Nee het was geen powermove. Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen. Denk wel dat ze hoopt een beetje credits op te bouwen bij het thuispubliek alleen dan werkt dat janken achteraf ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat afgeven van het spelticket een powermove op voorwaarde dat ze er met geen woord meer over zou reppen. Als er nog een andere keer komt dan had ze dat kunnen inbrengen, de vorige keer heb ik het aan jou gegeven. Nu ook nog maar dan krijg je repliek van dat je er heel veel drama van hebt gemaakt.
Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen ja. En vervolgens vindt ze Alice een valse trut dat ze het zo speelt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Nee het was geen powermove. Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen. Denk wel dat ze hoopt een beetje credits op te bouwen bij het thuispubliek alleen dan werkt dat janken achteraf ook niet.
Dat weet je niet als je het niet gaat proberen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaf aan geen zin te hebben om te bedelen ja. En vervolgens vindt ze Alice een valse trut dat ze het zo speelt.
Het was toch al duidelijk dat de meesten het haar niet gingen gunnen, dus bedelen had geen zin. Dan zou ik ook de eer aan mezelf hebben gehouden. Maar dat gejank achteraf is dan wel averechts.
En toch deed ze dat niet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je het niet gaat proberen.
nou nou , kan wel iets minderquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Hello. Wat een gemene vrouw die ashley zeg.
Ik zeg het nog netjes 😉quote:
Ashleyquote:
We hebben de strijd eerlijk verloren, zei ze. En dat is waar en oprecht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze geeft iets weg en dan noemt ze die persoon vals.
We heben de srtijd verloren. We waren met meer maar dat zijn we niet meer snikt ashley
Zeker oprecht, maar het is in dit geval wel: wie de bal kaatst... alleen komt die bal altijd vol in haar gezicht, want zodra zij de gebeten hond is, is het janken...quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Haar verdriet is oprecht. Klote BB ook met die stomme gun-spelletjes. Ik ben er samen met Ashley helemaal klaar mee.
En dan is het ook nog oneerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zeker oprecht, maar het is in dit geval wel: wie de bal kaatst... alleen komt die bal altijd vol in haar gezicht, want zodra zij de gebeten hond is, is het janken...
Er had niemand iets gezegd toen het 3-3 was ze duwde hem gelijk naar alice. En dan gaat ze zo te keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |