Begrijpelijk wel dat hij zich wat zorgen maakt, eerst maar weer de volgende afspraak afwachten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, alleen maakt Henk zich zorgen iets.
Gelukkig maar Ebi, hopelijk ook voor jou een stijgende lijn met wat het ook is.
Ja naar een arts die hem nog niet gezien heeft, al die verandering van artsen het is helemaal nietsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel dat hij zich wat zorgen maakt, eerst maar weer de volgende afspraak afwachten.
Nee echt erg tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja naar een arts die hem nog niet gezien heeft, al die verandering van artsen het is helemaal niets
Ja door de bezuinigingen rommelt het aan alle kanten, kost het mensen levens en is het niet echt goedkoper gewordenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee echt erg tegenwoordig.
En eigenlijk hoor je het overal inmiddels, bedoel geen incident meer.
Ook huisartsen is een drama aan het worden.
Nou je het zegt, ik heb gisteravond gekeken. En vond haar stem niet echt die van haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja door de bezuinigingen rommelt het aan alle kanten, kost het mensen levens en is het niet echt goedkoper geworden
Ik zit de passion te kijken, volgens mij zingt Angela Schijf niet zelf, Angela rolt niet zo met de R
Het viel mij gelijk op. Maar ik kan mij natuurlijk ook vergissen. Maar het klonk niet als Angela en ze zong ook niet echt met overgaven?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb gisteravond gekeken. En vond haar stem niet echt die van haar.
Dacht dat ze wat ingetogen zong. Maar wat jij zegt zou kunnen.
Of ze heeft heel veel zangles hiervoor gehad omdat ze mss helemaal niet goed kan zingen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het viel mij gelijk op. Maar ik kan mij natuurlijk ook vergissen. Maar het klonk niet als Angela en ze zong ook niet echt met overgaven?
Nee, heb het ook nooit geweten zal eens gaan kijken op googlequote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze heeft heel veel zangles hiervoor gehad omdat ze mss helemaal niet goed kan zingen.
Dat weet ik niet van haar (of ze zingen kan?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja valt me ook steeds meer op dat alle voorzichtigheid weer voorbij is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb het ook nooit geweten zal eens gaan kijken op google
ANita witzier is lekker verkouden. Lekker met praten met je zieke kop in de microfoon en die dan bij een ander onder de neus te houden
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:21 schreef Ebinas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Deze maar even onder een spoiler>
Maar zo grappig om te zien, die grote stukken.
Stikken kunnen ze niet, want door een gaatje in hun tong kunnen ze blijven ademen.Mooi he, heb het echt de laatste jaren niet gevolgd. Heb er overdag ook geen tijd voor de COS is een dagtaak ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aha kijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Angela Schijf heeft maandenlang zangles nodig voor rol The Passion: “Ik ben niet gelovig”
https://mannenzaken.nl/ni(...)vig/#google_vignette
Ja je mag tegenwoordig werken met corona.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja valt me ook steeds meer op dat alle voorzichtigheid weer voorbij is.
Mijn huisarts schrijft regelmatig in een huis-aan-huis-krantje.
Schreef hoe hij zich in een paar dagen steeds beroerder ging voelen.
Wel consulten houden.
Eindresultaat toch Corona
Nou dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mij dus vergist![]()
Actrice Angela Schijf vertelt dat ze al in maar liefst 2 musicals heeft gespeeld. Dus ze heeft wel ervaring met live nummers zingen, maar Angela vertelt ook gelijk dat ze The Passion heel anders vindt dan een musical. Ze heeft dan ook veel meer voorbereidingen voor de rol, namelijk: 3 maanden lang elke dag naar zangles gaan, elke dag de liedjes oefenen, aloë vera gel drinken, bubbels blazen in een flesje water en vroeg naar bed gaan. En dat allemaal om ervoor te zorgen dat ze live 5 nummers kan zingen.
Nee, ik ben in de passion altijd verbaasd als ik zie wie er allemaal kan zingenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:21 schreef Ebinas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Deze maar even onder een spoiler>
Maar zo grappig om te zien, die grote stukken.
Stikken kunnen ze niet, want door een gaatje in hun tong kunnen ze blijven ademen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms blijven ze dan een tijdje zitten met z'n staartje er nog uit. Daar heb ik ook wel wat moeite mee om naar te kijken soms
![]()
Goedemorgen.
Tijd voor ontbijt
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Morguh Enginequote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]soms blijven ze dan een tijdje zitten met z'n staartje er nog uit. Daar heb ik ook wel wat moeite mee om naar te kijken soms
![]()
Goedemorgen.
Tijd voor ontbijt
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:44 schreef engine het volgende:
[..]soms blijven ze dan een tijdje zitten met z'n staartje er nog uit. Daar heb ik ook wel wat moeite mee om naar te kijken soms
![]()
Goedemorgen.
Tijd voor ontbijt
Hoi Dotquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
En dat staartje gaat altijd als laatste, lijkt wel
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
[..]jup
Gisteren ook 2e eitje bij de steenuiltjes
Wil je wat steen uiltjesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
[..]jup
Gisteren ook 2e eitje bij de steenuiltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |