quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef Hoempah het volgende:
ik miste de waarschuwingsstickerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Cameraploegen zijn behoorlijk intimiderend, kunnen mensen van dichtslaan. Dit is authentieker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet wel zeggen beetje cheap van FEBO dat ze geen cameraploegen naar die families hebben gestuurd
Dacht drie maanden maar werd wel serieus.......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:46 schreef BBmeeprater het volgende:
Hoelang gingen ze met elkaar voor BB?
Ik zag anders heel veel emotie net.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef kiki2024 het volgende:
Genn laat precies geen emotie zien. ik vind dat een beetje vreemd
Eens maar had ze dan op zijn minst vlogcamera met microfoon gestuurdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cameraploegen zijn behoorlijk intimiderend, kunnen mensen van dichtslaan. Dit is authentieker.
Tom kiest ervoor omdaar te zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Tom zit zich groot te houden maar gaat helemaal kapot van binnen.
Luistershots.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef BBmeeprater het volgende:
Op stream 1 laten ze steeds de anderen zien en niet diegene waar het omgaat...
Omdat ze net ook een filmpje van jou heeft gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |