Wat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die comments op de livestream.... wappiefest 2.0.
In de wereld van "realisten" is alles de schuld van Eritrea. Ook als ze zich snijden bij het snijden van de aardappels vanavond waarschijnlijk.quote:
Was een Moslim die nukkig werd van het vasten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:36 schreef alopio het volgende:
He maar het was toch een iemand uit Eritrea die lid is van IS en voor de Russen werkt?
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lulquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Er waren er ook al 3 dood las ik op Feesboek
Ja, die heet duidelijk Dawit Tesfay.quote:
Je zal moeten wachten tot de radioactiviteit gezakt is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lul
1 datacenter is geen datacenterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ede al weg was zelfs. Wat wel kut zou zijn, want daar zit ons datacenter en ik sta deze week standby dus ben dan de lul
Gijzelnemer was in de war door de Corona vaccinatie. Het is de schuld van Hugo en Markquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er weer van alles bijhalen, dat het komt omdat we Rusland aan het uitdagen zijn en we dit meer gaan zien.. Dat de vaccinaties nog niet genoemd zijn...quote:
zoals in iedere gemiddelde provinciestadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje kennis van Ede![]()
Er wordt meer drugs dan drank geconsumeerd in de café's tijdens de avonden.
Een post boven je.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er weer van alles bijhalen, dat het komt omdat we Rusland aan het uitdagen zijn en we dit meer gaan zien.. Dat de vaccinaties nog niet genoemd zijn...
Zit toch met een kleine knoop in de maag te wachten op het bericht dat er geen slachtoffers zijn en alle gegijzelden vrij zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |