Heb ik ook een keer gehad toen ik nog thuis woonde. Had de kleine teen uit de kom, dus belde de huisartsenpost. Zeiden ze doodleuk duw maar zelf terug. Dus terug gebeld en mochten toen wel komen. Zegt die arts dat ik de eerste was die ook echt wat had en dat we het nooit zelf mochten terugduwen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Betaal klauwen vol geld aan zorgpremie, sta vanmorgen op met gigantische oorpijn, bel naar de huisartsenpost omdat mijn eigen huisarts pas dinsdag weer te bereiken is...
Neem maar paracetamol, eventueel met brufen en als het dinsdag niet over is bel de eigen huisarts dan ff...
Door dit soort figuren laat ik me niet afschepen als ik eens bel.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad toen ik nog thuis woonde. Had de kleine teen uit de kom, dus belde de huisartsenpost. Zeiden ze doodleuk duw maar zelf terug. Dus terug gebeld en mochten toen wel komen. Zegt die arts dat ik de eerste was die ook echt wat had en dat we het nooit zelf mochten terugduwen.
Toch te zot voor woorden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad toen ik nog thuis woonde. Had de kleine teen uit de kom, dus belde de huisartsenpost. Zeiden ze doodleuk duw maar zelf terug. Dus terug gebeld en mochten toen wel komen. Zegt die arts dat ik de eerste was die ook echt wat had en dat we het nooit zelf mochten terugduwen.
quote:
Ik denk dat het in windows 11 "Grafische versnelling" heet:quote:Op zondag 31 maart 2024 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden in mijn Chrome in windows 11..Het ligt volgens mij aan Goplay, op andere plaatsen heb ik er geen last van om wat te cappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het in windows 11 "Grafische versnelling" heet:
Dat is hier te vinden is in Chrome:
3 puntjes > Instellingen > System > Grafische versnelling gebruiken indien beschikbaar.
[..]
[..]
3 puntjes > Instellingen > System > Grafische versnelling gebruiken indien beschikbaar.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:37 schreef Jockari het volgende:
Mathieu VDP weeral gewonnenTja,had Van Aert vorige week maar niet moeten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
[..]
Dat ze gelijk die drukte ingaanquote:
Voor de volgende RLS ben je startklaarquote:Op zondag 31 maart 2024 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaa het lag aan mijn browser
kom ik nu aan het eind van BB achter![]()
In Safari lukte het me niet om het uit te zetten.. in de Chrome browser wel![]()
![]()
dank je
Volgens mij doen de meesten dat ook wel.En langs de Mac.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze gelijk die drukte ingaan
Je zou denken eerste even lekker rustig thuis bijkomen
jaa nou het irriteerde me omdat ik eerder wel foto's en filmpjes heb gecapt en het nu met een andere computer opeens niet meer kon doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor de volgende RLS ben je startklaar![]()
ja dat had ik dus gelezen......quote:Op zondag 31 maart 2024 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat je idd niets kan met Safari, dit vond ik er over:
Safari (Mac Only) - As of macOS Catalina (version 10.15), Hardware acceleration is automatically enabled, and there is no way turn this on and off. If you are using an older version of MacOS, please use the steps below:
Click on the "Safari" then "Settings" >
Click "Advanced" on the top right of the Settings window and ensure "Use hardware acceleration" is enabled
Hoi hoi, zit mezelf een beetje wakker te houden ben zo moe dat ik ter plekke in slaap zou kunnen vallenquote:
Hai!quote:Op zondag 31 maart 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, zit mezelf een beetje wakker te houden ben zo moe dat ik ter plekke in slaap zou kunnen vallen![]()
Gelukkig is de klok een uurtje vooruit en is het eerder 22/00/22.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |