Hi. Ik kijk en vind het leukquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Even teruggekeken, wel jammer dat ze toch weer Bambie Thug eruit pakken om belachelijk te maken. Zeker nu we zelf iets genre specifiek en love or hate it opsturen. Je kan toch prima zeggen dat niet je ding is maar wel begrijpen dat er wel een publiek voor is. (Al betwijfel ik of dat publiek naar het songfestival kijkt)
Dit mag je toch wel hopen na die shitshow van vorig jaar toen Zweden heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat de jury's dit jaar wat meer opschuiven naar de smaak van het publiek. Want als er weer zoveel discrepantie is tussen de jury- en de televote als vorig jaar dan komt hun eigen positie toch een keer in gevaar.
Ik heb alleen keihard gegild toen Anouk naar de finale gingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al de hele straat bij elkaar gegild toen Duncan won maar als Joost Klein wint gaat heel Nederland het horen.
😂quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb alleen keihard gegild toen Anouk naar de finale ging
Emma Wortelboer, is that you?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
Ik heb al de hele straat bij elkaar gegild toen Duncan won maar als Joost Klein wint gaat heel Nederland het horen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:47 schreef NailQueen het volgende:
Joost opnieuw nummer 1 in de top 40![]()
Maar heeft verder ook geen concurrentie ofzo
Ja da's Domienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
4 weken op nummer 1, een evenaring van het record voor een ESF-nummer dat op naam van Tatoo staat en dat "sinds Tatoo niet meer verbroken is". Nee, logisch, dat was vorig jaar.
nog 1 weekje op 1 en dan is hij recordhouder meeste weken op #1 met een ESC-inzendingquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:47 schreef NailQueen het volgende:
Joost opnieuw nummer 1 in de top 40![]()
Maar heeft verder ook geen concurrentie ofzo
Ik vond vooral de einduitslag onverwacht retespannend.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:38 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ja Joost die wint zou qua beleving zoveel mooier zijn dan Duncan, ook al was dat na zovel jaar ook heel bijzonder. Ik wil niks af doen aan zijn prestatie maar god allemachtig wat een kutnummer is Arcade
Ja! M'n bloeddruk springt automatisch weer in de noodtoestand van dat splitscreen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond vooral de einduitslag onverwacht retespannend.
En wat duurde het láng en wat was het achteraf eigenlijk logisch dat Zweden nooit genoeg punten kon halen om te winnen. Maar wat een stress op het moment zelf!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel terecht gebleken. Tattoo was gewoon een enorme hit, eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit mag je toch wel hopen na die shitshow van vorig jaar toen Zweden heeft gewonnen.
Volgens mij gilde Fred of Roozjee in het topic toen al dat ‘we’ hem binnen hadden want er werd met een rekenmachine de punten bijgehouden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! M'n bloeddruk springt automatisch weer in de noodtoestand van dat splitscreen.
Het was bij mij eerder ongeloof. Ik was letterlijk Ethan van Maneskinquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij gilde Fred of Roozjee in het topic toen al dat ‘we’ hem binnen hadden want er werd met een rekenmachine de punten bijgehouden.
Er zijn twee bookies in de rij die al 2,3 dagen niet meer een update hebben geplaatst, zodra dat het geval is staat ie denk ik al 3e.quote:
Morgenavond is de eerste echte pre party en gaan de meeste artiesten live zingen, sommige voor het eerste, daar zullen al verplaatsingen plaatsvinden. Al is dat wel lullig soms, want geluid is vaak wel slecht in Madrid.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn twee bookies in de rij die al 2,3 dagen niet meer een update hebben geplaatst, zodra dat het geval is staat ie denk ik al 3e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |