quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:49 schreef ninjakvd het volgende:[..]
oep's
pakt hij toch nog een klein bozai boompje mee. wat ik net zag toen ik arriveerde bij de dojo hum
ik zech niet's hoor.maar ik ga naar binnen zie je daar wel als je klaar bent hai.
* Sensei - Ni - Rei *
*Begint met rek / stretch oefeningen en legt bij zichzelf Ikkyo, Nikkyo ,Sankyo aan om de polsen wat soepeler te maken, overstrekt een aantal lichaamsdelen en staat weer op*
*Begint zijn Mae Ukemi te oefenen...*
* Doet een aantal Shomen Uchi's , Yokomen Uchi's en Chudantsuki's *
Euuh waar zijn alle bomen hier?
quote:*pakt bokken van ninjakvd-*
Op donderdag 3 april 2003 12:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
*pakt bokken van ninjakvd-*
dan maar hiermee trainen.
*doet mooie kata*
hee de bomen hebben het dit keer overleefd
dan pak ik mijn zwaard wel heb nog nooit bomen megepakt.
ha al zou ik het nu hier willen er zijn hier wijnig bomen
.
dus dat is geen probleem dus.
en zo train ik met ninja-mod lekker zwaard hebben toch weer net een hoop nieuwe stof gehad.
quote:tja maar bij de twede keer
Op donderdag 3 april 2003 18:39 schreef Raenius het volgende:
* Ontwapent Ninjakvd en zend hem in een mooi boogje naar het eind van de mat* Woohooooooooooo
* pakt met zijn linkerhand het handsvat van de bokken beet tussen de handen van ninja in, maakt gebruik van het momentum van ninja en zijn zwaktepunt voorover, laat ninja wegrollen en neemt in de 'val' de bokken over*
* zwaait in yokomen uchi naar ninjakvd KIIIAAAI! *
quote:en hij slaat recht naar mijn hooft ik stap er recht naar hem toe en zak er onder ik blok met mijn linker onderarm zijn zwaard slag en met mijn rechter vingers in zijn keel haal ik hem naar beneden en neem met mijn linker hand het zwaard weer over en ziezo ik heb mijn zwaard weer terug klaar voor het einde normaal gesproken
Op donderdag 3 april 2003 20:05 schreef Raenius het volgende:
*stapt Tenkan (rugzijde, draaiend op 1 voet) naast Ninja terwijl zijn slag naar beneden gaat** pakt met zijn linkerhand het handsvat van de bokken beet tussen de handen van ninja in, maakt gebruik van het momentum van ninja en zijn zwaktepunt voorover, laat ninja wegrollen en neemt in de 'val' de bokken over*
* zwaait in yokomen uchi naar ninjakvd KIIIAAAI! *
zo doe je dat ninja-mod ik hoop dat je het goed kon zien.
* Hoe zit dat bij ninjutsu dan met naamgeving? *
Greetz,
Raenius...
quote:ho ho niet zo snel mod deze kan wel hij kan van boven af komen en van op zij hoor kan ik nog steets het ontwijken en mijn techniek doen hoor daar zit niet zo veel verschil in hoor.
Op vrijdag 4 april 2003 07:17 schreef ninja-mod het volgende:
ach je moet het zien om er een counter voor te verzinnen raenius// schoonheidsfoutje ; kan de beste gebeuren...
kom kabuto , niet zo verlegen... kun jij kabuto anders niet wat "vliegles"geven raenius?* afwacht op de dingen die komen gaan... *
maar oka raenius geef jij ook eens een nummertje weg en laat hem lekker vliegen. flying hai.
* ninja-mod gaat voor een onverwachtse worp....
* in afwachting is van de counter van raenius... *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |