Ja! Echt geweldigquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh ben je naar de musical geweest met Jeangu? Heb ook nog getwijfeld of ik zou gaan. Hoe was het?
Nee, eerste rij balkon, ook een topplekquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die schijnt heel goed te zijn!
Zat je op het podium?
Aoibhinquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, eerste rij balkon, ook een topplek
Moeten ze maar niet zoveel lullen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Kruis is nooit op tijd, dus tijd moet weer gevuld worden.
Geleverd door DHL?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Wacht is dit altijd zo ja?quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Ha Molliequote:Op donderdag 28 maart 2024 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aoibhin
Ik had je gewoon niet herkend dankzij je UI
Heel geil ding!!!!! Free Barabas. Stukje kale kano.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
reddit staat inmiddels vol met haar kunst
Hahaha ja, dat Oekraïne-hoofd zit er al sinds begin 2022 en nooit meer weggehaaldquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha MollieJij heb anders ook een make-over gehad. Oekraïne-hoofd
Hoeft van mij niet zoquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, het jaarlijkse Maria-nummer-bij-het-kruis
Op naar de grande finalequote:Op donderdag 28 maart 2024 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, het jaarlijkse Maria-nummer-bij-het-kruis
Ik zou niet eens meer zeker weten wie toen Maria was. Was dat Marlijn of is dat alweer langer geleden?quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Vorig jaar de diepte. Nou ja, net voor het kruis.
In dat geval hoop ik dan dat Maria vorig jaar Europapa bij het kruis zingt dan, trouwensquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Vorig jaar de diepte. Nou ja, net voor het kruis.
Marlijn jaquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer zeker weten wie toen Maria was. Was dat Marlijn of is dat alweer langer geleden?
Danny de Munk in Rotterdamquote:
De apostelen kunnen dan de landen zijn die de NAVO/EU verraden, Rusland als Judasquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dan dat Maria vorig jaar Europapa bij het kruis zingt dan, trouwens
Deze, en Danny de Munk op de Erasmusbrugquote:
Nu nog Passion Talkquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou vond dit laatste eigenlijk het leukst.
Ik heb Moltalk afgelopen seizoen nog wel braaf opgezet; toch lekker achtergrondbehang. Maar Passion Talk? Er zijn grenzenquote:Op donderdag 28 maart 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat skip ik van WIDM ook altijd, tis ook een keer goed geweest hè
Eens, en ik vind dat de Amerikaanse versie echt een goed duet had tussen judas en Jezus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |