quote:Op maandag 1 april 2024 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was niks oks aan.
Maar de zon breekt door, dus inmiddels wel ok. Ik geniet wel van het vele daglicht op dit tijdstip
Ik ben pas blij als ik weer gewoon in m'n slippers kan stappen om naar buiten te gaanquote:Op maandag 1 april 2024 17:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]Nou ik ben wel blij vandaag, hele dag droog! vanochtend heerlijk gewandeld, tussen de plassen door, in het bos. En nu nog een zonnetje als traktatie
Dat kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als ik weer gewoon in m'n slippers kan stappen om naar buiten te gaan
Dat is wel een beetje te warm voor de tijd van het jaar. Een paar dagen rond de 20 is nog te overzien. Wordt weer een recordwarm jaar zo zeker 😞quote:
Is een hele week 18-19 graden en zon nou echt te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag wordt het 24 graden, en staat een heel voorzichtig zonnetje ingetekend.
Eerst zien, dan geloven.
Dat zou ook meteen de enige fatsoenlijke dag worden, de rest van de week business as usual.
Grijs en nat dus.
En niet onbelangrijk: minder windquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een hele week 18-19 graden en zon nou echt te veel gevraagd?
Gisteren zelfs weer zitten stoken, echt treurig.
Hoef je je niet slecht over te voelen. Zelfs hier in zuid Spanje hebben wij twee dagen terug de airco savonds nog aan gehad om te verwarmenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een hele week 18-19 graden en zon nou echt te veel gevraagd?
Gisteren zelfs weer zitten stoken, echt treurig.
op die ene dag kunnen we niet teren, het moeten er echt wat meer zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag wordt het 24 graden, en staat een heel voorzichtig zonnetje ingetekend.
Eerst zien, dan geloven.
Dat zou ook meteen de enige fatsoenlijke dag worden, de rest van de week business as usual.
Grijs en nat dus.
Vandaag eerst maar even overleven.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen weer een dag intens trieste treurnis
Wij hebben sinds de kerst nog steeds grondwater in de berging, echt een drama hier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Een van de vele plassen water hier op de weilanden en akkers is nu voor het eerst sinds oktober weer helemaal verdwenen
Gezien de weersverwachting van de komende week zal die binnenkort wel weer vol water staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |