Hey beste mensen,
Ik ben weer bezig met GTA5 in anticipatie op GTA6 en merk dat ik weer alles zit te bekijken. Bijvoorbeeld:
![XlZInxF.png]()
Mijn missies duren iets van 10 keer langer dan wanneer je het normaal zou spelen daardoor en ik heb ook periodes gehad dat ik collages maakte voor echt aan de muur. Dat ik screenshots (of op een andere manier betere versies van schilderijen / fotolijsten / graffiti etc. kon vinden) maakte en die uitprinte en inlijste op de muur bij elkaar.
Ik ga dat waarschijnlijk weer doen de komende periode, zijn er andere mensen die zoiets ook leuk vinden en doen of hebben gedaan?
In before: ja toen ik 12 jaar oud was.
Ik vind het gewoon bepaalde periodes erg leuk om daarmee bezig te zijn, de schilderijen etc. zijn ook soms gewoon echt mooi of juist grappig/gevat. Ben nu al benieuwd wat GTA6 biedt wat dat betreft, maar is dit herkenbaar voor sommigen?
Toevoeging: met de view functie in GTA5 kan je ook aanpassen hoe je naar een schilderij kijkt. Ik gebruik die dan vaak en vorm het nog wat in photoshop als het nodig is. En zoiets als dit vind ik wel echt kunst persoonlijk:
[ Bericht 13% gewijzigd door Masberum op 28-03-2024 21:49:46 ]