Enjoy people! ![]()
* Na de mand te hebben afgeleverd, vertrekt Khalein richting Lucio's woning om te kijken hoe het met zijn enkel gaat....
Hij moest en zou die pinguin vangen en toen... Tja... Au enzo...
quote:Hardstikke nuchter staat Faat in gevechtshouding klaar om ninja-mod op de grond te werpen
Op zondag 2 maart 2003 22:58 schreef ninja-mod het volgende:
na de lekkere hapjes van Khalein vind ninja-mod het mar eens tijd worden om eens te kijken hoe het er met Faat voor staat... die blijkt weer aardig nuchter... tijd voor wat activiteit dan maar
Ninja die totaal onvoorbereid is schrikt zich wild en laat bijna het mandje met lekkers van Khalein
uit zijn handen kiepen. 
De aanblik van verse broodjes en allerlei lekkers laat Faat meteen haar vechthouding
weer vergeten en ze ploft op de grond neer terwijl ze een fles champagne
opentrekt, kom ninja, we gaan even picknicken, morgen trainen we wel weer verder
ninja mod heeft er echt zin in en besluit om vooral simpele en praktische toepassingen aan de orde te laten komen... de deelnemers spelen hier goed op in en proberen de eerste technieken meteen..
ninjakvd helpt een deelnemer met een techniek..
zo bijvoorbeeld ja... ![]()
ondertussen wagen de wat gevorderden zich aan wat zwaarder werk...
met oefenspul uiteraard
quote:Ik wil ook zo'n mes
Op maandag 3 maart 2003 07:50 schreef ninja-mod het volgende:
...ondertussen wagen de wat gevorderden zich aan wat zwaarder werk...
Ha, daar hebben we ninjakvk , die zal ik eens even leren mijn arm beetje te verdraaien 
Al snel heeft Faat het zwaardvechten ook onder de knie en valt ninja-mod aan, met een lichtgevend groen zwaard, ninja-mod kan zich maar nauwelijks staande kan houden 
Als Faat de 2 ninja's heeft uitgeschakeld, vraagt ze who's next 
Maar helaas geen van de braverikken reageert, echte ninja's vechten niet ![]()
Dus duikt Faat de keuken maar weer in; tijd voor de lunch
[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 03-03-2003 17:16]
Wat staan jullie er gek bij, moeten jullie poepen ofzo?
Faat snijdt wat sinaasappels doormidden en begint met uitpersen
Willen jullie ook glaasje sinaasappelsap of liever een vers koekje?
Naakt staat Faat in de keuken terwijl haar tenue aan de muur is blijven hangen
Ze drinkt haar drankje op en vraagt aan DrowElf, zeg heb jij al eens over een
haarspoelinkje gedacht, dat witte maakt je zo bleek en oud
Een speciaal Japans mes voor kogelvis houdt Faat binnen handbereik
Tjonge zeg, je kunt niet eens meer met goed fatsoen je kleding uittrekken
zonder dat er meteen allerlei geile wellustige blikken op je worden geworpen
Kijk tis maar een ideetje hoor, MAAR MISSCHIEN ZOUDEN JULLIE ME EVEN EEN BADHANDDOEK OFZO KUNNEN AANGEVEN EN DIE WELLUSTIGE DWELVEN
AAN DE LIJN KUNNEN LEGGEN?!!!
![]()
Tjonge, jonge, ninja's van tegenwoordig weten niet eens meer hoe ze galant moeten zijn
Het lijkten wel messen uit een andere wereld, als Faat het zonnetje erop laat schijnen
komen uit de doodshoofdjes allemaal kleurtjes en lijkt er van binnen iets te leven
Staat Faat iets bij dat er een shop op het eiland is waar ze geinteresseerd zijn in dit soort dingen
Faat wandelt de dojo uit groet ninja-mod en ninjakvd, dank heren voor de gastvrijheid ![]()
Was gezellig, maar ik geloof dat ik toch niet serieus genoeg ben om ninjarina te worden
Faat gaat op zoek naar de shop om eens meer te weten te komen over de messen..
quote:triestig staard ninja-mod faat na..... en het word weer rustig in de dojo....
Op dinsdag 4 maart 2003 09:04 schreef Faat het volgende:
-knip- ik geloof dat ik toch niet serieus genoeg ben om ninjarina kunoichi te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |