abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 maart 2024 @ 16:19:03 #1
163650 Greys
pi_213008080
twitter


Jawel, we zijn er weer bij!
Er waren 239 (!) persaanvragen dit keer, hoogste aantal ooit, maar we zijn weer geselecteerd om vragen te stellen aan de deelnemers! *O*

Die vragen stellen we namens jullie, de ESF-fans.

Heb jij vragen voor één of meer van de deelnemers, gooi ze in dit topic en wij zullen weer ons best doen je vraag voor te leggen aan de betreffende deelnemer(s)!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213008120
Wat tof! Ik vraag me bij Silvester Belt af waarom hij zo'n neusklem op heeft. Heeft het een speciale betekenis? Of heeft hij gewoon een neusoperatie gehad? :P


pi_213008912
Voor Natalia Barbu en Hera Björk: wat was voor jullie de belangrijkste reden om weer mee te doen aan het songfestival? :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 29 maart 2024 @ 17:53:44 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_213009205
Jaaa wat leuk *O* Ik heb niet echt een prangende vraag, maar vind het supertof dat jullie er weer bij mogen zijn _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213019742
Nou ja, of Joost inderdaad 1 pre-party doet omdat hij alles wil bewaren voor als hij naar Zweden moet afreizen.
pi_213026422
Voor allemaal: wat was de eerste Eurovisie editie die je gezien hebt? En wat was destijds je favoriete nummer?

Voor Finland: waarom geen Linux?

Voor Frankrijk: Wat was de redenatie om het nummer relatief vroeg aan te kondigen?

Voor Ierland: De inzending is compleet anders dan recente Ierse inzendingen. Wat gaf Bambie het vertrouwen om desondanks Doomsday Blues naar de Ierse omroep op te sturen?
pi_213042220
Voor Angelina Mango: Heb je het telefoonnummer van Il Volo? Je hebt laten zien dat je een prachtige garderobe hebt. Betekent mode/fashion veel voor jou? Deze vraag kunnen jullie ook stellen aan Slimane en Nemo :)

(Sorry als ik te veel vragen stel :@)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 maart 2024 @ 21:49:25 #8
163650 Greys
pi_213042257
Geen sorry, we kunnen elke vraag gebruiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213132487
Mustii: Je zat in de jury van Drag Race Belgique. Als jij zelf mee zou doen, welke naam zou je jezelf dan geven als Drag?

Windows95Man: Teemu heeft een NLse vriendin. Kun je ons vertellen hoe jullie elkaar hebben ontmoet? Welke regel op het ESF mogen ze wat jou betreft meteen afschaffen en waarom?

Hera: Wat maakt deze deelname in 2024 voor jou anders dan de vorige in 2010? En welke van jouw 3 inzendingen (2024, 2010 en 2009 voorronde Denemarken) is voor het speciaalst?

Joost: Op het songfestivalforum worden we helemaal gek van het wachten tot aan de repetities. Welk woord omschrijft jouw act het beste? Je mag één (NLse) songfestival-inzending coveren en er je eigen sausje over gieten zodat er flink op gehakt kan worden. Welke zou dat zijn?
~The present is all there is~
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 23:47:37 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213132622
Voor Bambie Thug Is er een reden dat je dit jaar mee deed aan de Ierse Eurosong (NF)? Denk je dat in andere jaren de Ierse selectie commissie je had gekozen om mee te laten doen aan de NF, gezien ze vaak voor veilige pop gingen?

Voor Teya Dora Je hebt in de VS gestudeerd en klassen gevolgd met bekende mensen als Charlie Puth. Heb je nog contact met deze mensen.

Voor Nemo The Code klinkt anders dan de muziek waarmee je eerder hits hebt gehad in Zwitserland. Voelt dit als een nieuwe fase in je carrière?

Voor Baby Lasagna. Je nummer mixt behoorlijk wat verschillende muzikale invloeden. Heb je naast Rammstein nog acts waar je veel inspiratie uit haalt voor je eigen muziek?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')