Wat is er dan weer racist aan dan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een racist. Graag cancelen aub
Die draait zich om in zijn graf hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef Haags het volgende:
Alsof Def Rhymz daar nog wakker van ligt.
Hij laat zich niet kisten!quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die draait zich om in zijn graf hoor
Blanke bevoorrechte vrouw maakt dode zwarte man belachelijk. Moet ik het voor je spellen hoe racistisch dit is.quote:
Ja, spel het maar eens uit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Blanke bevoorrechte vrouw maakt dode zwarte man belachelijk. Moet ik het voor je spellen hoe racistisch dit is.
Als dit, als zus en zo.. ja zo kan ik het ook. Zijn maar weer aannames om alles onder het tapijt te vegen en goed te praten, jammer hoor...waarom bied je achteraf dan je excuses aan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, spel het maar eens uit.
Ze had namelijk zeer waarschijnlijk dezelfde opmerking gemaakt als het om Dries Roelvink ging en hij het betreffende lied had uitgebracht. Het gaat namelijk niet om de kleur of achtergrond van de zanger, maar specifiek om dat lied.
Hoe valt een baby in een blender en ongeacht de timing, de 'grap' is gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:51 schreef Haushofer het volgende:
Zo maakte mijn collega laatst de grap "Wat krijg je als je een baby in een blender stopt (een erectie)" bij iemand die de avond ervoor per ongeluk een baby in een blender had laten vallen.
Ja, dan denk je wel even "waar is je timing gebleven?"
Omdat er vast iemand geklaagd heeft dat de grap echt nog niet kon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:01 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Als dit, als zus en zo.. ja zo kan ik het ook. Zijn maar weer aannames om alles onder het tapijt te vegen en goed te praten, jammer hoor...waarom bied je achteraf dan je excuses aan?
Dan had ze gevraagd of de begrafenisauto een bergingswagen van de ANWB zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, spel het maar eens uit.
Ze had namelijk zeer waarschijnlijk dezelfde opmerking gemaakt als het om Dries Roelvink ging en hij het betreffende lied had uitgebracht. Het gaat namelijk niet om de kleur of achtergrond van de zanger, maar specifiek om dat lied.
Ja, of Dries in een gele zwemslip in de kist lag of iin een zwart pak.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dan had ze gevraagd of de begrafenisauto een bergingswagen van de ANWB zou zijn.
Precies, en denk maar niet dat zn zonen dan gekwetst of boos zouden zijn of dat er dan ophef zou zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of Dries in een gele zwemslip in de kist lag of iin een zwart pak.
Maak maar eens een grap over Amsterdam of Ajax dan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Precies, en denk maar niet dat zn zonen dan gekwetst of boos zouden zijn of dat er dan ophef zou zijn.
Mja, Dries komt uit een cultuur waar mensen niet zo snel gepikeerd zijn.
Ik zie niet eens iets wat ook maar in de buurt komt van een grap?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe valt een baby in een blender en ongeacht de timing, de 'grap' is gewoon niet grappig.
Vrijheid van meningsuiting houdt in dat je je mening mag uiten zonder inmenging van enig openbaar gezag. Het houdt niet in dat de rest van radioluisterend Nederland je geen humorloze kut mag vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Valt dit niet onder vrijheid van meningsuiting
Dan vond je Schindler's List zeker ook gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe valt een baby in een blender en ongeacht de timing, de 'grap' is gewoon niet grappig.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan vond je Schindler's List zeker ook gewoon niet grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |