ff checken ... hoe laat ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgenavond is de eerste echte pre party en gaan de meeste artiesten live zingen, sommige voor het eerste, daar zullen al verplaatsingen plaatsvinden. Al is dat wel lullig soms, want geluid is vaak wel slecht in Madrid.
Neuh, daar is het verschil nog te groot voor. Die twee bookies zijn nu wel geüpdatet en alle odds zitten nu onder de 9 en op 1 na zelfs maximaal 7,5.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn twee bookies in de rij die al 2,3 dagen niet meer een update hebben geplaatst, zodra dat het geval is staat ie denk ik al 3e.
Zou dat ook mede zijn vanwege Mia en Dion en volgens mij ook La Zarra die meteen onder een bulk van kritiek kwamen na vorig jaar? Techniek schijnt daar wel vaker matig te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Cee het volgende:
Ik las net ergens dat er geen livestream is maar dat ze de optredens later in de avond/nacht/ochtend uploaden.
Maar dat was alleen spannend voor de mensen die de math nog niet hadden gedaan (niet zelf, maar ik zag al een tweet voorbij komen met resterende punten)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond vooral de einduitslag onverwacht retespannend.
Ik denk het, misschien ook om productionele redenen en uiteindelijk kwam die preparty er in geen enkel opzicht echt goed uit de verf.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat ook mede zijn vanwege Mia en Dion en volgens mij ook La Zarra die meteen onder een bulk van kritiek kwamen na vorig jaar? Techniek schijnt daar wel vaker matig te zijn.
Beyoncé who?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht, misschien is Joost vandaag voor het eerst z’n nummer 1 plek kwijt op Spotify. Maar nee, ook Beyoncé lukt dat niet.
Persoonlijk vind ik zulk soort jaren altijd wel een stuk leuker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:49 schreef silverevlis het volgende:
En uiteindelijk gaat het er alleen maar om of het in mei allemaal uit de verf komt, want dan moet je ook je staging mee hebben en je hele act natuurlijk kloppen.
Ik denk dat ik het allemaal iets te serieus neem voor een liedjeswedstrijd, want ik merk dat ik het een belediging vind voor Joost als andere deelnemers als potentiële winnaar worden gezien (zoals Baby Lasagna en nu Nemo of zelfs Angelina Mango).
Ik weet bij God niet waarom, want ik ken Joost niet persoonlijk en het slaat ook nergens op. Een soort bescherming ofzo. Ik gun het hem alleen zo want hij is uniek en authentiek, heeft een leuk, goed en catchy liedje en hij kan het overbrengen. Maar iedereen hier gunt het hem (de meesten dan, want de mensen die het niks vinden hoor je 1 keer en dan niet meer).
En zijn staging schijnt da bomb te zijn, want hij sluit niet voor niets af.
Wat dat betreft voelde 2019 veiliger want daar was Duncan de favoriet, nu kan het nog alle kanten op.
Is dat niet de buurvrouw van tante Gerda? Wist niet dat die kon zingen.quote:
Stegenswoordigs is ze into Kuntrie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat niet de buurvrouw van tante Gerda? Wist niet dat die kon zingen.
Kuntrie was 10 jaar terug hip op het songfestival met Ilse en Waylonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stegenswoordigs is ze into Kuntrie.
Ach joh, na vandaag is dat weer overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga het gewoon netjes hardop toegeven: als ik al die filmpjes nu zie uit Spanje vind ik het toch wel een píetsie jammer dat er geen Joost content daar vandaan komt.
En ja ik weet dat het verstandig is om niet te gaan als je om je mentale gezondheid moet denken bv. En ja ik gun hem alle rust in z'n hoofd die er maar bestaat. En nee ik ben niet boos op hem ofzo. En ja ik overleef het heus en er zijn duizend ergere dingen.
Maar ben gewoon eerlijk en stiekem een tikkeltje jaloers op de fans van de landen die er wel zijn. Eigenlijk gewoon net als de andere jaren als NL er niet bij was zeg maar, qua gevoel. Toen hij bekend werd gemaakt als deelnemer dacht ik 'oh leuk nu hebben wij er ook eens eentje die ook al die festiviteiten af gaat'.
Niks ten nadele van hem verder want hij doet het echt uitstekend en heerlijk verder.
PS offtopic in NL topic maar België klonk echt fantastisch zeg in z'n soundcheck! En zo leuk om te zien hoe Nemo stond te glunderen tijdens Mustii z'n soundcheck en stond aan te moedigen.
Dat is ook wel weer zo inderdaad, dat van dat mysterieuze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach joh, na vandaag is dat weer overBovendien is hij nu als enige (soort van) favoriet daar niet, dat geeft ook iets mysterieus. En dan piekt hij in elk geval niet te vroeg, is Aran ook weer blij.
Ja dat had ik bv graag gezien.quote:Het is wel zo dat we nu niet weten of het publiek buiten het Nederlands taalgebied ook zo enthousiast is, daar kon je misschien een idee van krijgen. Want dat is nu nog een beetje de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |