Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je polariserende wappies überhaupt iets gunnen?
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om wie op dit moment de gijzelnemer is, dat komt later wel, eerst alle gegijzelden vrij. Als ouder boeit het je echt niets als de gijzelnemer blank, donker, blauw of binair is, je wilt je kind veilig terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem voor de X-schreeuwers dat de dader wel een Eritreeër is, dan hadden ze iig niet 100% ongelijk. Zoveel gun ik ze nog wel.
Zelf als de dader een Nederlandse man is die Wim heet dan is het volgens de mensen op X nog steeds een groep van Eritrese asielzoekers.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:14 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem voor de X-schreeuwers dat de dader wel een Eritreeër is, dan hadden ze iig niet 100% ongelijk. Zoveel gun ik ze nog wel.
Dan zeggen ze gewoon het KLOPT NIET, ze vertellen leugens!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.
Als je altijd ongelijk hebt wordt het tijd om je denkbeelden aan te passen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.
Je zou bijna zeggen dat ze hiervoor getraind zijn, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
App jij de DSI even dat ze wat anders kunnen doen vandaag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
Zijn toch ook een soort kerken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook een heleboel kerken. Dus?
Mocht wellicht niet naar het juiste toilet?quote:
Ik heb geen vaccinaties gehad en ik sta NIET iemand te gijzelen op stille zaterdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker ook nog gevaccineerd ook. Komt allemaal door die gifspuit.
Tussendoor nog tiktok dansjes zeker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neem aan dat ze de inval zullen livestreamen
it's happeningquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef monkyyy het volgende:
Lunchtijd, hopelijk gebeurt er even 30 minuten niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |