Dat heeft mijn broertje ooit gehad.Die gilde echt van de pijn.quote:
Jullie willen te graag en kijken niet verderquote:
Rode of groene?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik lekker een Thaise curry...zin in..
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Rode, vind ik persoonlijk lekkerder dan de groene...
Momentje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:13 schreef Jockari het volgende:
Orakel van Schagen "Als ik alleen sta, dan sta ik er alleen voor"
Ik vind dit zo schandelijk duur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga ook uitgebreid mijn best doen vanavond
[ afbeelding ]
Helaas ik heb gezien dat Randy koffie haaltquote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:56 schreef Ebinas het volgende:
-edit- verkeerd topic.
Snel weghalen, als Dot het met doen kost het me geld
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas ik heb gezien dat Randy koffie haalt
Heb ooit de controle gedaan bij de kip stoommaaltijden.Er zit echt bijna geen kip in.quote:
Het is idd erg karig. Maar (los van prijs kwaliteit verhouding) vind ik dat niet erg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ooit de controle gedaan bij de kip stoommaaltijden.Er zit echt bijna geen kip in.
Voor dat gemak ga ik liever even naar de slager.quote:
nou dan moet je daar weer heen.. is geen gemakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor dat gemak ga ik liever even naar de slager.
Zit in mijn route.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou dan moet je daar weer heen.. is geen gemak
Die heb ik hier maar 2 keer per week.En verkopen dat niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Dan zou ik het ook daar vandaan meenemen.
Nou eik bij mij de groenteboer
geef maar door aan je weet welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ooit de controle gedaan bij de kip stoommaaltijden.Er zit echt bijna geen kip in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |