo betrouwbaar zijn en er van buitenaf geen mensen het dorp in komen?

Ontvoerders zijn vaker bekenden dan dat het een vreemde man is die van verre het dorp komt binnen gelopen.

Het jongetje was bij zijn grootouders in hun huis en die kwamen daar al 20 zomers lang?
Woonden grootouders daar of is het een vakantiehuis?

Als het een ongeluk is hoe kan het dan dat na 3 dagen het kind nog steeds niet is gevonden?

Wat is uw mening, hypothese ?

pi_213035434
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe wil je je reactie anders noemen?

Je zoekt er iets achter, dat is per definitie een complot.
Dat lees ik helemaal niet in haar reacties eigenlijk. Ze heeft vragen over de omstandigheden. dat maakt niet automatisch dat ze denkt "dat er iets achter zit".
pi_213035472
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nee, omdat het gewoon de realiteit is dat het ook te vaak gebeurd.
"Te vaak", dat klopt, elke keer dat dat gebeurt er één teveel.

Maar de kans lijkt me hier een stuk groter dat het jongetje gewoon verdwaald is en van uitputting omgekomen dan dat hij precies in de minuut dat zijn ouders hem uit het oog verloren ook nog één of andere debiel tegen het lijf is gelopen in een achteraf gelegen Frans dorpje.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:28:12 #4
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035495
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Hoe bedoel je, waar blijven die?
Precies zoals ik het zeg! Kleine kinderen horen gewoon je belangrijkste prioriteit te zijn als ze onder je zorg zijn en daarmee uit! Geen kutsmoesjes.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:31:40 #5
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213035548
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe wil je je reactie anders noemen?

Je zoekt er iets achter, dat is per definitie een complot.
Ik vind het ook vreemd. Maar dan hoef je er toch meteen niet een complot achter te zoeken?
Het gebied is lang en goed doorzocht. Dan vind een random wandelaar een schedel. Ja, dan denk ik ook, hoe kan dat? Natuurlijk KAN het, maar hoe?
En vooral, kunnen we hier lessen uit leren? Zoeken we niet goed? Hoe kunnen we beter zoeken?
Dat soort dingen zeg maar.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:31:53 #6
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035555
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:26 schreef littlemindy het volgende:

[..]
"Te vaak", dat klopt, elke keer dat dat gebeurt er één teveel.

Maar de kans lijkt me hier een stuk groter dat het jongetje gewoon verdwaald is en van uitputting omgekomen dan dat hij precies in de minuut dat zijn ouders hem uit het oog verloren ook nog één of andere debiel tegen het lijf is gelopen in een achteraf gelegen Frans dorpje.
Kan.
Ik weet het natuurlijk niet zeker en ik beweer dat ook niet. Maar in de OP vraagt men waar je het eerste aan denkt en toevallig denk ik aan die twee
mogelijkheden. Dat is dus gewoon mijn antwoord op die vraag.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:32:18 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213035566
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:31 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik vind het ook vreemd. Maar dan hoef je er toch meteen niet een complot achter te zoeken?
Het gebied is lang en goed doorzocht. Dan vind een random wandelaar een schedel. Ja, dan denk ik ook, hoe kan dat? Natuurlijk KAN het, maar hoe?
En vooral, kunnen we hier lessen uit leren? Zoeken we niet goed? Hoe kunnen we beter zoeken?
Het zal vast wel onderzocht worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 31 maart 2024 @ 14:32:33 #8
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213035573
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat lees ik helemaal niet in haar reacties eigenlijk. Ze heeft vragen over de omstandigheden. dat maakt niet automatisch dat ze denkt "dat er iets achter zit".
Ja, dit dus.
pi_213035579
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Precies zoals ik het zeg! Kleine kinderen horen gewoon je belangrijkste prioriteit te zijn als ze onder je zorg zijn en daarmee uit! Geen kutsmoesjes.
Dus je wilt ouders die hun kind al verloren zijn ook nog eens onder de neus wrijven dat het vooral door hun eigen toedoen is?

Er zijn maar weinig ouders die hun kind altijd 100% in het oog hebben (en zelfs dan zijn ongelukken niet uitgesloten). Zoals ik al zei, in de meeste gevallen leidt dat niet tot problemen, maar hier dus wel. Lijkt me al erg genoeg voor de ouders zonder dat ze van jou nog een trap na krijgen.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:33:56 #10
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213035600
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het zal vast wel onderzocht worden.
Dat hoop ik. ^O^
  zondag 31 maart 2024 @ 14:35:37 #11
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035640
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:32 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Dus je wilt ouders die hun kind al verloren zijn ook nog eens onder de neus wrijven dat het vooral door hun eigen toedoen is?

Er zijn maar weinig ouders die hun kind altijd 100% in het oog hebben (en zelfs dan zijn ongelukken niet uitgesloten). Zoals ik al zei, in de meeste gevallen leidt dat niet tot problemen, maar hier dus wel. Lijkt me al erg genoeg voor de ouders zonder dat ze van jou nog een trap na krijgen.
Ik praat over het algemeen.
En helaas zijn er te veel ouders die hun telefoon belangrijker vinden dan opletten. Dat is gewoon zo.
Zegt niks over dit geval maar het is gewoon een feit.
Hier verderop een dwaas stel die drie kinderen van drie tor één alleen op straat lieten spelen terwijl ze bezig waren en zwembad op te zetten in de tuin.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:37:05 #12
438527 MissButterflyy
pi_213035658
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik praat over het algemeen.
En helaas zijn er te veel ouders die hun telefoon belangrijker vinden dan opletten. Dat is gewoon zo.
Zegt niks over dit geval maar het is gewoon zo.
Heb jij kinderen?
  zondag 31 maart 2024 @ 14:37:45 #13
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035672
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb jij kinderen?
Kijk ff boven naar mijn edit.
Antwoord op je vraag: Niet dat ik weet.
  zondag 31 maart 2024 @ 14:38:26 #14
438527 MissButterflyy
pi_213035681
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kijk ff boven naar mijn edit.
Antwoord op je vraag: Niet dat ik weet.
Typisch gevalletje van de beste stuurlui die aan wal staan dus. :')
  zondag 31 maart 2024 @ 14:40:42 #15
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035706
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dingen moeten gewoon benoemd kunnen worden. Ik hoef zelf ook geen rijbewijs te hebben om iemand stom te vinden die met een slok op gaat rijden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 maart 2024 @ 14:46:52 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213035780
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:31 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Maanden aan wandelaars die overal in de omgeving komen en niet alleen in een klein zoekgebied zien uiteindelijk meer dan een gerichte actie, geloof het of niet.

Jongetje is gewoon van huis weggelopen, is verdwaald, verstopt, kon niet gevonden worden en is nu dan eindelijk toch gevonden. Zit niks anders achter, doodsaai verhaal voor de sensatiezoekers hier, jammer de pammer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 maart 2024 @ 14:47:58 #17
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213035795
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar waarom zit je dat zo hoog?
Wil je jezelf soms schoon praten omdat je zelf insta en FB op sommige tijden belangrijker vind dan de rest om je heen?
pi_213035855
Er worden botten gevonden van Emile maar kleding ontbreekt zo te lezen
pi_213035958
quote:
Selon une source proche de l’enquête au Parisien, ces ossements ont été découverts à 2 km à vol d’oiseau du hameau, « plutôt en contrebas ». Selon une autre source proche de l’enquête, l’endroit où ont été retrouvés les ossements serait accessible à un enfant très mobile comme Émile.
Hollandaise:
quote:
Volgens een bron dicht bij het onderzoek in Le Parisien werden deze botten hemelsbreed 2 km van het gehucht ontdekt, “eerder beneden”. Volgens een andere bron dicht bij het onderzoek zou de plaats waar de botten werden gevonden toegankelijk zijn voor een zeer mobiel kind als Émile.
quote:
Une grande incertitude demeure : les ossements sont-ils réapparus sur une zone déjà fouillée ou ont-ils été déplacés ? Selon les premiers éléments, les ossements pourraient avoir été découverts dans une zone où les chiens ne sont pas passés. Mais pour l’heure, de source judiciaire, aucune hypothèse n’est écartée.

Cette semaine, une opération de « mise en situation » a été organisée par les juges d’instruction et les enquêteurs chargés de faire la lumière sur la disparition du garçon. Dix-sept témoins ont été convoqués jeudi sur les lieux du drame : des membres de la famille maternelle d’Émile, dont ses grands-parents qui en avaient alors la garde et certains de ses jeunes oncles et tantes, mais aussi des voisins.
Hollandaise:
quote:
Er blijft nog veel onzekerheid bestaan: zijn de botten teruggevonden in een reeds opgegraven gebied of zijn ze verplaatst? Volgens het eerste bewijsmateriaal hadden de botten ontdekt kunnen worden in een gebied waar honden niet langskwamen. Maar voorlopig is er op grond van gerechtelijke bronnen geen enkele hypothese uitgesloten.

Een “scenario” deze week
Deze week werd een ‘scenario’-operatie georganiseerd door de onderzoeksrechters en onderzoekers die verantwoordelijk zijn voor het ophelderen van de verdwijning van de jongen. Zeventien getuigen werden donderdag op de plaats van de tragedie opgeroepen: leden van de moederfamilie van Émile, waaronder zijn grootouders die toen de voogdij over hem hadden en enkele van zijn jonge ooms en tantes, maar ook buren.
https://www.leparisien.fr(...)HVRABG3ZHNOXHKZE.php
  zondag 31 maart 2024 @ 15:04:53 #20
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213036081
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
1) Maanden aan wandelaars die overal in de omgeving komen en niet alleen in een klein zoekgebied zien uiteindelijk meer dan een gerichte actie, geloof het of niet.

2) Jongetje is gewoon van huis weggelopen, is verdwaald, verstopt, kon niet gevonden worden en is nu dan eindelijk toch gevonden. Zit niks anders achter, doodsaai verhaal voor de sensatiezoekers hier, jammer de pammer.
1) Ik geloof het. ;) Maar toch vind ik het opvallend. We zoeken, maar vinden niet. Anderen zoeken niet en vinden. Wat mij dan interesseert, hoe dan? Doen we iets fout? Blijkbaar. En wat dan? Wat kunnen we leren?

2) Lijkt me vooralsnog de meest voor de hand liggende redenering. :Y

Maar het blijft triest voor de nabestaanden. ;(
pi_213036187
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maanden aan wandelaars die overal in de omgeving komen en niet alleen in een klein zoekgebied zien uiteindelijk meer dan een gerichte actie, geloof het of niet.

Jongetje is gewoon van huis weggelopen, is verdwaald, verstopt, kon niet gevonden worden en is nu dan eindelijk toch gevonden. Zit niks anders achter, doodsaai verhaal voor de sensatiezoekers hier, jammer de pammer.
Echt, ga toch weg met je sensatiezoekers. Ik ben geen sensatie zoeker.

Ik begin dat gezeik op fok echt onderhand beu te worden. Op normaal bedoelde antwoorden gaan mensen vol in de aanval, voor helemaal niks. Ik zou zeggen, lekker zo door blijven gaan. Dan gaan er vast nóg meer vaste users hier weg.
pi_213036252
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 15:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik begin dat gezeik op fok echt onderhand beu te worden. Op normaal bedoelde antwoorden gaan mensen vol in de aanval, voor helemaal niks. Ik zou zeggen, lekker zo door blijven gaan. Dan gaan er vast nóg meer vaste users hier weg.
Het is nattekrant maar.
  zondag 31 maart 2024 @ 15:17:04 #23
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213036287
quote:

[..]

Niet iedereen over een kam scheren... ;)
  zondag 31 maart 2024 @ 15:25:22 #24
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213036462
quote:

[..]

Eens.
pi_213036522
Bizar dat de botten zijn terug gevonden nadat in de hele omgeving iedere vierkante cm wel is afgezocht.
Hoe kunnen ze daar dan telkens over heen gekeken hebben?
Hebben de speurhonden tijdens al die speurtochten dan niets geroken?
Is het echt mogelijk dat je na 8 maanden alleen nog maar botten aantreft dus geen resten kleding of schoentjes?
Ik vind het nog steeds een heel vreemd verhaal.
Voor de familie natuurlijk wel fijn dat ze nu duidelijkheid hebben en hem kunnen begraven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')