SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Cornelis Vreeswijk Misschien wordt het morgen beter
Het is wel aardig opgeschoten ja. Eind van de maand komen de planten erin. De bomen en struiken staan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
Hoe staat het in de tuin bij jullie? Is de tuinman klaar?
Klinkt goed. Wel even een foto posten als het klaar is hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel aardig opgeschoten ja. Eind van de maand komen de planten erin. De bomen en struiken staan.
Alles loopt nu wel zichtbaar uit. Het begint nu echt een tuin te worden.
Komt goedquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wel even een foto posten als het klaar is hoor.
Ben erg benieuwd. Wat ik tot nu toe zag, was veelbelovend.
Je zou toch denken dat ze dat meteen bij de bouw van het huis zouden hebben laten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de buren wordt er ook druk in de tuinen gewerkt. Ik bedoel: overkappingen gebouwd. Echt, er was nog niet genoeg aan overkappingen gebouwd, er konden er best nog een paar bij
Best welquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
Toepasselijke plaat terwijl we wachten op livelink.
Liggen die straten er nog niet allemaal in?quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De herrie valt in het niet bij alle werkzaamheden van het bestraten en weet ik wat allemaal in de wijk. Elke ochtend om 7 uur worden er met veel herrie wagens zand en grond leeggekiept en dan gaat het de hele dag door met af en aan rijdende zware machines
Dat snap ik dan nooit......quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Buren die nu een mega overkapping aan hun huis laten bouwen hebben een echt klein tuintje waar niks meer van overblijft nu
Ik denk dat ze tegen de zomer wel klaar zijn. Hopelijk is dan ook al het openbaar groen aangeplantquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Liggen die straten er nog niet allemaal in?
Dat blijft ook maar duren, lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |